Új hozzászólás Aktív témák
-
Skynet258
veterán
Ehh, váltanék én is UPC-re, de itt a Pólusnál nincs, csak T...
https://geekpulse.hu
-
pandor
tag
Évről-évre újabb akciók az új belépőknek, de a második évtől már teljesen más a díjszabás. Néhány szolgáltatónál alig lehet megtalálni azt a táblázatot, mely a második évtől érvényes árakat mutatja. És ez az összeg elég durva, gyakran másfélszerese az elsőévesnek.
Értem én, hogy aki egyszer már szerződött azzal már nem kell foglalkozni, de értékelhetnék azt is, ha 4. éve vagyok az előfizetőjük és nem csak az új szerződéskötésekre koncentrálnának.
Hangsúlyozzák a szabad szolgáltatóváltást, de mindez csak akkor áll, ha az 1 éves hűségnyilatkozat alatt próbálsz szolgáltatót váltani. Ha lejár az egy év már nem érvényes rád az "akciós" havi díj.
A második évtől miért büntetik a hűséges ügyfeleiket a szolgáltatók? A második évtől 18e helyet 13e havonta miért nem elegendő a 8M ADSL-ért?
Erre kötnének már valami megállapodást a szolgáltatók... -
-
őstag
Ez nem a szolgáltatók hibája. A szolgáltatók akciói általában a nagyker, azaz ADSL esetében leginkább a T-COM által kínált akció továbbadása ügyfél felé. Nem a szolgáltatók szopatják tehát a régi ügyfeleiket, hanem kénytelen-kelletlen követik a nagyker árazását. Egyébként ADSL-en iszonyatosan kicsi a szolgáltatók nyeresége.
[ Szerkesztve ]
The Amiga, Born a Champion
-
shabbarulez
őstag
Az az előfizető aki 4 évig kitartott, nagy valószínűséggel tovább is ki fog. Nem igazán érdemes a szolgáltatónak a bevételéből arra áldoznia hogy megtartha, ha igen nagy valószínűséggel a nélkül is ügyfél marad. Ez 1xűen ablakon kidobott pénz lenne.
A szolgáltatók az akció csökkentet díjaikkal sokkal inkább az új ügyfelek megszerzésére koncentáltak, mert az sokkal inkább bevétel növelő tényező volt. Viszont ez az időszak is elmúlóban van, a szélessávú piac kezd telítődni, egyre nehezebb új ügyfelet találni, még erősen akciózott, nyomott árszint mellett is.Anno 2006 végén elérte a szélessávú növekedés a tetőpontját, tavaly már erőteljes csökkenés volt, idén pedig már olyan minimálisra alapadt a növekedés, hogy szinte alig van új ADSL előfizető.
Az NHH-s sajtóközleményben benne van hogy az elmúlt 4 év alatt az előfizetők 17%-a váltott szolgáltatót. Úgy 750 ezer ADSL ügyfél van Mo.-on, akkor ez úgy 128 ezer előfizető 4 év alatt. És ennek az NHH szerint 72%-a ment kábelszolgáltatókhoz, ami úgy 92 ezer ügyfél. Másik ADSL-re pedig úgy 32 ezer körül váltottak az elmúlt 4 évben.
Mivel a jővőben az új ADSL ügyfelek kevésbé várhatók, ennél lejjebb meg már üzletileg nem érdemes menni az árakkal, így idővel az ügyfél megtartásra fog jobban helyeződni a hangsúly. De akkor is sokkal inkább a envándorló célcsoportra fognak koncentrálni, nem pedig a hosszú ideje meglévő, hűség ügyfelekre.
-
Mijo
tag
Ez mind szép és jó, de amíg a UPC minden lehetséges módon megtorpedózza a Digi "kísérletes" netjét itt Veszprémben, addig leginkább tudjátok hova kívánom az egész bandát.
Tavasz óta porosodnak a lelakatolt Digi ládák itt a lépcsőházban, be van húzva a kábel, mindösszesen a pereskedést kellene abbahagyni, amit szerintem nem a Digi kezdett...
10M/10M-es net 2500 Ft-ért, ez a Digi ajánlata. Lent meg ki van plakátolva, hogy extra bónusz, ha most megy az ember UPC-hez. Eddig jó volt az extra profit?
Na jó, abbahagyom.Valami a hírhez is: Tényleg jó, hogy gyorsabban lehet kiesés nélkül szolgáltatót váltani, éleződjön csak a verseny!
Üdv: Mijo
''Mit csinálnak a Windows gépek klaszterben? Hát egymás reset gombjait nyomkodják mikor másik elszáll...'' by Xebi@sg.hu
-
D600
tag
Az internet szolgáltatóknál a hűség nem számít. A piacok többségében értékelik a hűséges ügyfeleket. Pl.: mobilszolgáltatóknál, bankoknál, biztosítóknál, még a kereskedelem is törzsvásárlói kártyákkal és kedvezményekkel kecsegtetnek.
Akkor az internet miért ne lehetne hasonlóan hűségcentrikus is az új ügyfelek megszerzése mellett? -
-
04ahgy
nagyúr
Engem azoknak a szolgáltatóknak a listája érdekelne nagyon, akik aláírták ezt a megállapodást!
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
luciferc
őstag
válasz shabbarulez #7 üzenetére
ennél lejjebb meg már üzletileg nem érdemes menni az árakkal
érdekelne egy kicsit részletesebb okfejtés arról, hogy miként lehet az, hogy ha a digi 2500-ért adja a 10/10M-es netet és valószínűleg megéri nekik így is, akkor az adsl szolgáltatók, vagy éppen az upc miért nem közelíti ezt a szintet, illetve a te szavaiddal élve miért nem érdemes üzletileg közelíteni ezt a szintet? Egy havi 8000Ft-os díjnak 60-70%-a nem az ADSL nagykeren, hanem a szolgáltatón múlik. Nem? Digi mindenestül 2500, ADSL szolgáltatók meg ADSL költség nélkül is duplája? Hogy van ez? Ha tévedek valahol, akkor érdekel, hogy hol, és mi az igazság.
-
shabbarulez
őstag
Ezt a Digitől lenne érdemes megkérdezni nekik miért éri meg a világpiaci szélessávú árak feléért, harmadáért adni a szolgáltatásukat. A Tí vagy UPC ára semmiben nem térnek el a világpiacon található áraktól és ez a korábbi évek során sem volt másként.
Pl. ha azt mondanám neked készítsd egy listát olyan szolgáltatókról ahol listaáron a belépő szintű csomagot 2500-ért, a legnagyobb csomagot maximum 4500-ért mérik, és ezen a listán világszerte bármely ISP szerepelhez gyanítom nem lenne valami túl hosszú. Főleg ha ezt tovább szűkíted azzal hogy 10-20 Mbps sávszél is tartozzon hozzá.
Ellenben az a lista ahol az ISP-k belépő szinten 5 ezer körül, legnagyobb csomag esetén 10 ezer körül mérik a netet igen hosszú lenne, mert világszerte az ISP-k döntő része ide sorolódna be.
Világszerte az internetes cégek azonos technológiákat felhasználva alakítanak ki szélessávú szolgáltatásokat, ezekhez az eszközöket is közel azonos világpiaci árszinten szerzik be. Épp ezért költségek terén sem alakulhatnak ki szignifikáns eltérések, ami a végfelhasználó árak világpiaci szórásán is meglátszik, hisz közel azonos ártartományba kínálják a szolgáltatók a szolgáltatásaikat.
-
luciferc
őstag
válasz shabbarulez #13 üzenetére
Azért egyrészt a T vagy az UPC maga is tevőlegesen és úgy sejtem nem elhanyagolható mértékben benne van az úgynevezett világpiaci árak kialakításában, másrészt az úgynevezett világpiaci árat nem túl sok multi határozza meg. Ha ez pedig így van, akkor nem túl releváns a T és UPC árait a világpiaci árakhoz hasonlítani.
Ennél érdekesebb a digi, hipotézisként elfogadva, hogy a világpiaci ár reális. Ekkor a digi veszteséggel adja a net elérését, ami az én olvasatomban orbitális baromság lenne a részéről, hiszen ha nem 2500-ért, hanem 5000-ért adná a 10Mbps-t, akkor is vinnék mint a cukrot, mert így is lényegesen olcsóbb lenne a többieknél. Valamiért mégis a legdrágább csomagja sem éri el a másoknál belépő szintet. Most akkor a digi üzleti modellje forradalmian újszerű/balfék, vagy a világpiaci ár nem túl reális? Vagy mi a negyedik lehetőség?
Tényleg érdekel a dolog, mert nem 10, 20, esetleg 30%-os aláígérésről van szó, hanem harmad, negyed árról!
-
stichus
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Parfüm topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fujifilm X
- Fűnyíró topik
- Motoros topic
- Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- További aktív témák...
- Eizo Flexscan EV2450 IPS HDMI 2Év Garanciával MONITORCENTER
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- MacBook Air 2017 Mint Az Új/8GB/256ssd/Akku 88%/1 hónap gar./p3365/
- 21,5" Samsung érintőképernyős monitor 1év garanciával MONITORCENTER
- Enermax Platimax 850 W moduláris tápegység (Platinum minősités) Beszámitok!