- VoIP telefonálás
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mobilinternet
- Disney+
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Tikakukac #28 üzenetére
Ha fizetős szolgáltatás keretében kapsz kéretlen reklámot, az azt feltételezi, hogy ténylegesen szerződést kötöttél az adott szolgáltatóval. Ez esetben meg kell nézni, hogy milyen jogokat, lehetőségeket tartalmaz a szerződés. Persze gond, hogy ezek a szerződések a legritkább esetben "olvashatóak" még számomra szakmabeli számára is, nemhogy a felhasználók normális 99,9%-a számára.
A józan paraszti ész és a gazdasági valóság alapján létjogosultsága van a vegyes, tehát fizetős + reklámos szolgáltatásoknak (legjobb példa: újság), de a fizetős ügyfelek helyzetével visszaélni ótvarosan nagy surmóság -- vagy bénaság.
A fő gondom a morális széplelkemen túl az, hogy a blokkolók éppen a rossz irányba visznek el, torzítják a piacot, a nem blokkolók számára még nehezebben elviselhető reklámokra és/vagy a jelzetthez hasonló lépésekre kényszerítik a tartalomszolgáltatókat, ami egy bizonyos kritikus tömeg elérésével lavinaszerű összeomlást eredményezhet a reklámpiacon, viszont mivel a reklámpiac tartja el a tartalompiacot, ezt mindenki megszívhatja. Ez persze egy negatív, de reális forgatókönyv.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!