Új hozzászólás Aktív témák
-
EmberXY
addikt
Én pont nem vettem észre, mert munka közben nem használok mobilnetet. Mostanra meg már jó..
Viszont az érdekes, hogy ilyen sokáig kellett javítani...Up the Irons!
-
EmberXY
addikt
válasz callmeakos #22 üzenetére
Én olyat szoktam látni faterom mobilnetjén, amikor dolgozik a gépén, hogy ha egy kis ideig "nem csinál" semmit, csak mondjuk olvasgatja a betöltött oldalakat, akkor egyszerűen elfelejti a modem, hogy neki most elméletileg internet hozzáférést kéne biztosítania... Nem szakad meg a kapcsolat, csak nincs le- és feltöltés. Kapcsolat bontás és újracsatlakozás után pedig megy ugyanúgy...
Lehet, hogy egy "kicsit" túl van már terhelve a hálózat?Up the Irons!
-
EmberXY
addikt
Gondolom, így volt a legegyszerűbb...
A márc. 15-i hóviharban is elküldték az ominózus SMS-eket boldog-boldogtalannak, szerintem a 20%-a se jutott olyanokhoz, akiknek tényleg segített...
Ez a "célzott" SMS küldés nem nagyon megy nálunk, vagy mindenki kap, vagy senki, gondolom az adatbázisok kezelése, használata még nem "divat"...
Az is lehet, hogy arra számítottak, hogy hamar megoldják, elvégre "szakemberek dolgoztak a problémán", így elegendőnek tartották elhinteni az infót a neten, aztán előbb-utóbb eljut mindenkihez...Up the Irons!
-
EmberXY
addikt
"...mi alapján szelektáljanak, ha például nem mindenhol adott a hiba, nem egyszerre romlik el és javul meg mindenhol..."
Ahol adott a hiba, ott azért tudniuk kell róla, elvégre a rendszerük működésére csak rálátnak valahogy, innentől kezdve az adott területen lakó, adott előfizetéssel rendelkező ügyfeleket kell lekérdezni (adatok nyilván bőven rendelkezésre állnak az előfizetői szerződésekben)...
Ha a hiba meglétéről szólnak, a megjavulásról is tudnak, mert tudják, hogy kiknek szóltak eddig...
Szerintem....Up the Irons!
-
EmberXY
addikt
A hely gyorsan változhat, az igaz, de gondolom bizonyos időszakra visszamenőleg tudni lehet, hogy adott cellát kik használták... A probléma kezdetét is tudják, legalább egy "elnézést" üzit dobhatnának utána, ha már közben nem tudnak...
Nem egyszerű ez nyilván - nekünk, de könyörgöm, a 21. században az adott helyen dolgozó mérnököknek sem az? Bezzeg a számlaleveleket el tudják juttatni időben a megfelelő helyekre, és ahhoz még mérnök se kell...[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
-
EmberXY
addikt
Már bonyolítod, én nem arra gondoltam, hogy "minden szarér' " SMS-t kell küldeni, csak olyan hibáért, ami azért sokakat érzékenyen érinthet...
Itt nem modem ki-be dugdosásról meg user errorokról volt szó, hanem bizonyos hálózati kommunikációs eszközök nem működtek (ezeknek azért lehetne egy errorflag-jük ), a hibás területeken tartózkodó, az adott szolgáltatásra előfizetéssel rendelkező (neadjisten a szolgáltatást az adott időben használni próbáló) userek tájékoztatására gondoltam. Szerintem nem lehet különösebben nehéz ezt lekérdezni (adott hely, adott idő, user,akinek van előfizetése, nem hiszem, hogy bármely szükséges infó ne állna rendelkezésre...).
Nyilván álomvilágban élek, a valóságban ez nem ilyen egyszerű, vagy nincs pénz, vagy nincs szakember, vagy sz*rnak az egészbe. A lényeg, hogy fizessük a számlát.Up the Irons!
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Politika
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Steam Deck
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Escape from Tarkov
- Yettel topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia