Új hozzászólás Aktív témák
-
osszekevered a gepi tanulast a minosegbiztositassal.
onvezeto autoknal gepi tanulas van, az olyan rendszereket jelenleg par (teruleten belul vezeto) kutato tesztelhetetlenkent jellemzi.
repulogepeknel proceduralis logika van amire lehet teszteket applikalni
valosideju elosztott kritikus rendszereknel a szenzorhibanak sokevtizedes irodalma va. lehet (meg muszaj is) oket kezelni.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
#06658560
törölt tag
A gép alapban nem lett volna instabil. Csak mások lettek az új hajtóművekkel a repülési karakterisztikái, a viselkedése. Betették a MCAS-t, hogy ezek ne változzanak a régi modellekhez mérten. És: ezt maguk ellenőrizték, validálták, az FAA ugyanis bizonyos hitelesítéseket a gyártóra bízott, elfogadott tőle.
#19 cain69: "határozottan visszautasítok minden olyan állítást, amely szerint mindezen döntésükben a boeing bármilyen módon is befolyásolta volna őket abbéli félelmében, hogy lemarad a versenyben."
Pedig elvileg pont ez is volt indok. Ugyanis a teljesen új modell fejlesztését kaszálták, viszont kellett valami az airbus Neo ellen. Ez lett a MAX. Gyorsan fejlesztve, gyorsan eladhatóan, gyorsan bevethetően.Többszörösen rendszerszintű hibák eredménye lett, de stratégiai döntések is közre játszottak Boeing részről.
[ Szerkesztve ]