Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Egon

    nagyúr

    válasz Kasya #49 üzenetére

    Oké, akkor sorban.
    1. Egy kicsi, mindössze 4 szobás magánszálláshelyről beszélünk, ami a méreténél fogva is kevés szolgáltatást tud, így olcsó is. Anyuék (illetve most már sajnos csak anyum) 60 fölötti, infóhoz nem igazán értő emberek (tudom, egyéni szocproblem). Nincs honlap, kiírott árak vannak, meg telefonos érdeklődés. A Booking megszólta azt a gyakorlatunkat, hogy náluk drágábbak voltunk. Ez végülis kezelve lett: a Booking-on EUR-ban, mindenhol máshol forintban vannak megadva az árak, a váltási árfolyam meg egyéni döntés kérdése ugyebár...

    2. Régebben ez nem így volt, legalábbis emlékeim szerint, nem jelenített meg külön a Booking, de lehet tévedek.

    3. Bocs, a 67 éves anyám nem fogja tudni "menedzselni" a szálláshelyet (tudom: egyéni probléma). Nem találod érdekesnek, hogy ha veszek egy nyamvadt 1.000,- Ft-os memóriakártyát neten addig nem érvényes a rendelés, nem jön létre a szerződés, amíg az eladó vissza nem igazolja a vételt? :U Mindössze ennyi kellene a felületen, és máris nem lenne probléma. Nehogy már az én saram legyen, hogy a Booking (vagy akár a többi) erre képtelen... :U

    4. Lásd első pont. Ezek mind megvannak a magyar vendégekkel, Booking-tól függetlenül sajna. A múltkor az ágyneműt lopták el. De a külföldiekkel is tudnék mesélni pár példát. Amúgy (a fent említett gondok miatt) eleve csak 2 szobát pakoltunk fel a Booking-ra (más online felületen nem is vagyunk jelen), de így se jöttek túl sokan külföldiek (max 1-1 nyári hónapban voltak folyamatosan): ha árat emelnénk, még ennyien sem jönnének szerintem (Pest megyei, dunaparti városban, a központtól távoli, csendes, panorámás helyen levő szállás, 33 EUR a kétágyas, 43 EUR a háromágyas szoba per éjszaka).

    5. Lásd előző írásom. Legalább büntessék a kamu-foglalókat.

    6. Ez igaz, csak az nem mindegy, hogy megírhatom-e (a leendő vendégek okulására) az én verziómat, mondjuk angolul, vagy éppen szudániul kell válaszolnom a szudáninak...

    7. Persze, csak a tapasztalatok szerint a lengyel vendég (aki előtte elég jó beszélt angolul) egy ilyen szituban az ékes anyanyelvén kívül minden mást elfelejt... Ha legalább alapértelmezetten 3 reggeli lenne a programban beállítva, ha valaki 3 fős szobát foglal... Vagy ha legalább rákérdezne a program, hogy biztostuti csak egy reggelit akarsz a háromágyasba? Ez pedig a Booking sara...

    Az nem baj, hogy a vendéget védik alapból. A gond ott kezdődik, hogy a szállásadókat magasról sz*rják telibe, csak fizesd a jutalékot, a többi meg hidegen hagyja őket.

    [ Szerkesztve ]

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • vmarci21

    tag

    válasz Kasya #49 üzenetére

    Eleinte telefonon folyamatosan, azonnal intéztem a dolgokat a portalokon, hogy ne legyen ilyen gond. Mára már inkább a portálok számát csökkentettem.

    Csak van erre valami API minden szállásfoglaló oldalon, nem?
    Egy nem túl bonyolult, fapados "ha valahol lefoglaltak 1 szobát, akkor a többi oldalon csökken 1-el a szám" leprogramozása az API-k bonyolultságától függően 1-2 nap alatt leprogramozható lehet.
    Meg ez egy kicsit több funkcióval és okosabban megvalósítva egy sokszor eladható szolgáltatásnak tűnik, így szerintem kéne legyen néhány ezer ft / kezelt szoba / hó áron ilyen szolgáltatás... - vagy ha nincs, találtam egy piaci rést.. :DD

    >> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<

Új hozzászólás Aktív témák