Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • t72killer

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Egon #46 üzenetére

    Wow, ez meglehetősen drága közvetítői díj. Ezek teljesen jogos kritikák, ezek miatt* ténylegesen meg kellett volna hurcolni őket - végülis a szállásadó is egy "fogyasztó", akinek az érdekeit védené a GVH.

    Az ó-szanszkrit és egyébként használhatatlan értékelésektől vendégként is agyidegzsábám van legtöbbször...

    A le-nem-mondás körüli hercehurcát leginkább úgy oldanám meg, hogy 1hónappal érkezés előttig lehessen simán lemondani (vagy vmi jelképes összegért, mondjuk 10%-ért), utána a szállásdíj 100%-át fizeted.

    *a baj az, hogyha másért veszik elő őket, akkor a valós szivatást folytatják. Ha már versenyhivatal:
    - gazdasági erőfölénnyel történő visszaélés = túl magas/valósnál magasabb alapra kirótt közv. díj
    - jogalap nélküli hírnévrontás

    [ Szerkesztve ]

    Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.

  • Kasya

    nagyúr

    válasz Egon #46 üzenetére

    Mint szállásadó:

    ... a Booking szabályzata szerint nem árulhatod olcsóbban az adott szobát, pl. a saját weblapodon.
    A honlapodon ne tüntesd fel az árat, hanem "egyéni ajánlatot kérjen" az érdeklődő. Gondolom neked se célod magadat megröviditeni...mi a Booking -10%-ot szoktunk adni, ha adunk. Visszatérő vendégek pedig már úgysem a Bookingon foglalnak...

    Ugyanakkor 12%-os közvetítői díjjal dolgoznak, amit pl. az idegenforgalmi adó után is fizess meg nekik.
    Az IFA az áron felül fizetendő. A legtöbb szállásadó ezt ki is írja a fizetésekhez, Booking meg is jeleniti. Mivel nincs az árban, mi azután még sose fizettünk "közvetitoi dijat".

    ... akik 15 perccel az érkezés előtt foglalnak, miközben neked már ninc sis szabad szobád (csak még nem volt időd ezt beállítani a Booking-ban).
    Az nehogy már a Booking hibaja legyen, hogy te nem tudod menedzselni a szallasodat. En is szivtam vele, mikor a Szallas.hu, airbnb es még 2 oldalon voltam fent...mindegyikre igaz amit irsz. Eleinte telefonon folyamatosan, azonnal intéztem a dolgokat a portalokon, hogy ne legyen ilyen gond. Mára már inkább a portálok számát csökkentettem.

    a Booking-on foglalók jelentős része akkora tuskó, hogy elakadna benne a láncfűrész.
    Ehhez nemtudok hozzaszolni, lehet neked ez a tapasztalatod. Gondolom fugg, hogy mennyiért, hol és milyen celkozonseget celzol meg a szallassal. Nekem pont a szallas.hu-val voltak ilyen gondjaim:
    - Cickány család ugy gondolta, minden "egyszerhasznalatos". A károkat "elrejtette" es hagyott kajamaradekot a hutoben "karpotlasul". A butorokat meg ujithattuk.
    - Debella csalad - ket lany. Ugraltak a francia agyon, az leszakadt. Nem szoltak, mikor elmentek es eszrevettuk, a telefonban csak annyit mondtak apuciék, hogy "ne akarjunk rajuk verni semmit, az biztos levolt szakadva" (biztos 5 napig leszakadt agyon aludtak).
    Nekem a szallas.hu magyar vendegei a reklamjukban is lathato parasztok voltak...80%-ban.
    Bookingon arat emeltunk, melynek hatasara most már inkabb csak kulfoldiek jonnek es nem is volt gondunk azota.

    ...Az fenti viselkedést firtató kérdésünkre, miszerint miképp lehet leverni az ilyen foglalókon a szobaár egy részét legalább
    Ez megint csak sajat problema (mi is szenvedunk tole). Tobb szallashelyen kernek kauciot. A Booking rendszereben mi is kiirtuk ugyan regebben, de nem szoktuk kerni. Azert nem, mert a vendegnek kellemetlenseg. De a lehetoseg adott. A Booking elsosorban a vendeget vedi.

    ...azért adott alacsony értékelést (mindent lehúzva), mert képtelen volt bepötyögni a telefonján az egyébként ékezetes karaktereket nem tartalmazó wifi jelszót
    Sajnos ez portáltol fuggetlenul barhol elofordulhat. Mi sem vagyunk elegedettek minden ertekelessel, foleg mikor az elejetol a vegeig mondjuk a vendegnek, hogy szoljonm kerdezzen, jelezzen barmi is a gondja. Nem szol. Mikor elmegy, mindent dicser. Aztan lepontoz. Szerencsére a tobbseg nem ilyen, de ez kivedhetetlen minden szallasadonak.

    az adott ügyfél rosszul állított be valamit az oldalon (teszem azt lefoglalt egy háromszemélyes szobát, de reggelit már csak egy főre állított be...),
    A booking foglalast kinyomtatva, vagy telefonon szoktam ilyen esetben a vendeg ele tenni...maris latja hogy mi merre. Ha pedig kevesebbet fizet, mint a Booking altal konyvelt tetel, akkor egy levelben kell jelezni a bookingnak es a ho vegi szamlanal kompenzalnak. Ebbol nem volt meg gond, csak + 10-20p kellemetlenseg.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák