Új hozzászólás Aktív témák
-
osszekevered a gepi tanulast a minosegbiztositassal.
onvezeto autoknal gepi tanulas van, az olyan rendszereket jelenleg par (teruleten belul vezeto) kutato tesztelhetetlenkent jellemzi.
repulogepeknel proceduralis logika van amire lehet teszteket applikalni
valosideju elosztott kritikus rendszereknel a szenzorhibanak sokevtizedes irodalma va. lehet (meg muszaj is) oket kezelni.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
nagyúr
nem tudnak leszimulálni egy szenzorhibát a (rendszer)integrációs teszteken? ezt te sem gondolod komolyan.
ha ez tényleg így van, akkor remek lehetőségeik vannak ennyi tőkével a járműiparon kívül.
meggyőződésem, hogy ez nem tesztelési hiba volt. egész egyszerűen ki akarták nyomni a gépet a megrendelőkhöz. kellett az engedély, bármi áron. majd utólag kijavítjuk (értsd: átépítjük azt, ami szar, és beépítjük azt, ami nincs, de behazudtuk a szerződésben, hogy lesz).
safety critical rendszereknél (pl. repülés, egészségügy) a kimerítő tesztelési stratégiát kell alkalmazni. ez annyit jelent, hogy nem elégséges a hibátlan eseteket és az egyes hibákat tesztelni, hanem azt is vizsgálni kell, hogy mi van akkor, ha egyszerre több dolog romlik el.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
igen. úgy gondolom, fontosabb volt, hogy elkezdhessenek szállítani a megrendelőknek, és hogy azok fizessenek a gépekért.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
#06658560
törölt tag
A gép alapban nem lett volna instabil. Csak mások lettek az új hajtóművekkel a repülési karakterisztikái, a viselkedése. Betették a MCAS-t, hogy ezek ne változzanak a régi modellekhez mérten. És: ezt maguk ellenőrizték, validálták, az FAA ugyanis bizonyos hitelesítéseket a gyártóra bízott, elfogadott tőle.
#19 cain69: "határozottan visszautasítok minden olyan állítást, amely szerint mindezen döntésükben a boeing bármilyen módon is befolyásolta volna őket abbéli félelmében, hogy lemarad a versenyben."
Pedig elvileg pont ez is volt indok. Ugyanis a teljesen új modell fejlesztését kaszálták, viszont kellett valami az airbus Neo ellen. Ez lett a MAX. Gyorsan fejlesztve, gyorsan eladhatóan, gyorsan bevethetően.Többszörösen rendszerszintű hibák eredménye lett, de stratégiai döntések is közre játszottak Boeing részről.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- MIUI / HyperOS topik
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Formula-1
- Autós topik
- 3D nyomtatás
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- E-roller topik
- Motoros topic
- További aktív témák...