Új hozzászólás Aktív témák

  • Ayanlith

    tag

    válasz szilard28 #283 üzenetére

    "Ennek pont az ellenkezője igaz, ha nem kérjük szigorúan számon a szabályokat, és a vásárlók nem szavaznak a lábukkal, pont akkor fog jönni hozzánk a söpredék az ótvar termékeikkel és szolgáltatásaikkal."

    Egyetértek, de én úgy fogalmaznék, hogy nem fog jönni, hanem ez nagyjából a jelenlegi állapot. Akármi gond van a termékkel, a többségtől csak azt hallom, hogy "nem tudsz mit csinálni", szerintem ez nem jó hozzáállás. Egyébként nem csak az üzletekkel van a baj, hanem a nagyobb cégekkel is, ahogy azt már máshol többször is mondtam, nálunk valahogy a "többért kevesebbet" szemlélet uralkodik (például egy a termék drágább, mégis nálunk kevesebb szolgáltatás elérhető hozzá, bizonyos termékeknél lassabb a hibajavítási, szoftverfrissítési ciklus stb.)

    Pritinek ultra jó tapasztalata lehet mindennel, ha így áll a dologhoz, nagy szerencséje van. :)

    Szerk: A szervizeléshez kapcsolódóan: az Acernek Brnóban van szervize, mégis egy héten belül szinte mindig megérkezett a szervizbe küldött gépem (a feladás időpontjától és a futárszolgálaton is függ a többi), míg egyik ismerősöm egy olyan márka notebookjára, aminek elvileg Magyarországon van szervize, másfél hónapot kellett várnia, míg megjavították, ami azért érdekes. Más kérdés mondjuk, hogy az Acernél szívás az, hogy gyakorlatilag nem igazán lehet ingyenesen bevizsgáltatni sehol, így, ha esetleg Brnóban ráfogják, hogy nem garanciális a hiba, akkor a gatyáját ráfizetheti az ember a javításra, mert még a szállítási költséget is felszámolják.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák