Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ribi

    nagyúr

    válasz velizare #19 üzenetére

    Lehet rosszul értem, de van egy instabil géped, amit manuálban nem is lehet vezetni, mert simán lezuhanna vele egy kevéssé tapasztalt pilóta. Próbálják minél biztonságosabbra tervezni, emiatt raknak bele biztonsági rendszert, aminek pont csak akkor kellene működnie, amikor valami nagyon félrement. És itt tényleg bejön a redundancia probléma. Viszont SW oldalról mindig kérdés, hogy hogyan is tesztelsz? Ez pont olyan mint az auto pilóta. Ismeretlen helyzetekre kell felkészíteni a rendszert. Csak ez paradox, hiszen hogy készíted fel valamire amire nem gondoltál addig? Sajnos. itt tényleg nem csak nekimész a falnak, vagy 1-2 autó utasát nyúvasztod ki, hanem egy teljes repülőét. Uberes volvo is elcsapott 1 embert, mire kiderült hol a gond, hiszen teszt környezetben nem jött elő a probléma. Mert képtelenség letesztelni mindent. Vagy mondhatni mindent is. Egyre bonyolultabb lesz minden és hát egyre több a hiba. És látni, hogy csak akkor szigorodnak a feltételek amikor hullanak az emberek. Ez nem Boeing specifikus sajnos.

  • Ribi

    nagyúr

    válasz velizare #23 üzenetére

    Bocs, biztos semmit sem csináltak és úgy adták ki az egészet, hogy Béla megírta, aztán nyomta is ki az ápdétet a gépekre. Vagy most mit mondjak?
    Nyilván itt sem állt fejre minden gép azonnal ha azzal az 1 szenzorral gondod volt, csak bizonyos feltételek mellett. Csak gondolom én pont ilyen feltételek mellett nem vizsgálták.
    Vagy szerinted mi volt?
    Letesztelték és azt mondták, bár lezuhan a gép, hát szarunk bele?

Új hozzászólás Aktív témák