Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • leslieke

    Jómunkásember

    válasz bteebi #154 üzenetére

    Uniós előírás a szaldó megszüntetése. De ugye nálunk majd mindenért Brüsszel a hibás, így még bármi lehet. A bruttó elszámolás részletei pedig nem ismertek jelenleg. Ahogy az sem, hogy mindenkinek megszűnik a szaldó, vagy csak azoknak akik 2024.01.01-től létesítenek napelemes rendszert.

    A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

  • Hi!King

    őstag

    válasz bteebi #154 üzenetére

    Meg mikor annyi 17 éves elektromos autó lesz, mint most benzines, akkor lesznek olyan Józsi bácsik, akik meg tudják oldani annak a szerelését. Ha a gyártó nem akarja engedni, akkor majd lesznek olyan feltörési módok, mint pl. a telefonoknál. És persze Magyarország ugyanúgy tele bontószökevényekkel.

  • bambano

    titán

    válasz bteebi #154 üzenetére

    az fog történni, hogy a benzinesben több rezsióradíj lesz, alacsonyabb áron, míg a villanyosban kevesebb, magasabb áron.
    folyadékokat a villanyosban is illik cserélni, fékfolyadékot, hajtóműolajat illik. féket a villanyosban is kell, mert ha nem kopik el, akkor elrozsdál. az akku temperáló rendszer, a hőszivattyú a benzinesben nincs. továbbá nincs teljesítményelektronika, 1000 amperekre hitelesített szigetelésű kábel se.

    a hibakódokról meg annyit, hogy ott van szakszerű köztes megoldás. tehát azért, hogy technológia-helyesen kiüssenek egy hibát az autódból, nem kell márkaszervizbe menni. persze nem kiciócó kínai elm323 obd olvasót kell venni kétezeré', hanem meg kell venni a rendes bosch műszert, de az csak 1-2 millió forint, ami egy szerviz költségszintjén nem pénz.

    a töltés most sem esne jól, például Magyarósi videójában lehetett látni, hogy 22-27KWh-t fogyaszt 100-on egy villany suv, és az autópálya mellett 350 ft/KWh-ért rémálom adminisztrációval tankolt. az, hogy dekkolsz egy autópálya parkolóban, nézed a töltőn az előtted váró sort, vagy szívsz a mindenféle fostos regisztrációval, számomra visszataszítóvá teszi a rendszert. és az, hogy az adminisztráció ennyire elcseszett, az nem technológiai kérdés, mert ahhoz mindenünk megvan, hanem menedzseri ostobaság.

    ismétlem magam: a villanyautózáson jelenleg brutális dotáció van. ha ez megszűnik, a villanyautózásnak lőttek egy pukkantósat.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák