Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz pandor #3 üzenetére

    Ma már elég sok szolgáltatónál van olyan tarifacsomag, amit nem nagyon hirdetnek, de ha bemész, hogy drága, meg van másik lehetőség is, akkor lehet kapni olcsóbban ugyanazt. Nem szimpatikus, de van ilyen.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • válasz pandor #3 üzenetére

    Ez nem a szolgáltatók hibája. A szolgáltatók akciói általában a nagyker, azaz ADSL esetében leginkább a T-COM által kínált akció továbbadása ügyfél felé. Nem a szolgáltatók szopatják tehát a régi ügyfeleiket, hanem kénytelen-kelletlen követik a nagyker árazását. Egyébként ADSL-en iszonyatosan kicsi a szolgáltatók nyeresége.

    [ Szerkesztve ]

    The Amiga, Born a Champion

  • shabbarulez

    őstag

    válasz pandor #3 üzenetére

    Az az előfizető aki 4 évig kitartott, nagy valószínűséggel tovább is ki fog. Nem igazán érdemes a szolgáltatónak a bevételéből arra áldoznia hogy megtartha, ha igen nagy valószínűséggel a nélkül is ügyfél marad. Ez 1xűen ablakon kidobott pénz lenne.

    A szolgáltatók az akció csökkentet díjaikkal sokkal inkább az új ügyfelek megszerzésére koncentáltak, mert az sokkal inkább bevétel növelő tényező volt. Viszont ez az időszak is elmúlóban van, a szélessávú piac kezd telítődni, egyre nehezebb új ügyfelet találni, még erősen akciózott, nyomott árszint mellett is.Anno 2006 végén elérte a szélessávú növekedés a tetőpontját, tavaly már erőteljes csökkenés volt, idén pedig már olyan minimálisra alapadt a növekedés, hogy szinte alig van új ADSL előfizető.

    Az NHH-s sajtóközleményben benne van hogy az elmúlt 4 év alatt az előfizetők 17%-a váltott szolgáltatót. Úgy 750 ezer ADSL ügyfél van Mo.-on, akkor ez úgy 128 ezer előfizető 4 év alatt. És ennek az NHH szerint 72%-a ment kábelszolgáltatókhoz, ami úgy 92 ezer ügyfél. Másik ADSL-re pedig úgy 32 ezer körül váltottak az elmúlt 4 évben.

    Mivel a jővőben az új ADSL ügyfelek kevésbé várhatók, ennél lejjebb meg már üzletileg nem érdemes menni az árakkal, így idővel az ügyfél megtartásra fog jobban helyeződni a hangsúly. De akkor is sokkal inkább a envándorló célcsoportra fognak koncentrálni, nem pedig a hosszú ideje meglévő, hűség ügyfelekre.

Új hozzászólás Aktív témák