- Crypto Trade
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Mobilinternet
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz Depression #21 üzenetére
1: teljesen jó és kényelmes a rendszer. Sok-sok helyen van automata, nincs sorbanállás, helyjegyet is vehetsz természetesen, és 2 perc alatt kezedben a ticket.
2: a jegyvásárlók jelentős része elszámoltatja a munkaadójával a jegyet, vagy egyéb módon számviteli nyilvántartásba kerül. Ha random nyomtatott ticketed van, akkor az nem bizonylat.
3: örülni kell, hogy ez van, erre is jutott pénz, egy olyan rendszer, ami nem az automatáig ér el, hanem a kallerig, ennek a többszöröse lenne.
4: jogod van pénztárban venni a jegyet most is. Ez egy kényelmi lehetőség, nem kötelező használni. Én évek óta nem vettem pénztárban jegyet, pedig legalább kéthetente utazom.
5: ez most behalt, pár nap kiesik. Van ilyen, szívás, majd megjavítják.
6: persze a MÁV-nak van 1001 hibája, de ami jó, azt is ismerjük el.
-
DeFranco
nagyúr
2. Mióta van ilyen számla? Mióta van online jegyvásárlás?
3. De kell. Vonat elindul Pestről Szegedre, valaki indulás után vesz jegyet Ceglédtől Szegedig, a kaller hogyan tudja, hogy nem kamu papírt lobogtat-e.
4. Nem kell előbb kimenni. 1 perc alatt megvan a jegyed, elég indulás előtt 2 perccel kiérni.
Vettél már jegyet online, vagy csak jó magyarosan fikázol valamit minimális ismeret nélkül?
-
DeFranco
nagyúr
2. Korrekt tényszerű megállapítás. A kérdés az, hogy ezt a vonatjegyet elszámoló cégek (munkáltató) is elfogadják-e. Törvényi kötelezettségük éppen lehet a számviteli törvény alapján (szégyen szemre nem tudom van-e) a másik kérdés, hogy hajlandóak-e ezért esetleg számviteli rendszert fejleszteni, hiszen itt egy dolgozónak adott juttatásról van szó, simán mondhatják - akár tömegesen - hogy hiába az elektronikus aláírás, nem fogadják el.
3. Az még nagyobb közfelháborodást váltana ki, ha a vonat indulása után nem válthatna az utas jegyet, itt egy másik, szerintem vastagabb ujjunkat kellene megharapni. Kellemetlen lenne erre is figyelni. Én nem láttam ilyen jegyvásárlási statisztikát, ami szerint meg lehetne állapítani, mikor vesznek jegyet egy-egy vonatra az utasok, és biztos vagyok benne, hogy nem is létezik, hiszen nem egy konkrét vonatra veszel jegyet, hanem egy viszonylatra. Azt felhasználhatod akár a következő vonaton, akár egy fél nappal későbbin. Nem tudod megmondani, hogy hol használták fel.
4. az, hogy működik-e a terminál, nem befolyásolja, hogy az utolsó pillanatban érkezel-e vagy sem. Ha nem működik, és te az utolsó pillanatban érkezel, ugyan az a kotta, mint ha fél órával korábban. A többi lentebb*.
Hibás terminál helyett rohangálni, és sima jegyet szerezni nem volt helyes döntés. Mint ahogy a cikkben is le van írva (* itt ha hibás a terminál, akkor annyi a dolgod, hogy felszállsz, közlöd a kallerral, hogy hibás a terminál, ő kiállít egy utasleadási lapot, ezt te a kódoddal együtt beküldöd a mávnak, és ők "technikailag elengedik" a büntetést. Tehát jegyet venned e miatt nem kell.
Működik ez a rendszer...
@Depression:
1: tablet pénz, wifi pénz. Ezt az összes jegyvizsgálóra és megállóra levetítve horribilis összeg. Arról nem is beszélve, hogy olyan wifi modul kell, ami üzembiztosan minden körülmények között a kocsiszekrényen keresztül is elsugároz a 16. vágány legvégére is (sok-sok tíz méter). Ha ezt egy antennával oldod meg, 82 civil szervezet jelent fel, hogy elrákosítod az utasokat, ha átjátszod, az meg további horror összegek.
2: tisztelem a jegyvizsgálókat, de tény, hogy nem a legiskolázottabb réteg megy el jegyvizsgálónak - koránt sem. Megtanítani velük a tablet, a szoftver, a wifi kezelését kb. mission impossible, arról nem is beszélve, hogy egy tablet igen-igen sérülékeny jószág. Naponta törne-sérülne pár darab legalább. Mellette van legalább fél kiló, ezt a szabvány jegynyomtatós, lyukasztós, telefonos, pénzes, aprós menetrendes kallertáska mellett már külön művészet lenne cipelni. Az sem fél kiló.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest