Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kasya

    nagyúr

    válasz Bibby #6 üzenetére

    Az arat a szallasado allitja be. Nem a Booking asztala.

    Hogy hanyan nezik a hirdetest se tartom hazugsagnak. Volt, hogy 4-en neztunk egy szalast egyidoben (barati tarsasag) és 4-et is jelzett a honlap. Ott lattam elterest, hogy nem azonnal frissit, hanem parpercenkent.

  • Kasya

    nagyúr

    válasz geezer #1 üzenetére

    +1

    Mint notorikus szallasfoglalojuk, mint szallasado tokeletesen tisztanak es atlathatonak tartom a rendszeruket. A GVH nezze meg a szallas.hu-t. Ott azert tenyleg vannak (voltak gondok).

    Epp legutoljara most a koronavirus miatt szivtam. Spanyol szallasado (hotel) nem akarta fogadni a visszateritesi igenyemet. Eloszor azert, mert hataridon tul kertem (jogos, de a COVID, ugye...), majd a GDPRra hivatkozva adott fals valaszt. Booking ugyfelszolgalatanak jeleztem, telefonon visszahivtak es elrendeztek a dolgot.

    Oszinten, mas oldalt meg se nezek, mert evek ota, tobb esetben is bizonyitott nekem a ceg (meg akkor is, mikor szallasadokent kellett problemat kezelni, mert egy vendeg szallasrol szallasra szorfozgetett es mindenhol visszateritest kert 2-2 nap utan...ugymond ingyen nyaralt).

  • Kasya

    nagyúr

    válasz GreatL #27 üzenetére

    És a Booking-gal felvetted a kapcsolatot? Még külön emailt is küldtek a vírus miatt meghiúsuló szállások tudnivalóiról.

  • Kasya

    nagyúr

    válasz Tetsuo #35 üzenetére

    Nem a Booking szablya az árakat, hanem a szallasado. Tehat a Trivago es hasonlo "csalasok" se johetnek szoba.

    A Booking a szallasado aranak a 15%-at vonja le utolag, a szallasadotol.

    [ Szerkesztve ]

  • Kasya

    nagyúr

    válasz Egon #46 üzenetére

    Mint szállásadó:

    ... a Booking szabályzata szerint nem árulhatod olcsóbban az adott szobát, pl. a saját weblapodon.
    A honlapodon ne tüntesd fel az árat, hanem "egyéni ajánlatot kérjen" az érdeklődő. Gondolom neked se célod magadat megröviditeni...mi a Booking -10%-ot szoktunk adni, ha adunk. Visszatérő vendégek pedig már úgysem a Bookingon foglalnak...

    Ugyanakkor 12%-os közvetítői díjjal dolgoznak, amit pl. az idegenforgalmi adó után is fizess meg nekik.
    Az IFA az áron felül fizetendő. A legtöbb szállásadó ezt ki is írja a fizetésekhez, Booking meg is jeleniti. Mivel nincs az árban, mi azután még sose fizettünk "közvetitoi dijat".

    ... akik 15 perccel az érkezés előtt foglalnak, miközben neked már ninc sis szabad szobád (csak még nem volt időd ezt beállítani a Booking-ban).
    Az nehogy már a Booking hibaja legyen, hogy te nem tudod menedzselni a szallasodat. En is szivtam vele, mikor a Szallas.hu, airbnb es még 2 oldalon voltam fent...mindegyikre igaz amit irsz. Eleinte telefonon folyamatosan, azonnal intéztem a dolgokat a portalokon, hogy ne legyen ilyen gond. Mára már inkább a portálok számát csökkentettem.

    a Booking-on foglalók jelentős része akkora tuskó, hogy elakadna benne a láncfűrész.
    Ehhez nemtudok hozzaszolni, lehet neked ez a tapasztalatod. Gondolom fugg, hogy mennyiért, hol és milyen celkozonseget celzol meg a szallassal. Nekem pont a szallas.hu-val voltak ilyen gondjaim:
    - Cickány család ugy gondolta, minden "egyszerhasznalatos". A károkat "elrejtette" es hagyott kajamaradekot a hutoben "karpotlasul". A butorokat meg ujithattuk.
    - Debella csalad - ket lany. Ugraltak a francia agyon, az leszakadt. Nem szoltak, mikor elmentek es eszrevettuk, a telefonban csak annyit mondtak apuciék, hogy "ne akarjunk rajuk verni semmit, az biztos levolt szakadva" (biztos 5 napig leszakadt agyon aludtak).
    Nekem a szallas.hu magyar vendegei a reklamjukban is lathato parasztok voltak...80%-ban.
    Bookingon arat emeltunk, melynek hatasara most már inkabb csak kulfoldiek jonnek es nem is volt gondunk azota.

    ...Az fenti viselkedést firtató kérdésünkre, miszerint miképp lehet leverni az ilyen foglalókon a szobaár egy részét legalább
    Ez megint csak sajat problema (mi is szenvedunk tole). Tobb szallashelyen kernek kauciot. A Booking rendszereben mi is kiirtuk ugyan regebben, de nem szoktuk kerni. Azert nem, mert a vendegnek kellemetlenseg. De a lehetoseg adott. A Booking elsosorban a vendeget vedi.

    ...azért adott alacsony értékelést (mindent lehúzva), mert képtelen volt bepötyögni a telefonján az egyébként ékezetes karaktereket nem tartalmazó wifi jelszót
    Sajnos ez portáltol fuggetlenul barhol elofordulhat. Mi sem vagyunk elegedettek minden ertekelessel, foleg mikor az elejetol a vegeig mondjuk a vendegnek, hogy szoljonm kerdezzen, jelezzen barmi is a gondja. Nem szol. Mikor elmegy, mindent dicser. Aztan lepontoz. Szerencsére a tobbseg nem ilyen, de ez kivedhetetlen minden szallasadonak.

    az adott ügyfél rosszul állított be valamit az oldalon (teszem azt lefoglalt egy háromszemélyes szobát, de reggelit már csak egy főre állított be...),
    A booking foglalast kinyomtatva, vagy telefonon szoktam ilyen esetben a vendeg ele tenni...maris latja hogy mi merre. Ha pedig kevesebbet fizet, mint a Booking altal konyvelt tetel, akkor egy levelben kell jelezni a bookingnak es a ho vegi szamlanal kompenzalnak. Ebbol nem volt meg gond, csak + 10-20p kellemetlenseg.

    [ Szerkesztve ]

  • Kasya

    nagyúr

    válasz Egon #50 üzenetére

    Olyan sok a pont, hogy mar vissza kell olvasni :D

    1: akkor ti jobb megoldast talaltatok, mint mi. Szimplan nem uzemeltetunk mar honlapot, tobb volt vele a macera, mint a haszon.

    3: a szallas.hu-rol engem azert tiltottak ki, mert megvalogattam a vendeget. Ez ket okbol tortent...egyik, mert mashol mar befoglaltak az idopontot es visszajeleztem a frissen "ajanlatot kero vendegnek", hogy nem tudom fogadni, illetve azert, mert a neve es kommunikacioja nem volt " kicsit sem bizalomgerjeszto". Az ASZF megsertese miatt, mivel a vendegek tobb mint felet elbocsatottam (kb 10-bol 6-ot egy szezonban) kitiltottak az oldalrol.
    Ugyanakkor igazad van.

    6: nem vagyok benne biztos, de mintha a booking rendsere kesobb leforditana a valaszt. Legalabbis ugy remlik.

    7: igazad lehet. Mi reggelit nem kinalunk, ezt nem latom at. Nalunk az IFA szokott problemas lenni, mert a vendegek fele "nem latja" kulon feltuntetve.

    (#51) t72killer: a booking pl. keri a kartyaadatokat es elore levonhatja, zarolhatja az osszeget, ha a szallasado azt allitja be. Ettol fuggetlenul a kaucio mar kulon dolog...
    Sajnos kis szallasadokent nagyon nehez magadat is vedeni es a vendeget is tisztelni sok esetben.
    Mi balatoni szallasadok vagyunk. A vendegek ugy gondoljak, hogy a penzukert mindent lehet. Kiberlik a lakast, a legkondi 0/24 megy, az erkelyajto nyitva, a vendegek a strandon. Este megjonnek, hajnali 4-ig a medenceben buliznak (nyilvan tiltja a hazirend es tudja a vendeg is, mert tarsashaz). Utana masnap meg kapjuk a negativ ertekelest, mert "nem tudtak a csaladosok pihenni" vagy "nem engedtek bulizni oket es rajuk szoltak".

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák