Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #64791808

    törölt tag

    válasz koby11h #6135 üzenetére

    Ügyfele válogatja, hogy mekkora falatokban képes megemészteni a valóságot.
    Természetesen, minden ügyfelet meg kell ismerni, mint céget, és a kontaktszemélyeket emberileg is.

    A bekeményítést inkább mindig úgy fogalmaznám meg, hogy a szerződés legyen összhangban az elvárt minőséggel. Nekem jó az is, ha tákolni kell, sosem veszünk új hardvert, és illegális szoftverek vannak. Viszont a szerződésben minden akkor minden óradíjjas és elzárkózunk minden felelősségtől. Tesszük, amit kell. Összedől? Tudjuk, mondjuk, aki a döntést hozza, az vállalja a felelősséget.

    Van ám fillérbaszó értetlenke Ausztriában is, aki egy 40 szerveres infrastruktúrában sajnálta a havi 40 eurót a Managed Backup Control-ért, majd ő ellenőrzi! Oké. Mikor lehalt a fájlszerver, akkor derült ki, hogy fél éve nem megy a mentés... Ennyike.

    A fontos az, hogy ne hagyd magatokat első sorban jogilag belekényszeríteni olyan helyzetbe, ahol fillérekért mindenért te felelsz, mert biztos, hogy előbb-utóbb bucira leszel szopatva.

    @hcl: belsős rendszergazdiként??? Hát széééééétszopatnáááám! Van gondolom valamilyen hibajegy-rendszer vagy legalább dokumentáció. Maradjunk az általad (?) írt példánál, user rossz jelszót ad meg, de nem hiszi el. Semmi gond, kivizsgáljuk! Vizsgálat tartson egy napig, majd megállapítod írásban, hogy mindenki másnál működik a rendszer, csak X usernél nem, és a log szerint rossz jelszót ad meg, de az user állítja, hogy nem. Mikor ez megvan, futsz még egy kört a usernél, írásban, CC a főnöködnek és az ő főnökének, ahol csak tényeket közölsz, és megkérdezed, hogy mit óhajtanak, most mit tegyél? Ha picit is normális a cég, akkor ketten fogják lebaszni a usert. Ha nem - pajtás, rossz cégnél dolgozol.

Új hozzászólás Aktív témák