Új hozzászólás Aktív témák
-
DaemonX
HÁZIGAZDA
Nem értem itt a sok felháborodást. Én is szerettem, sőt imádtam a Mirror's Edge első részét, tekintve, hogy ötször végigvittem, még Hardon, lövés nélkül is.
Az az elsődleges probléma, hogy vagy az eredeti cikk/nyilatkozat lett kicsit kemenényebben, rosszabbul lereagálva, vagy valóban így fogalmazott az illető. Mindenesetre legalább nem lesz félreértés.
Viszont be kell látni, hogy a harc komolyabb beiktatása szükségszerű. Emberek, ne felejtsétek el, hogy most már egy open world játékról van szó! Ez már nem a speed runnerek igényeire kihegyezett kötöttpályás platformer.
Gondolom, lesznek mellékküldetések, meg mindenféle hasonló, melyek eléggé unalmasak és hiteltelenek lennének ellenfelek, kiiktatandó célpontok nélkül.
Meg kell nézni az E3-as videót. Ez továbbra is azzal a dinamikus, gyors mozgással operáló játék, mint ahogy elődje volt. Ennek fényében a mozgáspalettánk is színesebbé vált (saroknál való fordulás/lendülés egy csőről kapaszkodva, az open world jelleg miatt erre szükség van).
A harcrendszer az első részben fapados volt, és megtörte a játék dinamikáját, mikor kénytelenek voltunk leállni verekedni. Az új részben ezt teljesen átgondolták, és a harc tökéletesen illeszkedni fog Faith sebes mozgásához, nem töri majd meg a lendületet. Tehát aki azt hiszi, hogy pont a lényege veszik el a játéknak, az téved, mert amit most csinálnak, az pont, hogy azt segíti elő.
Vérlázító kommentek írása helyett nem ártana egy kicsit informálódni is.
Új hozzászólás Aktív témák
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen légkondit a lakásba?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Napelem
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fallout 4
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...