- Több mint 24 milliárd eurót öntenek a spanyol adatközpontokba
- Összeült a Samsung, a Meta, a Qualcomm és az Amazon, az AI is téma volt
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Több mint 24 milliárd eurót öntenek a spanyol adatközpontokba
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Linux kezdőknek
- Microsoft Outlook topic
- Family Link
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Mesterséges intelligencia topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
Új hozzászólás Aktív témák
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz dajkopali #38 üzenetére
Addigra hal ki az a generáció, amelyik még esetleg ragaszkodik hozzájuk...
Persze nem egyszerre halnak majd ki az újságok, hanem fokozatosan.
Először a napilapok, mint ahogy már igen nagy teret vesztettek is az információt és nem főleg bulvárhíreket "forgalmazó" lapok van amelyik gyakorlatilag meg is szűnt...
Tovább húzzák a polcon gyűjthető, minőséget kínáló folyóiratok.
Azonban sok elektronikus, online lap jelenleg meg sem közelíti a kívánt színvonalat sajnos, nem használva ki a lehetőségeket, amikkel a papíralapú sajtóval szemben rendelkezik...
A reklám gátlástalan alkalmazása /nem is elsősorban a mennyiség, hanem a minőség gyatra volta miatt időnként/ könnyen előnybe hozhatja a megfizethető, de reklámmentes változatot. Egyre többször akadozik sok azelőtt gyors oldal a flash alapú reklámok kontrollálatlan, vagy rosszul optimalizált jelenléte miatt, nemcsak a betöltődés lassul, hanem olvasás közben is jelentős a processzorterhelés sok esetben, ez a reklámszűrők diadalát hozza, amik értelmetlenné teszik a reklámozók erőfeszítéseit. Most ott tartunk már egyes oldalaknál, hogy a hasznos/reklám arány olyan rossz, hogy akár másik oldalra is kergetheti a potenciális olvasót, ahelyett, hogy akár személyre szabva kapná az illető a reklámot, amiben semmilyen más média az online-nal szemben nem versenyezhetne.
Papíralapú analógiával: ki venne Népszabit/Magyar Nemzetet, ha az újságostól csomagban kapna vele másfél kiló, öt deka hasznos infót tartalmazó szemetet is....
Könnyen kipróbálható lenne egyébként, a reklámmentes online médiamodell létjogosultsága, ha ugyanannak a "lapnak" lenne reklámmentes olcsón hozzáférhető és ingyenes de reklámokat is tartalmazó változata is...
A fórumok azonnali reagálást lehetővé tevő csatlakozása az online újságokhoz szintén előny lehet, de van olyan internetes oldal, ahol a szűretlen beírási lehetőség szintén inkább riasztó hatású, nem akar az olvasó az "anyázókhoz" csatlakozni, olvasni meg a színvonaltalan indulatos tartalmú kommenteket nyilván nem nagy élvezet...Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...