Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DaemonX

    HÁZIGAZDA

    Nem értem itt a sok felháborodást. Én is szerettem, sőt imádtam a Mirror's Edge első részét, tekintve, hogy ötször végigvittem, még Hardon, lövés nélkül is.

    Az az elsődleges probléma, hogy vagy az eredeti cikk/nyilatkozat lett kicsit kemenényebben, rosszabbul lereagálva, vagy valóban így fogalmazott az illető. Mindenesetre legalább nem lesz félreértés.

    Viszont be kell látni, hogy a harc komolyabb beiktatása szükségszerű. Emberek, ne felejtsétek el, hogy most már egy open world játékról van szó! Ez már nem a speed runnerek igényeire kihegyezett kötöttpályás platformer.

    Gondolom, lesznek mellékküldetések, meg mindenféle hasonló, melyek eléggé unalmasak és hiteltelenek lennének ellenfelek, kiiktatandó célpontok nélkül.

    Meg kell nézni az E3-as videót. Ez továbbra is azzal a dinamikus, gyors mozgással operáló játék, mint ahogy elődje volt. Ennek fényében a mozgáspalettánk is színesebbé vált (saroknál való fordulás/lendülés egy csőről kapaszkodva, az open world jelleg miatt erre szükség van).

    A harcrendszer az első részben fapados volt, és megtörte a játék dinamikáját, mikor kénytelenek voltunk leállni verekedni. Az új részben ezt teljesen átgondolták, és a harc tökéletesen illeszkedni fog Faith sebes mozgásához, nem töri majd meg a lendületet. Tehát aki azt hiszi, hogy pont a lényege veszik el a játéknak, az téved, mert amit most csinálnak, az pont, hogy azt segíti elő.

    Vérlázító kommentek írása helyett nem ártana egy kicsit informálódni is.

Új hozzászólás Aktív témák