Új hozzászólás Aktív témák
-
shabbarulez
őstag
válasz Realradical #139 üzenetére
Persze te mondhatod ez, a szolgáltató is mondhatja nekem az általad áhított feltételek mellett nem gazdaságos ilyen szolgáltatást nyújtani, ez kívánság műsor. Vagy tetszik az adott termék olyen feltételek mellett ahogyan még gazdaságosan kialakítható vagy ha egyéni extra igényeid vannak, akkor válassz az egyéni, extra igényekre szabott viszont jóval drágább termékkínálatból. A szélessávú szolgáltatóknak mindkét ígény típusra vannak megoldásai. De ugyanúgy ahogy 3-4 milliót sem árulnak Maybach-ot, hanem csak Suzukit meg Opelt. Az előfizetők többségének az ár a domináns tényező ezért Suzukit vesznek, de aki megengedheti magának a Maybachot mert van annyi pénze hogy kifizesse annak is kínálnak olyan lehetőséget. Sőt aki teherfuvarozó kamiont akar venni annak is van ajánlat, igaz azt sem suzuki árban adják hanem inkább Mayback árban, igaz egészen más vásárlói igényt szolgál ki.
-
shabbarulez
őstag
válasz Realradical #138 üzenetére
A hangszolgáltatást sem 100%-os kihasználtságra méretezik, nem az a cél hogy garantáltan ha minden előfizető 1xre akar beszélni, akkor is működjön. Ráadásul a GSM hangszolgáltatás tudtommal nem csomagkapcsolt hanem TDM technológia. Adott bázisállomás cellája korlátozott számú egyidejű hanghívást tud kezelni, de ha egy hanghívás felépül akkor az arra az időre amíg használatban van garantált jellemzőkkel bíró adatcsatornát kap. Hasonlóan mint régen a modemes betárcsázós időkben. Ott is korlátozott behívó kapacitás volt, ha ez betelt az újabb probálkozó foglalt jelzést kapott addig amíg nem szabadult fel kapacitás. De ha felépült akkor addig az a kapacitás dedikáltan felépülve az övé volt, ami után természetesen percdíj alapon fizetett, ahogy mobil esetén is.
A hangszolgáltatás sávszélesség igénye jóval csekélyebb, mint a szélessávú szolgáltatásoké akár század része. Miközben a bevétel közel ugyanannyi. Természetes hogy ugyanannyi pénzból, század kisebb sávszélességet már lehet garantált jellemzők mellett biztosítani.
De jó példa a 3G-s adatszolgáltatás a csomagkapcsolt vezetékes szolgáltatásra, ott ez módszer már nem működik. Ott ugyanúgy best effort szolgáltatási modell van, ugyanazokkal a technológiai és gazdasági korlátokkal kell szembesülni mint vezetékes szolgáltatásnál és a megoldások is hasonlóak annak érdekében hogy az adatáviteli sebesség és az adatforgalom növelhető legyen. 3G esetén is egy technológiai maximum értéket reklámoznak 3.6 vagy 7.2 Mbps, olyan mintha ADSL esetén azt mondanák akár 24 Mbps vagy DOCSIS esetén akár 50 Mbps. De ez ott is csak egy cellán belül osztott közös sávszél, ami akkor elérhető ha egyidőben épp csak egy felhasználó használja és elég közel is van az adott felhasználó bázisállomáshoz.
-
bambano
titán
válasz Realradical #139 üzenetére
Elő lehet írni vásárlói oldalról, hogy mostantól az ég zöld, a fű pedig kék, de ez nem praktikus elvárás.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
luciferc
őstag
válasz Realradical #179 üzenetére
azért amit bambano és shabbarulez elmondtak, azt tessék figyelembe venni, nem fogsz +4-5kért garantált több megabitet kapni. Mi nem ezen vitáztunk, hanem a tájékoztatás korrektségén, és hogy minek kellene a tájékoztatásban szerepelni, hogy legalább esélye legyen kérdezni azon szerencséseknek, akiknél lehet egyáltalán szolgáltatót választani.
-
Atomgeszi
veterán
válasz Realradical #181 üzenetére
Hát akkor annak tényleg nem sok értelme volt. Valahogy úgy vok vele, hogy akkor legyen kevesebb a letöltés, de a ping az legyen jó.
-
bambano
titán
válasz Realradical #186 üzenetére
Erre az állításra (hogy a bkv köteles a kárt téríteni) ráférne egy bizonyítás. A máv is csak az ic pótjegyet téríti vissza, bizonyos szűk körülmények között.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
pumpido1
csendes tag
válasz Realradical #188 üzenetére
Sziasztok!
Kb 5 éve van ADSL- szolgáltatásom 256-al kezdtem utánna 512 majd 1 mega emelt a TTTTT 4 megára tavaj! A max sebességet mindig tudta de állandóan bontott óránként 1x 2x 3x 4x volt amikor 5 percenként szakadt a net! Leveleztem ez ügyben többször is a TTTTTT-vel de szartak a fejemre azt mondták nálam a hiba! Ezalatt cseréltem 4 modemet 4 routert 6 hálókarit mert mindig jött egy vihar és kinyirta a villámcsapás!Ma már okosabb vagyok és van védelmem! Most jön a slusszpoén! Elköltöztem 22km odébb vittem magammal a vonalatés ott is ugyanaz volt a bibi bontott ha kel ha nem! Most átléptem kábelnetre 2 hete 1x sem szakadt meg! Soha többé ADSL!KORMÁNYBŐRÖZÉS FELSŐFOKON!
-
bambano
titán
válasz Realradical #188 üzenetére
A biztosítási papír a biztosítási káreseményre vonatkozik, abban az esetben valóban szoktak mindenféle költségeket és károkat téríteni. A sima késés baleset nélkül viszont nem ez a kategória. Ha dugó miatt lekésel egy tárgyalást, akkor így jártál.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Realradical #193 üzenetére
Én érzek különbséget aközött, hogy nem tudsz róla, hogy van szabályzás meg van felügyeleti szerv illetve aközött, hogy nincs szabályzás meg nincs felügyeleti szerv. Természetesen van szabályzás és van felügyeleti szerv, mindjárt kettő: NHH és FVF.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Realradical #202 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen