Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
válasz SunMount3r #20 üzenetére
Amennyiben mobil a kar rendesen, akkor akár igen: komoly probléma lehet, hogy megérkezel a parkolóházba, leteszed az autód tölteni, aztán mivel elmész egész napos dolgodra, potenciálisan hosszabb ideig foglalod a töltőt, mint kéne. Megoldás: mobil a kar, x helyet képes lefedni, hirtelen több autó fér be.
Autósújságos példa: Frankfurt am Main reptéren két hétig foglalt egy elektromos autó sikeresen egy töltőt így. -
#06658560
törölt tag
Pedig alapvetően logikus irány lenne, mondjuk valami helyi adó fejében egyszemélyes,maximum kettő, zárt kis elektromos lófüttyökkel telerakni a várost, egy központi parkolóval nekik, ahova lemerülés esetén mehetnének, és kvázi mint egy taxi lehetne használni őket. Nagyobb utakra, családi programokhoz lenne csak szükség nagyobb autókra, csomagtartóval, egyebekkel.
-
#06658560
törölt tag
Akkor a jelek szerint megint nem vagyok elég fillérbaszóra drótozva, hogy számomra egy ilyen rendszer alapvetése, hogy az akku képes legyen leadni tartósan annyit, amennyit a villanymotorok fel tudnak venni tartósan. És tartós a folyamatos padlógáz is. Magyarul az akkuk alul vannak méretezve, ahogy korábban írtam.
-
#06658560
törölt tag
A nyilvánvaló kapitányt minimum nézd már meg, hogy mire van írva! Annak pont semmi köze ehhez, pláne az energiasűrűségnek.
Az, hogy a kocsit nem erre tervezték, az hülyeség. Ha nem erre tervezték volna, akkor a mostani upgrade nem a gyártól, hanem egy tuningműhelytől jönne, s akkor nem mondanám, hogy az akku alul van méretezve. Amihez szintén javasolnám, hogy olvasd már el a korábbi kommentjeimet, mielőtt beszólsz!
-
#06658560
törölt tag
Ha nem erre tervezték, akkor a villanymotorokat is át kéne alakítani. Valamint javaslom nekifutni megint az alulméretezéssel kapcsolatban írt kommentemnek!
Egyébként mi a fene köze van a rangomnak bármihez is? Vagy neked valami frusztrációd van ezzel kapcsolatban?
[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
" Ez kell a gyorsuláshoz, nem tervezték a gyárban, később nézte meg valaki, hogy elbírja a hajtáslánc a módosítást (többletterhelést), és ezért tették elérhetővé. Vagy direkt így csinálták, hogy költsék a pénzt."
A gyorsulást a villanymotor szabja meg. Normális tervezéssel- tapasztalatból tudom, autóipar terén a Tesla ezzel hadilábon áll- az akkunak nem kéne beleszólnia a gyorsulásba. Mint ahogy írtam is korábban.
Amennyiben nem terveztek volna ilyen konfigot, akkor nem lenne az akkunak hely, nem lenne hozzá megfelelő hűtés, magyarul az autó kompletten áttervezést igényelne. Ahogy maximum az informatikában megy ad hoc a fejlesztés, mechanikai elemek fejlesztése esetén nem.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xbox Series X|S
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Epson nyomtatók
- Retro teló rajongók OFF topicja
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Renault, Dacia topik
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!