Új hozzászólás Aktív témák

  • fodorzsolt

    csendes tag

    válasz auth.gabor #42 üzenetére

    "Azért ez nem így működik, hogy egyvalakit tanít a tanár, a többi 20-30 meg unatkozik.

    Erre találták ki a tanórán kívüli felzárkóztatást, a korrepetálást, az ismeret alapú csoportbontást vagy az eltérő tudású diákokat egymás mellé ültetni és motiválni a közös munkát és még sok egyéb praktika és trükk (vagyis pedagógiai módszertan)..."

    Mind igaz és egyik sem. Alsósoknál.

    Azt hiszem alsósokról szól a téma ezen része, akik korábban még nem tanultak iskolai keretek között semmit. Olyannyira heterogén lehet a fejükben lévő "tudás", hogy nehéz eldönteni, kiket hova és miként kell felzárkóztatni. Én biztos nem mernék rá vállalkozni.

    Felsőbb tagozatba kerülvén... no jó, a változás miatt nem szerencsés példa.

    Szóval gimnáziumban kerülvén legalább van egy előírt minimum, amihez adott esetben mérni lehet a diák tudását. Természetesen ezen túl sokan sokféle tudással rendelkezhetnek, de az már könnyebben kezelhető, mivel az előírt alapra kell(ene) építkezni. Itt szintre lehet hozni a tudást - ha a másik fél együttműködik.

Új hozzászólás Aktív témák