Új hozzászólás Aktív témák
-
sztanozs
veterán
válasz #06658560 #31 üzenetére
Itt sem arról van szó, hogy én tökéletesen, mindenre kiterjedően irányítanám, csak azt hogy átvenném az irányítást.
Szvsz a Lookout sem a kormány vezérlésére gondolt, hanem beleavatkozni valamely alrendszerbe (fék, motor, aku-szabályozás, világítás, stb) - az elektronikus buszhoz való közvetlen hozzáféréssel (azaz már bent vannak a motortérben vagy az utastérben). Ilyen fizikai hozzáféréssel bárki bele tud avatkozni akár analóg rendszerekbe is csak idő/pénz kérdése: a fékvezeték elvágásától, egyes típusokon a megfelelő odb csatlakozóval a motor leállításáig bármi megoldható.
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
-
félisten
válasz #06658560 #35 üzenetére
"To date, the car’s acceleration has been capped by how much current can be safely drawn from the battery, about 1,300 amps. Go much higher than that, and the fuse can melt. Tesla’s developed a new fuse that uses electronics and its own tiny lithium ion battery to detect when it will melt, and cut power if necessary. That lets you build in less of a margin of error, and push the amps higher."
-
nyunyu
félisten
válasz #06658560 #35 üzenetére
Nem igazán látom, hol a fizikai akadálya annak, hogy kisebb akkupakk esetén el lehessen érni a csúcssebességet, gyorsulást.
Akku terhelhetosege limitalt, nem tudsz vegtelen aramerosseget kivenni belole, kulonben tulmelegedne+felrobbanna. (Lasd Sony akkuk )
Nagyobb akkubol tobb aramot tudsz kivenni.
Teljesitmeny meg feszultseg*aramerosseggel egyenlo.Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
válasz #06658560 #58 üzenetére
Alapveto problema, hogy az akkuk teljesitmenysurusege sokkal kisebb, mint a hagyomanyos uzemanyagoke.
1 kilo benzinnek sokkal nagyobb energiatartalma van, mint amennyit 1 kilo akku tarolni tud.
-> nagy teljesitmenyhez tobb, bazinehez akku kell. -> meg erosebb motorok kellenek az akkupakk mozgatasahoz, kicsi hatotavolsag, stb.[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
gerii
addikt
válasz #06658560 #63 üzenetére
Pedig te nem érted.
80L vs 90L-es benzintank nem ugyanaz mint 80kWh vs 90kWh akku. Ez kell a gyorsuláshoz, nem tervezték a gyárban, később nézte meg valaki, hogy elbírja a hajtáslánc a módosítást (többletterhelést), és ezért tették elérhetővé. Vagy direkt így csinálták, hogy költsék a pénzt. -
Tamás9x
őstag
válasz #06658560 #67 üzenetére
(66) Kopi31415
Igen problémám van veleItt a probléma oka:
2015-08-11 14:37:59
2015-08-11 14:36:05Tessenek hazsnálnia szerkesztés gombot illetve itt alul lent található 'OFF topic" gomb is amivel egy üzenetbe lehet ömleszteni akár 2-3 embernek való választ is
(67) Kopi31415
Túl drasztikusan fogod fel, ezen nem egy ember dolgozik akik nonstop a marketinges verésére gondolkodnak ha még ki lehet valamit csikarni belőle egy kis változtatással akkor azt meg is valósítják, én dolgoztam hasonló morálú fejlesztésben ezért nem is értem te mit nem értesz
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
Új hozzászólás Aktív témák
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia