Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz #06658560 #35 üzenetére
"To date, the car’s acceleration has been capped by how much current can be safely drawn from the battery, about 1,300 amps. Go much higher than that, and the fuse can melt. Tesla’s developed a new fuse that uses electronics and its own tiny lithium ion battery to detect when it will melt, and cut power if necessary. That lets you build in less of a margin of error, and push the amps higher."
-
nyunyu
félisten
válasz #06658560 #35 üzenetére
Nem igazán látom, hol a fizikai akadálya annak, hogy kisebb akkupakk esetén el lehessen érni a csúcssebességet, gyorsulást.
Akku terhelhetosege limitalt, nem tudsz vegtelen aramerosseget kivenni belole, kulonben tulmelegedne+felrobbanna. (Lasd Sony akkuk )
Nagyobb akkubol tobb aramot tudsz kivenni.
Teljesitmeny meg feszultseg*aramerosseggel egyenlo.Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
Új hozzászólás Aktív témák
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC