Új hozzászólás Aktív témák
-
#64791808
törölt tag
válasz Kisgépkezelő #6098 üzenetére
Oh, itt Ausztriaban van egy csomo kereszteny unnep. Tavaly Christi Himmelfahrt-kor ugy bementem dolgozni, mint a pinty...
-
nyisziati
veterán
válasz dingdongkng #6084 üzenetére
"index hülyeséget hoz le a boltzárról akkor bezárnak."
Itt a lényeg. Az emberek nem szeretik a hivatalos rendeleteket, ezért a médiából tájékozódnak. Csak ez sokszor hiányos, fals stb.
Tulajdonképp az IT szakembör ugyanezt a funkciót tölti be nekik. Kiírt valamit a gép? Hívjuk gyorsan a rendszergazdát, biztos bonyolult! -
KROK640
veterán
válasz Kisgépkezelő #6087 üzenetére
Egyébként sajnos igaz.
Egyébként azon az adott helyen spec pont be voltam jelentve. Igazából amíg táppénzen vagyok ki sem jelenthet, az más kérdés, hogy "nagyon jogszerűen" a táppénz megkezdése előtti naptól akart akkor kijelenteni, ezzel lenullázva a táppénzes védelmet.
Persze velem az a baj, hogy mindig a kóperációt nézem, hogy oldjuk meg, hogy mindenki örüljön, ezért persze rohantam, vittem a papírt, másnap is mentem fdolgozni, csak ugye hiába. Valahol fent az a HR-es volt a fő féreg, mert szerintem ő már a telefonhívás után kijelenetett visszamenőleg, aztán röhögött magában, hogy szaladgálok a munkahelyre meg a papír után. Azért is gondolok erre, mert az OEP nem tudott a táppénzemről.És persze a körülmények is, az annyiban hagyás mellett szóltak, 3 hónap után, egy jogutód nélkül megszűnt cég hajkurászása úgy, hogy közben már rég máshol dolgoztam, és úgy voltam vele, hogy az a 20 ezer ft (mert kb ennyi volt a tét) nem ér annyit, hogy én ezért bíróságra járjak, meg intézkedjek stb.
És igen, itt járt jól a cég, mert úgy voltam vele, hogy ennyit nem ér az egész.Az meg hogy kivel köt szerződést az ember? nézegetheti, de úgysem az az ember áll előtte aki később majd kibabrál vele (legalábbis sok esetben). Na meg előfordul, hogy az ember, örül hogy egy adott cégnél megkap egy adott poziciót.
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
válasz dingdongkng #6095 üzenetére
Hát, itt olyan van kint, hogy "Innen indul óra: perc "
Ha ezt nem érti...Mutogatni való hater díszpinty
-
bambano
titán
engem is megtaláltak az egységsugarú júzerek. úgy látszik, túl kedves voltam velük.
nem megy a levelezése. sokadik próbálkozásra sikerül átküldeni egy screenshotot a beállításokról. megírom neki, hogy nem jó a jelszava. de jó. mondom nem jó, mert 5 ponttal kevesebbet látok a jelszó mezőben. de jó.az ilyet nem értem. azért ír, mert nem működik neki, akkor ő miért tudja jobban? meg tényleg azt hiszi, hogy ő jobban tudja, mint én, az adatbázis konzol előtt ülve?
nem vagyok én ilyenekre kalibrálva...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz KROK640 #6105 üzenetére
Hát ez a visszamenőlegesen kijelentgetés igencsak gyanús, bár sosem voltam munkáltató, úgyhogy nem tudom hogy néz ez ki. Viszont olyanról már hallottam, akit bár mondták, hogy be van jelentve, de valójában sosem jelentették be.
Megnézni meg nyilván nem azt kell aki felvételizteti az embert (bár arra a hr-es csjra öröm volt ránézni aki engem felvett ), hanem a cégről elérhető információkat, mert azért lehet releváns információkat szerezni az internetről. Végülis ha nem élet-halál kérdése hogy a legelső helyen elhelyezkedjen az ember amit talál, akkor azért rá lehet kérdezni hogy a céginfó szerint mért csak 3 alkalmazottatok van miközben csak az irodáig találkoztam 10 emberrel? (Létező cég.)bambano: Pár olyan programot ismerek, ami mentett jelszó esetén szándékosan nem annyi csillagot jelenít meg a mezőben mint amennyiből a tényleges jelszó áll.
-
-
nyisziati
veterán
Igen, elvileg így kéne, de ha lezáratom a ticketet, de a júzer szerint továbbra is fennáll a probléma, akkor újra elküldi ugyanazon szám alatt., és a lányok újranyitják. Azért meg már fejmosás jár. 3. alkalommal meg pénzébe is kerül a cégnek ( mi alvállalkozónál vagyunk).
Úgyhogy nem igazán tudjuk mevtenni, hogy nem oldjuk meg a dolgot. -
Tim82
nagyúr
válasz Gabibácsi #6116 üzenetére
Szerintem nem látod a szituáció súlyosságát.
Elír valamit, tehát rendszerhiba, mert a hiba sosem a billentyűzet és a széktámla között van.
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
#64791808
törölt tag
"Akkor a user meg tessen együttműködni, hogy meg lehessen oldani. Az ő érdeke is."
Ezt a mondatot kettő évig tanítottam az előző munkahelyemen. Nem értették meg, hogy pardon, NEKI van egy problémája, amit én meg tudok oldani, de nem az én érdekem, hogy meg legyen oldva. Ez egy picit olyan, mint mikor valaki elmegy az orvoshoz, az orvos diagnosztizálja, felírja a szükséges gyógyszert, mire az illető hazamegy, és azt mondja, áh, én ezt a szart nem veszem be! Akkor maradj beteg, szarok rá.
Az a technikus, aki nem képes az ügyfeleit együttműködésre bírni, az félkezű óriás. -
-
#64791808
törölt tag
válasz koby11h #6123 üzenetére
Egyetlen dolgon múlik: a céged hozzáállásán. Ha a főnök csicskákat akar és maga is beszari nyuszi fajta, akkor valóban nehéz. De ha van egy egészséges szolgáltatói öntudat, mely szerint természetesen mindenben segítünk, de nem pisálunk széllel szemben, akkor minden eszköz rendelkezésre áll.
Az, hogy kényszeríted az ügyfelet az együttműködésre, nem jelenti azt, hogy ezt bunkón teszed. Illetve ezt a szemléletet lehetőleg minél több IT-szolgáltatónak el kellene sajátítania, javulna a szektor megbecsültsége, a munkamorál és a színvonal is. A magyar cégek legtöbbje még mindig valami szükséges rosszként kezeli az IT-t, a szakembereit pedig billentyűzet-masszírozó lusta trógereknek látják. Rajtatok áll, hogy ezen változtattok-e. -
koby11h
aktív tag
válasz #64791808 #6124 üzenetére
Pontosan, szükséges rosszként és pénztemetőként.
Hiába a szolgáltatói szerződés, leírva pontról pontra mit vállalsz mindig jön a de ezt is meg kellene csinálni és ha nem akarsz széllel szembe akkor közlik, hogy ok, van más cég is!
És ha bármit próbálsz elérni ami pénzbe kerül akkor megint lecserélnek egy másik cégre.
Hiába jön rá az illető cég a harmadik-negyedik IT szolgáltató után, hogy lehet valami baj saját magával is, minket az már nem boldogít...Nehéz úgy változtatni, hogy mindenki azt hiszi adott dolgokat pillanatok alatt és bagóért meg lehet valósítani illetve hogy az otthoni mindeningyékell meg jóvanazúgy mentalitás sok cégben jelen van a saját üzleti tevékenységük során is és ezt elvárják a különböző szolgáltatást végző cégektől is.
Az IT-s villanyszerelő, a portás hómunkás, a takarító pedig vegye fel a telefonokat... így nem fog menni!Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
KROK640
veterán
válasz koby11h #6125 üzenetére
"szükséges rosszként és pénztemetőként."
"otthoni mindeningyékell meg jóvanazúgy mentalitás "ezt én is tapasztalom. pl nem egy olyan ember volt, aki a cégének 3000 meg 5000ft-ért akart weblapot, "csakhogy legyen valami"
Ennél már csak az a rosszabb aki elmondja, hogy mi kéne neki, (minden IS) aztán amikor azt mondom, hogy 2-3kiló, akkor meg csak pislog, hogy ő 5ezerért gondolta ...Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
nagyúr
válasz KROK640 #6126 üzenetére
lassan 5 éve, hogy WIN-t nem telepítek senkinek, mert hasonlóan néztek rám, mikor odaböktem, hogy 5k lesz, és előre kérem. Ha más is kell, az + zseton, és egyedi megállapodás kérdése.RyZsa konfig: R5 5600X, Gigabyte X470 Aorus Gaming 7 Wifi, LF III 360 Dark AIO, 4*8 GB Patriot Viper Steel 4400 CL19 KIT, TT TGS 650W RGB, Netac 930E 250 GB, Sapphire Nitro RX 480 8 GB, DELL P2417H *2, Thermaltake Core X31 Riing
-
válasz #64791808 #6122 üzenetére
Szerintem nem. Joga van hülyének lenni is...
"De ha van egy egészséges szolgáltatói öntudat, mely szerint természetesen mindenben segítünk, de nem pisálunk széllel szemben"
Szerintem ez függetlenMeg nem ugyanarról beszélünk. Usernek nem jó valamije. OK, oldjuk meg, majd behisztizik, hogy a megoldást ő nem akarja. Mit lehet ezzel kezdeni? Nekem volt, hogy a főnöke utasította rendre, de szerencsére ritkán.
@KROK640 : Jó, ez a szimpla hülye
Mutogatni való hater díszpinty
-
Littoral
aktív tag
válasz KROK640 #6126 üzenetére
A weblapos megrendelőknél is van az olcsójánosnál rosszabb ügyfél. Nekem (régebben történt ez) a kevés kivételtől eltekintve kb. ez zajlott:
- Jó lenne egy weboldal.
- OK, beszéljünk róla. Mi legyen rajta?
- Hát, tudod te azt, minden, ami egy ... weboldalán szokott lenni
(A nem reprezentatív minta alapján nekem tudnom kellett volna, hogy mi van pl. egy arborétum, szálloda, asztalosműhely weboldalán, melyek a cég egyedi szolgáltatásai, amelyek emelik az éves bruttó árbevételt. Nem lett weboldaluk, mert ~0 érdemi információt kaptam a tartalomhoz.)[ Szerkesztve ]
-
nyisziati
veterán
-
dingdongkng
tag
válasz nyisziati #6131 üzenetére
Az ilyen problémákat szerintem is meg lehet oldani. Sztenderd megoldások:
Mutasson egy olyan oldalt ami tetszik/megfelelne
Mire használná az oldalt, mi lenne a célja?
Rajzolja le hogy kb mit akar, papírral és ceruzával[ Szerkesztve ]
A kávéautómata előtt mind egyenlők vagyunk...
-
#09634560
törölt tag
válasz Littoral #6129 üzenetére
Én ezt laikus szemmel ugy látom: te vagy a szakember, neked kell felvilágositanod: mik a lehetőségek és mire lenne szükséged, és hogy ez se nem egynapos meló, se pedig kisujjból való kirázás. adatok, akár bizalmas infok kellenek, elképzelés.. ezzel nem azt irom hogy te vagy a hibás, hanem nem áltatok hozzá kellőképpen. Pl egy fűtésszerelő vagy lakberendező se jár el másképp, feltéve ha jó szakember.
-
#64791808
törölt tag
válasz koby11h #6125 üzenetére
Ezt mind értem, és ez nyilván nem máról holnapra megy. Ez egy folyamat, méghozzá nagyon hosszú. Na de basszameg el kell valamikor kezdeni, különben zsíroskenyérevő macskajancsikként mentek nyugdíjba is. Nagyon könnyen lehet mondani, hogy van másik cég is, hogyne. Egy normális szerződéssel ez legalább 3 hónap de inkább fél év kötbért jelent az ügyfélnek, továbbá az új szolgáltatót meg kell keresni, annak át kell venni a rendszert... ó nem olyan egyszerű az.
Nekem is voltak ilyen ügyfeleim magyarországon, egy 30 gépes hálózaton havi 50 ezerért minden IS. Hogyne. Írásban kapott meg mindent, hogy mi a feltétele, hogy garantálni tudjuk a rendszer integritását. NEM. Oké. 3 hónap múlva bekaptak egy ransomware-t, MINDEN odalett. A mindent úgy érsd, hogy könyvelés, e-mailek, adatok, termelési mintafájlok, minden. Azonnal bepereltek. Én két dolgot mutattam meg, egyrészt hogy az aláírt szerződésben jóformán csak monitorozás és a rendszer üzemeléséhez feltétlenül szükséges feladatok ellátása szerepel, másrészt pedig a leveleket, melyben leírtam, hogy mi kellene, hogy ez ne történhessen meg, és persze a nemleges választ rá. Miután másodfokon is nyertem, közöltem, hogy ugye a szerződést 36 hónapra írtuk alá, a perköltségen felül fél évi díjjal el vannak maradva. Megy simán, vagy pereskedjünk? Kifizették, elköszöntünk. Fél év múlva visszajöttek, hogy hát mégis én adtam a legjobb ajánlatot, beszéljünk. Egyből fogékonyak lettek az IT-ra.
@hcl: "Usernek nem jó valamije. OK, oldjuk meg, majd behisztizik, hogy a megoldást ő nem akarja. Mit lehet ezzel kezdeni?"Napi eset, következő a teendő: erre a problémára ez a megoldás van. Kell, vagy nem. Ha nem, akkor sajnos nem tudunk segíteni. Az ügyfél vagy a célt, vagy a módszert/irányt határozhatja meg, a kettőt együtt nem. Illetve minden lehetséges, küldjük rá az ajánlatot.
Volt olyan ügyfelünk, aki 130 gépnél közölte, hogy márpedig itt semmi hálózatos marhaság nem lesz, minden gépet egyenként, hálózat nélkül kell telepíteni, mert az adatbiztonság és a termelés... Semmi gond, egy gép beállítása 2 technikusi óra, az 130 gépnél 260 technikusi óra. Egy óra kiszállás, fél óra ebédszünet, a két technikus napi 12 órát hoz össze, tehát a művelet 22 munkanapig fog tartani, és 22 kiszállást valamint 260 technikusi órát számlázunk ki, ennek a végösszege 22x120+260x170=47 ezer euró nettó. Miután újraélesztették a komámat, egyből megfelelt egyszerűbben is.
-
koby11h
aktív tag
válasz #64791808 #6134 üzenetére
Ügyfele válogatja, hogy mekkora falatokban képes megemészteni a valóságot.
Határt mindig kell húzni, de egy kisebb városban nem sok ügyfél marad ha mindenhol bekeményítesz.
Valahol lavírozni kell a normális munka és az ügyfél igényei között. Mi is el tudjuk végezni a munkát és az ügyfélnek is csak annyira fájjon amennyit el tud viselni - illetve legyen tisztában azzal mit eredményez amire nemet mondott!
Ja és mindet írásban. A mi lesz ebédre azt lehet szóban, de a licence lejáratot, szünetmentes akksi cserét, főeszközök garancia lejáratát... jelezni csak írásban!Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
válasz #09634560 #6133 üzenetére
"Én ezt laikus szemmel ugy látom: te vagy a szakember, neked kell felvilágositanod: mik a lehetőségek és mire lenne szükséged,"
Aki úgy megy oda, hogy "hát ami egy weblapon szokott lenni", azzal ezt nem nagyon lehet.@Cerebellum : Igen, ez ransomware-s az az eset, amikor te egy szolgáltató vagy. Én arról beszéltem, amikor ugyanannál a cégnél alkalmazott az informatikus, meg a user is, és a user nem működik közre a saját bajának megoldásában Az sakk-matt.
" Kell, vagy nem. Ha nem, akkor sajnos nem tudunk segíteni. "
Ez így is van, ezt írtuk le feljebbA hálózatos is LOL
Mutogatni való hater díszpinty
-
#64791808
törölt tag
válasz #09634560 #6133 üzenetére
Alapvetően igazad van, de mutatom, hogy hol bukik meg a mutatvány:
Az ügyfél tőled vár mindent, de nem bízik meg benned. Ebből pedig nem egyszerű nyertesen kijönni, és ez a web-dolgokra fokozottan igaz. A design még egy dolog, bár ott is bele lehet nagy buktákba futni, de mikor az ügyfél azt mondja, kellene egy weblap a termékeimnek általánosságban. Két hónap múlva azt mondja, szeretném minden termékemet feltenni az oldalra. Megcsinálod neki: termék - kép - szövegdoboz. Majd egy fél év múlva közli, hogy akkor paraméterek alapján kereshetővé kellene tenni az egészet. Amikor itt közlöd, hogy oké, akkor alapjaitól újra az egész weboldalt, más CRM motor kell alá, más adatbázis struktúra, és persze a tartalmat újra fel kell tölteni, akkor jön az, hogy biztos átbaszod.
Mivel az ügyfél nem jártas ebben, ezért tőled várja a szaktudást. De nem bízik meg benned, ezért minden drága, át akarod baszni, magyarázd el, pontosan mit csinálsz. Megoldható, egy 40 órás kurzus, és érteni fogja az ügyfél egy weboldal létrehozásának alpjait. Fizeti? Hát azt neeeem. És itt jutunk vissza ahhoz, hogy a fűtésszerelővel nem vitatkozol, hogy mit kér a melóért, de a webdesignerrel és a programozóval mindig. Miért? -
#64791808
törölt tag
válasz koby11h #6135 üzenetére
Ügyfele válogatja, hogy mekkora falatokban képes megemészteni a valóságot.
Természetesen, minden ügyfelet meg kell ismerni, mint céget, és a kontaktszemélyeket emberileg is.
A bekeményítést inkább mindig úgy fogalmaznám meg, hogy a szerződés legyen összhangban az elvárt minőséggel. Nekem jó az is, ha tákolni kell, sosem veszünk új hardvert, és illegális szoftverek vannak. Viszont a szerződésben minden akkor minden óradíjjas és elzárkózunk minden felelősségtől. Tesszük, amit kell. Összedől? Tudjuk, mondjuk, aki a döntést hozza, az vállalja a felelősséget.
Van ám fillérbaszó értetlenke Ausztriában is, aki egy 40 szerveres infrastruktúrában sajnálta a havi 40 eurót a Managed Backup Control-ért, majd ő ellenőrzi! Oké. Mikor lehalt a fájlszerver, akkor derült ki, hogy fél éve nem megy a mentés... Ennyike.A fontos az, hogy ne hagyd magatokat első sorban jogilag belekényszeríteni olyan helyzetbe, ahol fillérekért mindenért te felelsz, mert biztos, hogy előbb-utóbb bucira leszel szopatva.
@hcl: belsős rendszergazdiként??? Hát széééééétszopatnáááám! Van gondolom valamilyen hibajegy-rendszer vagy legalább dokumentáció. Maradjunk az általad (?) írt példánál, user rossz jelszót ad meg, de nem hiszi el. Semmi gond, kivizsgáljuk! Vizsgálat tartson egy napig, majd megállapítod írásban, hogy mindenki másnál működik a rendszer, csak X usernél nem, és a log szerint rossz jelszót ad meg, de az user állítja, hogy nem. Mikor ez megvan, futsz még egy kört a usernél, írásban, CC a főnöködnek és az ő főnökének, ahol csak tényeket közölsz, és megkérdezed, hogy mit óhajtanak, most mit tegyél? Ha picit is normális a cég, akkor ketten fogják lebaszni a usert. Ha nem - pajtás, rossz cégnél dolgozol.
-
*Ropi*
félisten
Az egyik mentoromnak volt az a kedvenc mondása, hogy "educate your clients" - vagyis tanítsd az ügyfeleidet. Ezért (is) írtam pl. egy (jelenleg) 95 oldalas pdf összefoglalót a párjainknak, hogy átlássák az esküvőjük szervezése körüli dolgokat - szép hosszú esti mese, de van idejük elolvasni a szervezés 1-2 éve alatt (már, ha nem 1-2 hónap alatt akarják összerántani az egészet, mert jön a baba, vagy kell a CSOK).
Szegről-végről kapcsolódó példa: ügyfél megkapja az anyagot, közli, hogy nem tetszik a színvilág. Kérdezem tőle, hogy min nézi? Hát a TV-n. Mondom neki oké, akkor (gondolom magamban meglesz a napi jótétemény) bekalibrálom neki színhelyesre (bár erre rámegy a fél napom, mert vidékre kell mennem hozzá Budapestről). Ő köszöni, de nem kér belőle, mert jól van az úgy is, meg a rokonságnak sincs bekalibrálva és ne csak nála nézzenek ki jól a képek, oldjam meg. Innentől én elengedtem - referencia szerint dolgozom, nem az ügyfél kitudjamennyireszéttekertbeállítású TV-je a megjelenítő médium, hanem a labor, ahonnan a fotóalbumokat kapják. Innentől a TV-jét fizetősen bekalibráltathatja magának valakivel ha akarja, ha pedig nem akkor így járt, mert a könyv és a papír képek rendben vannak.
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
#64791808
törölt tag
válasz bambano #6141 üzenetére
Akkor megvizsgálom, hogy az én igényeim szerint rentábilis-e az együttműködés. Például ha a user elgépeli a jelszavát, én ezt tudom, de ezért 4 órát kell plusszban dolgoznom... ha ezt kifizetik, akkor jók is vagyunk. Ha nem, akkor ugye nem rentábilis az együttműködés, és akkor ahogy mondod: viszlát.
Ha meg a szerződésed úgy van felépítve, hogy megengedi az ügyfélnek, hogy téged ellentételezés nélkül bucira szopasson, akkor így jártál, a te hibád.
Mielőtt előre szaladunk, amiket leírok, az a személyes véleményem, ami nekem eddig bejött. Nem több, nem kevesebb. -
KROK640
veterán
válasz Littoral #6129 üzenetére
Szerencsére ilyennel nemigazán találkozok. De amikor igen, akkor elmondom neki h van egy emberem aki megír neki frankó szöveget, meg képeket válogat, de mennyiségtől és tartalomtól függően +30-50 ezerrel dobja az árat, akkor mind rohan haza írni meg képeket keresni.
Inkább azt nem szeretem mikor ez is meg az is kell neki indokolatlanul. (pl account regisztráció, amikor egy virtuális brossúra az egész)
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
válasz #64791808 #6140 üzenetére
"Van gondolom valamilyen hibajegy-rendszer vagy legalább dokumentáció. "
Nagyobb cégeknél van
Különben megfelelő idiótákkal ez szokott történni, kivéve, ha már a főnökének is elege van belőle, és hagyja szenvedni."Tudjuk, mondjuk, aki a döntést hozza, az vállalja a felelősséget."
Ez ilyen esetekben is működik. Jön valami baromság kérés (pláne amikor sysadmin voltam), figyu, ez így nem igazán lesz jó ezért, ezért, meg ezért. Akkor is? Hát jó, nekem itt a leveled, nem én találtam ki...Ja meg :
"És itt jutunk vissza ahhoz, hogy a fűtésszerelővel nem vitatkozol, hogy mit kér a melóért, de a webdesignerrel és a programozóval mindig. Miért?"
Mert nem látja mögötte a munkát. Azt hiszi, hogy az kisujjból megy.Inkább az a fura, hogy amikor meg kérdez valamit, és elmagyarázod, akkor a "jajénehheznemértek" az nagyon megy (de akkor meg miért gondolja, hogy nincs benne meló? - persze tudjuk, mert hülye).Mutogatni való hater díszpinty
-
nyisziati
veterán
-
Littoral
aktív tag
válasz nyisziati #6131 üzenetére
Ez pontosan így történt, ahogy írjátok: elmondtam nekik. Sőt, több alkalommal tartottunk személyes megbeszélést az ügyekben, különféle sablonokat prezentáltam, ezekhez kértem érdemi információt, fotót vagy érvényes árlistát, stb. Éppen csak annyi lett volna a megrendelő feladata, hogy az általa képviselt vállalkozás céljára létrehozott weboldalhoz anyagot adjon.
A probléma az volt, hogy valójában azon az áron nem kellett nekik weboldal, hogy foglalkozniuk kellett volna vele egy kicsit is.
Erre próbáltam volna rávilágítani...