Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
-
Runner_fxr
Ármester
válasz
Fixmiki #2047 üzenetére
A KTM Mila egy trekking kerékpár, ezek aszfaltra jók, meg jobb minőségű földútra. Terepre nem jó. Bizonytalan irányítása lesz. Csörgő zörgő sárvédők. Ha kicsit saras az út, azonnal beragad a kereke. Nincs sárférőhely. MTB való terepre, ezen a vonalon indulnék el, hiába mész sokat aszfalton is, ha terepen is biztonságos bringát szeretnél, akkor MTB. Az új Bosch CX abból a szempontból jó választás, hogy a 625-ös akku elég jó hatótávot tesz lehetővé. De egy Shimano E8000 is baromi jó. Vagy akár valami Brose rendszerű.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz
Fixmiki #2149 üzenetére
Elsősorban nem a motor miatt érdemes váltani, hanem mert a kisebb motor miatt jobb vázakat tudnak hozzá gyártani. De amúgy ja, érdemes, jobb tömítéseket ígérnek a csapágyaknál, és megszűnt a belső áttételezés, ezáltal kikapcsolva sokkal könnyebb tekerni mint a régit. A nagyobb lánckerék tartósabb is, kevésbé terheli a láncot. Még nem próbáltam ki, de elvileg hamarosan lesz rá lehetőségem. Biztos, hogy lehet tuningolni, mindent ki lehet játszani. De a garit bukod.
-
-
Atos23
senior tag
válasz
Fixmiki #2329 üzenetére
Jó a Baddog, veheted. A terméktámogatás is jó, nekem a magyar gyárba került vissza a bringa, amikor baj volt. Profin intéztek mindent, házhoz jöttek érte, amikorra mondtam, és házhoz hozták a bringát 3 nap múlva, amikorra nekem volt jó az időpont.
Az én Baddog vázam, kormányom, stb. pl. egy Haibikeból vették át, csak itt-ott átmatricázták. Az összes többi alkatrész pedig minden más bringa manufaktúra számára elérhető beszállítóktól van.
Látom, össztelósat nézel. Nyáron a Baddog kifuttatott néhány összelós S-Pedelecet 700k-ért, Vaterán néhány bringaboltosnál még volt belőlük 1-2 darab októberben, de jó eséllyel már elfogytak.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz
Fixmiki #2633 üzenetére
Az új Gen 4 Bosch esetében valóban nagyon bekeményítettek tuning ügyben. Hallani olyan infokat is, hogy a Bosch letiltja a motort ha tuningot észlel és csak a szervizben lehet újra indítani! Egyelőre még nagyon új a rendszer, kevés a tapasztalat, de az biztos, hogy ha tuningolni szeretnél, lehet jobban jársz egy Yamaha rendszerrel, az még nem kényes a tuningra és elég meggyőző a teljesítménye. Illetve a Shimano, ott is vannak kiskapuk. Szervizben átnézéskor mindig szoktak frissíteni, ilyenkor fontos, hogy ne legyen a bicón aktív tuning. Gen 2 cx-et nem ajánlom, elavult konstrukció, sok baj volt vele.
[ Szerkesztve ]
-
Tannen
tag
válasz
Fixmiki #3927 üzenetére
Te melyik cégtől rendelted?
A leírás szerint mennie kell az enyémmel is, ami Performance Line CX 2020-as modell, a sw verziót nem tudom.
[VOLspeed OM]
Új hozzászólás Aktív témák
lo Bevezetés az e-bike-ok, a pedelec-ek, a tuning pedelec-ek és az S-pedelec-ek titkos világába.
- Spórolós topik
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Diablo IV
- Építő/felújító topik
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Xiaomi Mi Box S: butából okostévét, jó áron
- Tudományos Pandémia Klub
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...