- Videó stream letöltése
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- SkyShowtime
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Erőszakos tartalomba fut a gyerek, ha internetezik
- Aliexpress tapasztalatok
- YouTube
- Facebook és Messenger
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
Az eset nagyon jól példázza, hogy mi a probléma az emberi sofőrökkel
-
Felvet még egy kérdést: a másik kocsit vezető idióta sofőrtől meg tud-e olyan hatékonyan védeni az automatika, mint pl egy rutinos taxis? Gondolom már készültek erre az algókkal, tuti nem ez volt az első agyhalott sofőr, akivel a gugliautó találkozott.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Cathfaern
nagyúr
A kérdés jogos, de amint az önvezető autók általánosan elérhetővé válnak, túltárgyalttá válik. Hogy miért? Mert jelenleg a jogosítvány megszerzését (autók kézzel történő vezetésének engedélyét) nem igazán lehet túl nagy korlátok mögé tenni, mivel a mai nyugati civilizált életmódhoz erősen hozzátartozik, hogy autóval tudj közlekedni. Szóval ha hirtelen szigorítanának a feltételeken, és a népesség ~10%-a szerezhetne jogsit, akkor lázadás lenne.
De ha lehet jogosítvány nélkül is autóval közlekedni önjáró autóval, akkor máris be lehet szigorítani és komoly pszichológiai és fizikai vizsgák mögé tenni a lehetőséget, illetve rendszeresen meg lehetne újíttatni (jelenleg ez azért nem alternatíva, mert nincs az a vizsgáztató kapacitás ami ezt fedezni tudná, töredék sofőrrel megoldható lenne). Illetve nyilván az elvételt is sokkal jobban meg lehet szigorítani, lényegében bármilyen komoly kresz kihágás esetén egy életre el lehet venni a jogsit, mert továbbra is tud autóval közlekedni (munkát végezni, stb.).
Így az első 1-2 év után az "idióta sofőrök" száma 0-ra fog csökkeni. -
#79335424
törölt tag
Nem. De a baleset után 1 percen belül megjelenik 10 másik taxis, akik úgy megverik a szabálytalankodó autó sofőrjét, hogy egy életre megtanulja, hogy nem szabad áthajtania a piroson. Persze, ebben a módszerben is van még finomítani való, mert a taxisok akkor is megverik, ha nem ő volt a hibás. Hiába, nincs tökéletes módszer.
-
addikt
meg tud-e olyan hatékonyan védeni az automatika, mint pl egy rutinos taxis
Sokkal hatékonyabban tud megvédeni. De számos eset van, amikor a balesetet nem lehet megelőzni. Taxisok is gyakran csattannak.
(#8) t72killer
a rutinos taxis pl kiszúrja a huligánt a kormány mögött
Ezt senki sem tudja kiszúrni, mert nem vagyunk gondolatolvasók. Nincsenek szenzoraink oldalt, hátul, stb. Kicsit túlértékeled a taxisokat.
[ Szerkesztve ]
-
Nem, a rutinos taxis pl kiszúrja a huligánt a kormány mögött. Bár feltételezem, hogy az önjárók is figyelik a piros lámpa mögött mozgolódók tevékenységét, csakhát a roncsderbi egész más műfaj, másfajta algoritmusokat igényel, mint a szép szabályos KRESZ-követés.
#5: Na ez se holnap lesz... A ma jogsit birtoklóktól elég bunkóság lenne elvenni azzal a jelszóval, hogy vegyél a járgányod helyett egy csilivili 50eEUR-s önvezető csodát
#7: Ideális esetben (jó szenzorok, jó algó) mindenképp elhiszem. Még a leghidegvérűbb sofőrnél is ott a reflexidő.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Blizzardking
őstag
Gondolom arra célzott, hogy annak a megítélése hogy mikor mondj le az elsőbbségi jogodról ahhoz hogy ne legyen baleset, illetve annak az megérzése hogy veszély közeleg, nagyon nehezen programozható, szemben egy rutinos sofőr intuíciójával. Illetve nehéz azt is leprogramozni, hogy van aki direkt megszegi a kreszt, hogy helyzeti előnyhöz jusson.
Egyébként én támogatom az önjáró autókat, rühellek vezetni, rengeteg hasznos dolgot tudnék közben csinálni, és ez az egész csak addig jelent veszélyforrást, amíg a hülye, egoista emberek is vezetnek autót. Ha csak önjáró autók lennének, nem lenne semmiféle baleset."Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."
-
válasz Blizzardking #9 üzenetére
Én szeretek vezetni, de egy önjáró nagyon kibővítheti a család lehetőségeit: pl ülök a melóban, és elküldöm a kocsit a gyerekért a suliba. Vagy meló után a munkatársakkal beülünk sörözni, akkor nem kell alkoholmentessel szórakozni. 2-3-10 órás úton unom a banánt? Vigyen a robotpilóta, én meg elsötétítem a spéci szélvédőt és benyomom a mozirendszert.
#10: közös
nőneklónak túros a háta. Az még csakcsak belefér, mint a kisrepülőknél, hogy szerződésben rögzített feltételek (időbeosztás, szervizktg-ek, tisztítás stb) mellett megosztja 2-3 család, de azt nagyon nem komálnám, ha pl x időre puccbavágva vinném a családot valahova, a szomszéd gyereke meg előző este telehányta (ld fentebbi alkoholfogyasztási kérdés túltolva). Az autóm olyan, mint a ruhám, ideális esetben is olyan a csere, mint a katonaságnál használt (de fertőtlenített) bakancsot húzni - nem ideális esetben a fertőtlenítés elmaradt[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
nemlehet
őstag
Arról nem is szólva, hogy Budapesten van párezer taxis, ellenben vagy 1 millió egyéb jármű. De pl egy kisebb városban jó ha 10 taxis van, de 10.000 autó rajtuk kívül.
Nem minden vezető profi, rutinos róka, sőt a többség nagyon nem az. Nem 1 anyukát ismerek aki életében nem váltott 3-as fölé, mert nem ment ki abból a kisvárosból autóval ahol lakik, vidéki útnál meg úgy is a férje vezet.
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
8th
addikt
válasz t72killer #12 üzenetére
pl ülök a melóban, és elküldöm a kocsit a gyerekért a suliba.
A legfontosabb dolgot az életemben biztosan nem bíznám rá egy gépre. Teljesen kizárt. 1: azt a gépet is csak egy ember programozta aki hibázhat a munkája során 2: ha jön a hülye barom bmw-s és már messziről látszik, baszik neki megállni a kereszteződésnél én lefékezek és annyi, a robotpilóta majd csak akkor fog reagálni amikor már rég késő lesz. Ebből a szempontból az ember mindig is egy lépéssel a gép előtt fog járni. Egyetlen esetben tudom elképzelni a sofőr nélküli autókat, mégpedig akkor ha soha senki ember fia nem ülhet be a volán mögé többé és csak és kizárólag ilyen önvezető vackok lesznek az utakon. Akkor azt mondom oké legyen, de addig nem. Ez még legalább egy 50-60-70év amit innen senki sem fog megélni.
A vallás akkor keletkezett amikor az első csaló találkozott az első ostobával
-
#06658560
törölt tag
válasz Blizzardking #9 üzenetére
A célzásával a probléma: lámpával védett kereszteződésben szabadot kapva, mutasson egyetlen taxist, aki a keresztforgalmat sasolni fogja és nem hetvennel száguld át ötven helyett!
#12 t72killer: Taxit, vagy bármilyen közösségi közlekedést szoktál bármilyen gyakorisággal igénybe venni?
[ Szerkesztve ]
-
Blizzardking
őstag
Igen, vizsgáljuk már meg az önjáró autók baleseti statisztikáit egy olyan helyen, ahol ilyen a közlekedési morál mint nálunk. Persze Amerikában, ahol mindenki alapesetben szabálykövető, másfélszer ilyen szélesek az utak, és civilizált módon közlekednek (ergo jobban hasonlítanak az önjáró autó által preferált rutinhoz) kevés a baleset. Nálunk egy ilyen autó lehet hogy hátrafelé haladna a sorban, mire a Fradipályától eljutna a Kálvin térig mert mindenki elé vágna. Ő meg csak fékezne szegény, és próbálná betartani a követési távolságot, amiről Budapesten azt se tudjuk micsoda...
dabadab - igen, egy ilyen közegbe kéne implementálni egy önjáró autót mint amit linkeltél.
Kopi31415 - nincs ilyen
De most a "rutinos Taxis"-t cseréld fel "rutinos sofőr"-re, ne ezen a taxison lovagoljunk már. Mondjuk játszótér mellett pattog a labda az uttesten, én már fékezek is mert jöhet utána a gyerek, a gugülkár meg csak akkor fékezne ha kilép a gyerek, mert magasabb összefüggéseket nem tud láncba kapcsolni. De pont veled nem akarok vitatkozni, mert egyetértek és szívesen venném ha már lenne ilyen.[ Szerkesztve ]
"Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."
-
Mondjuk tegyük hozzá, nagyon békés útvonalról van szó, de jogos a meglátás. Amúgy nem kizárt, hogy az idiótákat nálunk hatékonyabban lehetne szenzorosan szűrni:
1. pontosan mérheted a sebességét (>gyorshajt=veszélyes, kerülendő)
2. alkalmasint jól elhelyezett kamera egy emberi sofőrnél hatékonyabban kiszúrhatja, hogy a delikvens telefonál-kütyül-újságot olvas-barátnőjét cs@csörészi > kerülendő
2b: azt is kiszúrja alkalmasint, hogy a balek nyárigumival csúszkál a havon
3. "bmw"-s > alkalmasint baleseti statisztikákhoz hozzáfér, milyen járgányok a neccesebbek (jöhet majd az "autórasszizmus" )A szubjektív véleményed természetesen 100%-ban megértem, az ember a családját a lehető legnagyobb biztonságban akarja tudni. Én amúgy a kormány mögött maradva arra várok, hogy az önvezetők csodaszenzorait (radar ködbe-esőbe...) a mezei sofőrök is használhassák.
#18: masszívabbra kell tervezni, akkor gyorsan kulturálódna az Üllőin a közlekedési morál
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
ViZion
félisten
Szerintem az ultimate megoldás az lesz majd, ha minden autó önvezető lesz és egymással is fognak kommunikálni. De ezt mi már nem fogjuk látni sztem...
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
Cathfaern
nagyúr
"A legfontosabb dolgot az életemben biztosan nem bíznám rá egy gépre. Teljesen kizárt."
Gondolom akkor az utcára se engeded ki a gyerekedet, hiszen ott vezet egy csomó ember, aki ugye hibázhat a vezetés során, tehát bármikor felhajthat a járdára, vagy áthajthat a piroson (és így a gyalogosoknak szóló zöldön)."ha jön a hülye barom bmw-s és már messziről látszik, baszik neki megállni a kereszteződésnél én lefékezek és annyi, a robotpilóta majd csak akkor fog reagálni amikor már rég késő lesz"
+
Blizzardking: "Mondjuk játszótér mellett pattog a labda az uttesten, én már fékezek is mert jöhet utána a gyerek, a gugülkár meg csak akkor fékezne ha kilép a gyerek, mert magasabb összefüggéseket nem tud láncba kapcsolni."Ha jól értem ti önjáró autó szoftvert programoztok. Ha így van, akkor nem értem miért nem teszitek be ezeket a lehetőségeket az algoritmusba? Ha viszont nem így van, akkor honnan tudjátok, hogy ezek az algoritmusok mire képesek jelenleg, illetve mire lesznek képesek mire forgalomba kerülnek?
-
fordfairlane
veterán
válasz Blizzardking #18 üzenetére
Persze Amerikában, ahol mindenki alapesetben szabálykövető...
Tessék???
x gon' give it to ya
-
Cathfaern
nagyúr
"A ma jogsit birtoklóktól elég bunkóság lenne elvenni azzal a jelszóval, hogy vegyél a járgányod helyett egy csilivili 50eEUR-s önvezető csodát"
Ugye azzal kezdtem, hogy általánosan elérhetőek lesznek, ami alatt arra gondoltam, hogy nem lesznek drasztikusan drágábbak egy nem önvezető autónál (igazából itt a fejlesztési költség nagy csak, a plusz szenzorok meg elektronika azért nem annyira nagy tétel egy autó árához képest).
Másrészt én nem gondoltam, hogy vegyük el bárkitől is a jogsit "csak úgy". Mindenki továbbra is használhatja a jogosítványát, viszont a legelső közlekedési szabályszegésnél, úgy mint: elsőbbség nem megadás, gyorshajtás, követési távolság nem betartás, stb. rögtön el lenne véve -
dabadab
titán
Megáll a piros lámpánál? Nem nyomja neki, mint állat, amikor nem lát / nem tapad? Nem rángatja autópályatempó mellett a kormányt?...
Meg hát a többi résztvevő is elég bambán és meglehetősen nagy reakcióidővel reagálta le ezeket a dolgokat.
(#21) 8th: szerintem elég szemléletes cáfolat arra az implicit állításra, hogy az emberek jó sofőrök. Persze, modhatod, hogy "anecdote is not the singular of data", de elég ránézni a baleseti statisztikákra, abból se fog sokkal hízelgőbb kép látszani.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
válasz Cathfaern #26 üzenetére
"viszont a legelső közlekedési szabályszegésnél, úgy mint: elsőbbség nem megadás, gyorshajtás, követési távolság nem betartás, stb. rögtön el lenne véve "
Korrekt. +ha személyi sérülést is okoz, akkor az autót/érte járó biztosítási összeget is elkoboznám a sérült javára.
#27: a tapad mondjuk épp egy érdekes kérdés: a gépnek ugyebár minimális a reakcióideje, ergo csak féktávnyi távolságot kell tartania. (bár a tipikus "tapadó" homo idioticus bőven féktávon belül szokott a csomagtartóba mászni)
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
#06658560
törölt tag
-
#06658560
törölt tag
válasz Cathfaern #26 üzenetére
Feltételezem, amint ezek a rendszerek sorozatban gyárthatóak lesznek, azonnal jönnek a városi, vagy privát carsharing next level szolgáltatások. Havidíj ellenében akkor vihetsz autót, amikor akarsz. És akkor sokkal olcsóbbá válik a közlekedés, minimum városon belül. Megfejelve azzal, hogy a közösségi közlekedés is drasztikusan át fog alakulni- buszok, villamosok szükségessége, vonalak áttervezése lesz esedékes.
-
válasz #06658560 #31 üzenetére
Na pont az ilyen agyament, jelöletlen szitukban segít az önjáró: abban uis van egy pontos térkép, ami tudja, hogy csapda következik. Kanyarban viszont sajna a radar se lát, ilyen helyekre kutya kötelessége lett volna a közlekedésbiztonságiaknak stoptáblát kirakni, lévén nem belátható helyen kell adnod az elsőséget. Dehát a jobbkezes sajna erről szól
#33: ja, félreértettem
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz #06658560 #35 üzenetére
Önjáró autónak van egy hatalmas előnye ilyen helyzetekben az emberrel szemben: lehetnek szenzorok a kocsi orrán is, és így jóval könnyebben belátja a "beláthatatlan" kanyarokat (nem a konkrét videóra mondom, azt nem tudtam megnézni munkából, lehet azon nem segít). Nem kell egy jó méternyi részt kidugni a kocsiból, elég pár centi, és így mindenféle bokor meg útmenti ház / kerítés, stb probléma áthidalható.
-
válasz #06658560 #35 üzenetére
Amúgy civilizált helyeken ilyen kereszteződésekbe tesznek a Star Trekből, SG-Atlantisból és egyéb Sci-fikből is ismert, űrsikló ktg-vetésű ... tükröt.
Teljesen off, de az évekkel ezelőtti BME-s tűzoltóbaleset ugrott be, amikor a halálesetért a high-tech navigációs megoldást hibáztatták. Jaigen nem volt kéznél kötél.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
-
Blizzardking
őstag
válasz Cathfaern #24 üzenetére
Engem 8th kartárssal ebben a kérdésben ne vegyél egy kalap alá, mert én kifejezetten örülnék az önjáró autók elterjedésének, én csak az aggályaimat írtam le, míg Ő - ha jól értettem - elutasítja az egész elképzelést.
Én lennék a legboldogabb, ha holnap már ezzel mehetnék dolgozni, annyira tele van a tököm ezzel a gyökér várossal (közlekedés szempontjából). Nálunk úgy kéne bevezetni, hogy rá kéne írni az oldalára:
"Robot vagyok, betartom a kreszt, nekünk vannak a legjobb ügyvédeink, az ütközőm vasuti sínből van".
Ha - kérdésedre válaszolva - meg kéne fogalmaznom mi ebben a veszélyes, azt mondanám, hogy egy fejlett, civilizált országból kiinduló fejlesztés implementálása Gyökérországba, ahol merőben más szabályok szerint működik minden. Egy amerikai fejlesztő arra fel lehet készülve, hogy pattog egy labda, de arra már nehezen, hogy hiába van előnyöd, akkor is rádhúzza a paraszt a kormányt, indexelés nélkül, mert tudja hogy nem akarsz pofozkodni egy sávváltás miatt, neki meg ez sima napindító rutin. Úgyhogy ha ezt bevezetnék nálunk, vagy rengeteg koccanásos baleset lenne, vagy ha kicsit defenzívebb lenne a szoftver, a saját sávjában nem jutna előre."Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."
-
8th
addikt
szemléletes cáfolat arra az implicit állításra, hogy az emberek jó sofőrök.
Fantasztikus. Apropó, hol állítottam azt, hogy az emberek jó sofőrök? Azt állítom vannak szituációk amikor vezetés közben jó előre látod a másik viselkedéséből, hogy ebből balesetveszélyes helyzet alakulhat ki és már jó előre reagálsz, előre gondolkozol. Ezt a gép nem tudja. Azt csak azt tudja amit beprogramoztak neki semmi többet.
A vallás akkor keletkezett amikor az első csaló találkozott az első ostobával
-
addikt
Nem mondom, hogy nem állhat elő ilyen szituáció, de nagyon ritka. Alapfeltétel az, hogy egy irányba haladjatok az úton, itt viszont nagyjából a ráfutásos baleset, esetleg az fordulhat elő, hogy rád húzza a kormányt előzésnél/párhuzamos úton. Ezeket miért tudja jobban kivédeni az ember, mint az automatika?
-
8th
addikt
válasz #06658560 #42 üzenetére
Néhány éve a Nagykőrösi úton kifelé egy ML mercis f*szkalap laza 120km/h-s tempóval (de lehet keveset is mondtam!) húzott el mellettünk a buszsávban épp amikor le akartunk menni a szervíz útra. Már messziről felfigyeltem rá mert cikázott hátul a sávok közt majd kivágódott a buszsávba ahol is nagyon-nagyon gyorsan közeledett. Másodpercek alatt mellénk ért és úgy elviharzott, hogy rendesen belengette a szele a nyomorult astrát amiben ültem. Nem tudom egy ilyen önvezető autó szenzora mekkora távolságot pásztáz hátrafelé de biztos nem 200+ métert. Előre lehet hátra biztosan nem. Teljesen biztosra veszem, hogy simán kihúzódott volna elé az meg vagy meg tud állni vagy nem. Ha elkezd kihúzódni és észre is veszi a tulkot lehet már akkor is késő visszamenni a saját sávjába mert mi van ha a barom is ott akarja megkerülni? A végeredmény megint csak ugyanaz lenne. Nem nehéz kitalálni mi maradna átlag alsó-középkategóriás kocsiból ha ~70km/h sebesség különbséggel telibe verné egy ilyen 2.2 tonnás suv. Akkor már elég sovány vigasz, hogy de az én autóm legalább szabályosan közlekedett a másik fél volt a hunyó. Te amikor vezetsz előre látsz a többi autón keresztül minimum két autónyit és látod mi történik kettővel előtted. Ezzel szemben az önvezető autó lesi a körülötte haladókat és rendszerint az elöl haladóhoz igazodik. De át nem lát rajta úgy mint egy ember. Én igen. Te is. És mindenki más is. Egy szenzor viszont nem. Erre írtam én fentebb, hogy Egyetlen esetben tudom elképzelni a sofőr nélküli autókat, mégpedig akkor ha soha senki ember fia nem ülhet be a volán mögé többé ergo ha eltűnnek az ilyen ML mercis közveszélyes f*szok az utakról és csak és kizárólag ilyen önvezető vackok lesznek az utakon. Akkor azt mondom oké legyen, de addig nem.
[ Szerkesztve ]
A vallás akkor keletkezett amikor az első csaló találkozott az első ostobával
-
Ez ugyebár vadállat, de ha úgy vesszük a mentő/rendőr is hasonlóan közlekedik, ha eset van. Ergo az algoritmus valószínű már adott az ilyen szituk kikerülésére (=lehúzódás, ha dulakodót lát), persze ahhoz gondolom ember kell, hogy alkalmasint ne húzódjon le (én nem mindig szoktam, ha nincs család, és a mitugri nálam kisebb súlycsoportba tartozik: ideje már, hogy valaki fizessen egy hátsó karosszériacserét, uis régen mostam már a kocsit )
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
8th
addikt
válasz #06658560 #45 üzenetére
Aha. És konkrétan mely autók holttér figyelő rendszere lát hátra fele is simán száz méterekre? Sorolj már fel párat kérlek roppant kíváncsivá tettél. Ha ennyire kened vágod a témát gondolom nem lesz nehéz. Ja, csak szólok a Volvót meg se említsd mert az biztosan nem ilyen (2010 XC90). Az meg, hogy mit érzel az legyen a te bajod.
mod: Ó igen, a Tesla is szépen átlátott a kamionon...
[ Szerkesztve ]
A vallás akkor keletkezett amikor az első csaló találkozott az első ostobával
-
8th
addikt
Igazából hidegen hagy a téma mert az én életemben - remélhetőleg - nem fognak elterjedni ezek a rendszerek. Ha pedig valami csoda folytán mégis, akkor amíg csak nem teszik kötelezővé a használatukat addig vezetek én magam. Tőlem aki akar az bőszen recskázzon két kézzel a tesla autopilotjára de biztos ami biztos alapon ha kamion közelébe ér azért eressze el a "botkormányt" és fogja meg a volánt hátha nem veszi észre a csodaautó az igazán elhanyagolható jelentéktelen méretű kamiont...
A vallás akkor keletkezett amikor az első csaló találkozott az első ostobával
-
a nagy különbség nem az, hogy milyen távolságra lát el, hanem az, hogy hányszor.
amíg te másodpercenként 1-2 észlelést tudsz csinálni, és meg kell oszd a figyelmed az összes iránnyal, addig a hátrafelé látó szenzor sokkal többször nézhet hátra és csak hátra néz.annak az esélye, hogy egy nagy sebességgel érkező autót a szenzor meglát, nagyobb, mint hogy te.
(#47) 8th a holttér az a kocsi környékén van, tehát százméterekre holttér-figyelőnek fogalmilag nincs értelme.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- E-roller topik
- parandroid: KerékPH!áros 2024 tavaszi balatoni megmozdulás
- Fujifilm X
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...
- Eladó egy komplett PC (RTX 3070, Ryzen 5 3600, 32GB RAM)
- !! AKCIÓ !! 1 ÉV GARANCIA !! Független Apple Iphone 12 Mini 128GB.
- Samsung Galaxy S23 Ultra 512GB 5G Dual Sim + fólia, Spigen Rugged Armor tok
- Dolby Atmos / DTS:X hangprojektor HT-G700
- Bomba ár! Lenovo Miix 700-12ISK : m7-6G I 8GB I 256GB SSD I 12" QHD Touch I Cam I W10 I Garancia!