- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Hálózatokról alaposan
- Jelszókezelők
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Reklámblokkolók topikja
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Vírusirtó topic
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
-
őstag
Ez nem a szolgáltatók hibája. A szolgáltatók akciói általában a nagyker, azaz ADSL esetében leginkább a T-COM által kínált akció továbbadása ügyfél felé. Nem a szolgáltatók szopatják tehát a régi ügyfeleiket, hanem kénytelen-kelletlen követik a nagyker árazását. Egyébként ADSL-en iszonyatosan kicsi a szolgáltatók nyeresége.
[ Szerkesztve ]
The Amiga, Born a Champion
-
shabbarulez
őstag
Az az előfizető aki 4 évig kitartott, nagy valószínűséggel tovább is ki fog. Nem igazán érdemes a szolgáltatónak a bevételéből arra áldoznia hogy megtartha, ha igen nagy valószínűséggel a nélkül is ügyfél marad. Ez 1xűen ablakon kidobott pénz lenne.
A szolgáltatók az akció csökkentet díjaikkal sokkal inkább az új ügyfelek megszerzésére koncentáltak, mert az sokkal inkább bevétel növelő tényező volt. Viszont ez az időszak is elmúlóban van, a szélessávú piac kezd telítődni, egyre nehezebb új ügyfelet találni, még erősen akciózott, nyomott árszint mellett is.Anno 2006 végén elérte a szélessávú növekedés a tetőpontját, tavaly már erőteljes csökkenés volt, idén pedig már olyan minimálisra alapadt a növekedés, hogy szinte alig van új ADSL előfizető.
Az NHH-s sajtóközleményben benne van hogy az elmúlt 4 év alatt az előfizetők 17%-a váltott szolgáltatót. Úgy 750 ezer ADSL ügyfél van Mo.-on, akkor ez úgy 128 ezer előfizető 4 év alatt. És ennek az NHH szerint 72%-a ment kábelszolgáltatókhoz, ami úgy 92 ezer ügyfél. Másik ADSL-re pedig úgy 32 ezer körül váltottak az elmúlt 4 évben.
Mivel a jővőben az új ADSL ügyfelek kevésbé várhatók, ennél lejjebb meg már üzletileg nem érdemes menni az árakkal, így idővel az ügyfél megtartásra fog jobban helyeződni a hangsúly. De akkor is sokkal inkább a envándorló célcsoportra fognak koncentrálni, nem pedig a hosszú ideje meglévő, hűség ügyfelekre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Diabetes - Cukorbetegség
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Milyen videókártyát?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Autós topik
- BestBuy topik
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- Lenovo Legion 7, 16,0"WQXGA, Ryzen 9 6900HX, 32 GB DDR5, RX6850M XT 12 GB, 1TB SSD, 1,5+ év garancia
- Corsair RM850e 850W Gold Moduláris Tápegység
- Samsung Odyssey Neo G9 Super Ultrawide Gamer Monitor!49"/Mini LED/5120x1440/240hz/1ms/+Ajándék
- Apple Macbook Pro 16" 2019 i7-9th 6Magos 32/512 -75% Touch Bar HUN Radeon Pro 5300M 4GB 3K Retina
- Apple Mac mini M2 2023 8GB 256GB + Xiaomi Mi Desktop 27"-os FullHD monitor egyben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest