Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #149 üzenetére

    Ezt nem lehet kimérni. Az a lényege az ilyen rendszernek, hogy transzparensen működik. Hogy ne vedd észre. Egész korrekt textúrákat használ a motor, csak ha nincs elég VRAM-od, akkor nem biztos, hogy egy adott területre betölti a max részletességet. Lehet, hogy pont egy low részletességgel találkozol az adott jelenetben, ami megmagyarázza, hogy miért tűnhet egyeseknek 2010-es szintűnek. És innen az is bekövetkezhet, hogy pár perc múlva visszatérsz az adott jelenetbe, majd jobb minőségűnek látod a textúrát. Folyamatosan változik.

    Ez régen azért nem működött, mert DX11-ben marha drága volt törölni. DX12-ben és Vulkan API-ban viszont olcsó. Ez teszi lehetővé ezeket az újításokat.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák