Új hozzászólás Aktív témák
-
Coyot
őstag
válasz Tikakukac #31 üzenetére
Konkrétan az újabb autók ~100 kg vagy többel is könyebbek mint a régi verziók.
Az én hasonló passatom 1470 papíron, egy pár éves jobban felszerelt erősebb amire cserélném meg bő 100kg-al könyebb.
Nem látom , hogy hibás lenne a gondolatmenet továbbra sem.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Reggie0
félisten
válasz Tikakukac #36 üzenetére
Mar reg nem tart semmilyen rekordot. De az csak egy kiugro szelsoertek volt, az atlag autokra vonatkozott amit irtam.
Kozegellenallas mindenhol szamit, kulonben nem fogyasztana az auto vizszintesben egyenletes temponal. A dugoban araszolva nem szamit, de hat a varosi fogyasztast nem csak dugoban merik.
[ Szerkesztve ]
-
Coyot
őstag
válasz Tikakukac #33 üzenetére
Az Opel köztudottan elszállt a súlyokkal azokban az időkben, de ez csak rájuk volt jellemző. Ha jól rémlik az Insignia - volt a családban nem evett 7 alatt a 2.0 dízellel, pedig az is common-rail volt már.
Amit viszont írtam állja a helyét továbbra is. Igen közeli a tapasztalat elhiheted.
Sőt van egy 180-200Le-re húzott 90Le-s passat is elég közel képzeld az is 5 körül kajál, ellenben tud 8-at is ha elkezdem kivenni belőle a lovakat - de hát a fizikát ugye nem lehet megerőszakolni.Amugy a mostani 1.6crtdi golf kombi ami akkora már mint a passatom is 4,5-4,8 as fogyival elvan, pályán pedig 5,5körül volt el alattunk. És ~100kg a diffi a javára.
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz Tikakukac #44 üzenetére
A common-rail techonológia kb 20 éves, mostmár illene a sarki szerelőnek is érteni hozzá - de a mai alkatrészcserélő mesterek világában ugye ez nagy elvárás.
Mondjuk én kb mindig valami motor körüli eccségről hallok ami tönkremegy magáról a motor+üzemanyag rendszer + turbo és szarjai valahogy csak nem döglenek meg - normális olajcsereperiódust követve persze.
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz Tikakukac #56 üzenetére
Csak Opel van vagy mi? a flotta miatt megértem a csak gyári alkatrészt, de pl most is van z14xe szívósor 15k ért racingbazáron, szóval erősnek érzem a 760k-t, nem kicsit, nagyon. Saját autón biztosan nem a gyárhoz mennék alkatrészért.
4 darab G-Astra van itt környezetben, a családiba belevertem én is vagy 50k km-t semmi baja, szerintem jó az az z14xe vagy ze a vége nem tudom. De ez mind még az első széria nem a classic2 érából van egyik sem. Viszont volt olyan ami az olajat kajálta, az generálos lett.
De van nekem egy fapad városi harcos Corsám is, 1.2 16V nagyon szuper, de hogy egy rendes olajgombát nem lehet venni bele az felháborít, a hella-t megeszi évente, a gm-et szintén..
Má' nem
-
Noukoum
veterán
válasz Tikakukac #127 üzenetére
Mondjuk ilyen témában ne keress logikát nála, állítása szerint kiiktatta a részecskeszűrőt a dízeljéből mert őt nem érdekli a Föld, az emberi egészség.
"Az emberek szemlátomást hülyébbek még a békánál is."
Ebben mondjuk van némi igazság, vele az élen.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
8th
addikt
válasz Tikakukac #127 üzenetére
Azt felejted el, hogy az emberek nem poénból autóznak arra hanem azért mert muszáj nekik. És attól, hogy elvettek tőlük egy forgalmi sávot és odaadták a bringásoknak (amit egyébként marhára nem használnak ki) attól ők még továbbra is ott fognak elmenni és a városvezetés részéről ezzel az idióta lépéssel csak tovább rontottak a már meglévő problémán. Mert autóból nagyságrendileg ugyanannyi keresztül halad most is az adott szakaszon csak most egy sávon. Lassan. Ha egy autó folyamatosan lépésben araszol és csak az elindul-megáll elindul-megáll játékot játssza akkor a károsanyagkibocsátása a többszöröse lesz mint ha egy adott közel fix tempóval keresztülgurulna az adott szakaszon. Ehelyett most fokozottan ott füstölnek az emberek képébe. És hány autó is vergődik keresztül ott 24h alatt? Na szorozd be szépen annyival. Kibaszottul bicskanyitogató és álszent dolog, hogy a környezetvédelemre hivatkozva verik a mellüket a biciklisávra. Bravó! Közben azok az emberek akik ott kénytelenek élni/dolgozni/létezni szép csendben beledögölnek, de semmi baj. Lényeg, hogy van egy üresen álló bicikli sáv. Fasza! Ezt mind a helyi emberek szopják meg mélytorokra. És igen. Így van, ez lenne a lényege, hogy az autósok a gyorsan a lehető legrövidebb idő alatt keresztülhaladjanak egy szakaszon. Mert az a legkisebb rossz mind közül. Baromira nem mindegy, hogy egy két kilométeres szakaszon akár még egy két pirost bekapva is öt perc alatt áthaladsz vagy araszolsz ott fél órát és eregeted a füstöt mások képébe.
-
8th
addikt
válasz Tikakukac #154 üzenetére
Mint ahogy feljebb is írtam amíg nincs hová letenni az autót az ingázóknak addig baszhatjuk az egészet. Inkább ezen kéne tüsténkednie a főpolginak facebookozás helyett. Mert senkinek sem poén napi egy órát araszolni a dugóban bármilyen hihetetlen: az autósnak a legkevésbé.
[ Szerkesztve ]
-
Eugene Roe
őstag
válasz Tikakukac #166 üzenetére
Mert a mi cuccainkat mind a szomszédben termesztik és gyártják, igaz? Nem mindenki él ám segélyen ott sem, bárhol is legyen ez az ott.
#Reggie: azzal a dízellel már a mostani 5-10 évet se élné túl egy modern turbódízel, vagy ki tudja arról a témáról is írtak már annyi mindent.
[ Szerkesztve ]
It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!
-
8th
addikt
válasz Tikakukac #163 üzenetére
"Szegénykém, nincs hova tenni az autót? "
Ironizálhatsz de ez egy rohadt nagy probléma. A belvároson kívül is élnek ám emberek sőt a fővároson kívül az agglomerációban is. És bizony közülük elég sokan a fővárosban hajtják a mókuskereket és járulnak hozzá a munkájukkal a térség gazdasági erősödéséhez. Ha lenne normális fizetős parkoló pl. az újpesten a metrónál (a városkapunál lévő reggel fél nyolcra általában megtelő parkolónak nevezett viccet inkább hagyjuk) akkor az északi térségből ingázók szerintem nagy része lerakná ott a szarját és menne tovább metróval mert sokkal egyszerűbb és gyorsabb.
"Jó, nyilván, vannak olyanok akik imádják sz0panti magukat és még jobban azokat, akik nem mennek bele ebbe a játékba és dugják az autót báhova, de nekik be kell jönni és azt kocsival."
1. Milyen jogon tiltanád meg másoknak, hogy ne autózhasson be büdipestre? Csak mert neked nem tetszik? Hát az elég szar ügy. 2: Tömegközlekedéssel manapság már lehetetlen megoldani, hogy reggel beadod a gyereket oviba suliba aztán irány a munka, délután menj el a gyerekért vidd át bkv-val edzésre/külön foglalkozásra aztán míg ő ott van te rohanj el bevásárolni a családnak. Onnan csomagokkal együtt menj vissza és szedd fel a gyereket aztán mint valami házaló type-C polgártárs hat szatyorral a hátadon gyerekkel az oldaladon loholjatok a buszmegállóba vagy a vasútállomásra, hogy felszállja többi idegbeteg büdös (nyáron ez szó szerint értendő) bunkó mellé és majd valamikor estefelé hulla fáradtan ingerülten hazaérjetek. Pont az a nem normális aki ezt a szopás cunamit választja autózás helyett. És ezeknek az ingázóknak mondanátok ti, hogy ne hajts be a városba? Mert? miért ne? Meg fizessen brutális mértékű behajtási díjat? Milyen alapon? Majd ha lesz P+R parkoló mindenhol akkor oké, de így?
L3zl13: nem.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Tikakukac #184 üzenetére
Felületesen olvasol ezért zöldségeket írsz már megint. "Te viszont az az ember akarsz lenni..." És itt álljunk is meg. Többször is leírtam, hogy egy ideje már jó messze élek a fővárostól. Őszintén szólva széthúzott farpofákkal lefosom ki, hogy fullad meg a belvárosban az idióta biciklisávtól. Tőlem elvehetik a másik sávot is, sőt még a járdát is elvehetik és oda is rakhatnak biciklisávot azt is leszarom. Nem velem basznak ki nem én fogok megfulladni, én már rég nem ott élek.
-
k-adi
nagyúr
válasz Tikakukac #140 üzenetére
2 külön dologról beszélünk itt
1. amit te írtál, kb. utca túloldalára is kocsival megy, az egy --sajnos-- valós probléma a fejekben, de az emberi hülyeség.....
2. amiről az off megy/indult, az városvezetési fail, infrastruktúrális gond (biciklisáv, körút kérdése)Azért abban mindketten egyetértünk remélem, hogy autómennyiség korrelál az embermennyiséggel.
Kicsit elsiklott a beszélgetés Wutu irányába de engem tényleg érdekelne, hogy az miért jó, (vagy jobb??) ha 2x2 sávos körút helyett 1x1 sávon döcögnek a kocsik, a maradék akik kiszorulnak onnan pedig egyéb mellékutakon, kerülőutakon megy? (hiszen továbbra is ugyanott van a suli, munkahelye stb. így nem fog "más felé menni")
Mert igen, ugyanúgy dugó van most is, mint régen... de eddig legalább csak a körúton lévők dögöltek meg a füstben, most meg mivel az egyik sávból kiszorultak a kocsik, így azok rákényszerülnek párhuzamos egyéb utakra, ezáltal már máshol is többet füstölnek a lakóknak. Tehát mégis mi változott azon kívül, hogy a füst kicsit jobban eloszlik?+1 bonus kérdés ha már így benne vagyunk a témában, bár ezt már nem kifejezetten neked írom:
Miért jó az, hogy a biciklisáv teljesen közel van az úthoz, körút mellett van? Azon kívül, hogy így szívják ők is a dugóban ülők füstjét mikor elhaladnak mellettük, és szopatják a népet közvetetten, nem látom sok értelmét.
Hallottam, hogy ha beválik az ideiglenes, akkor talán a járdára festik fel, de az is csak pár méterrel lenne arrébb. Miért nem teljesen új, kizárólag bicikliseknek szánt körutat építünk? (pár utcával arrébb párhuzamosan)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari
- i7-es PC, i7-4790 CPU, 16 GB DDR3 RAM, 1030 2 GB VGA, 240 GB SSD
- Klipsch Promedia 5.1 + Monitor Audio Bronze BR1