Új hozzászólás Aktív témák

  • sztanozs

    veterán

    válasz PanVene #77 üzenetére

    TCAS-szal az a gond, hogy pontos pozíciót és magasságot kell tudni, jelanleg kifejezetten költséges és nem valószínű, hogy túl jól működne olyan környezetben, ahol tucatnyi gép van a levegőben. Persze a működés átültethető kisgépekre is, de saját védett csatorna és külön protokoll kell neki.
    A giro meg nem igazán jó másra, mint a földfelszínhez viszonyított merőleges helyzet meghatározása (emelkedés és haladási irány). Nem lehet vele se magasságot, se földrajzi szálességet/hosszúságot, se sebességet meghatározni, ami alapvetően szükséges az ütközésmegelőző rendszerek működéséhez.

    JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...

Új hozzászólás Aktív témák