Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mikej95

    aktív tag

    Vodafone személyes adategyeztetést konkrétan annyi, hogy adnak egy fénymásolatot és akármi bullshitet írhat rá konkrétan az Achmed. Persze lehet kiszűrik az abszolút fals adatokat, de ehhez a törvényhez és a végrehajtásához csak gratulálni tudok. :C

    Bule Mobile szintén szép. Weboldalukon azt kamuzzák Telekom online adategyeztetés működik, de az igazság az, hogy abszolút nem elérhető Bule Mobile ügyfelek számára, annyira nem, hogy konkrétan emiatt bementem Telekom-ba. Első védvonaluk egy ügyfélszolgálatos volt aki a nyugdíjasoknak és egyéb félbites felhasználóknak bepötyögte egy tableten a dolgokat.
    Ragaszkodtak hozzá, hogy nála kezdjek, ne húzzak sorszámot, persze ő se ment többre netes felülettel mint én. Aztán jött 45 perc sorban állás, azt követően ki kellett hívni a szakit a pultos csajnak a hátsó teremből és kiderült, hogy még saját, belsős felületükön, a boltban sem tudják elvégezni ezt a bonyolult procedúrát. :C

    Végül maradt az egyetlen mód, a telefonos egyeztetés, körülbelül az ötödik 45-90 perces próbálkozást siker koronázta, a recsegő lift zene után végre élő emberrel beszélhettem. A különböző próbálkozások alatt még a géppark is fejlődött, először egy női hang mantrázta, hogy "lehet több mint 2 percet kell várnom", ezt rá egy hétre felváltotta egy férfi hang aki csak annyit dadogott hogy várni kell, amire sikerült sorra kerülnöm már felváltva nyomták.
    Bár a hangja alapján inkább zombi lehetett, akit kapcsoltak nekem. ~200 000 Bule mobile kártyás ügyfél, kb 2,5 hónap az adategyeztetésre az napi ~2800 ezer ember már ha egyenletes eloszlást feltételezünk. :Y
    Első kérdése az volt, azt a számot szeretném-e adat egyeztetni amiről telefonálok, igazából ezt a gépi hang is megkérdezte és válaszoltam neki gombnyomással, szóval el lehet képzelni milyen jól van az egész kialakítva.
    Ezt követően 5 perc néma csönd következett, mivel a gép amin dolgozott lassan reagált, azt hogy ez szerver vagy kliens oldali probléma volt az ügyfél-szolgálatnál azt már nem is firtatom. :(

    Ja és ezt jövőre is végig kell sz**ni. :))

    [ Szerkesztve ]

    Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'

  • mikej95

    aktív tag

    válasz norbert29 #25 üzenetére

    Úgy néz ki annyira felhúz, hogy ha már rá gondolok diszlexiás leszek. Nem kis teljesítmény, pedig türelmes vagyok általában. :DDD

    Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'

Új hozzászólás Aktív témák