Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz Coyot #53 üzenetére

    Pár száz autós a flotta. Itt konkrétan fő kábelkötegek mentek a lecsóba, teljes motorok és hátsó hidak stb. Nem volt olajcserével gond, mert volt, ami még odáig sem ért el :DDD Kedvencem mikor gariban megcsinálták az autókat és a kapun éppen ki tudtak jönni és aztán vissza. Amikor egyben van valami és mondjuk bonthatatlan, ott alkatrész csere lesz, mindegy ki mit akar.

    Astra G. 1.4 szívó. Ugye abban egyetérthetünk, hogy ez aztán nem egy friss és nem is ördögi cucc, itt aztán mi mehet tönkre. Mondom:

    - Vezérműlánc. Nem vicc, bringára raknak komolyabb cuccokat. Nem lenne nagy feladat megcsinálni. Mindegy milyen mester vagy, mint a szíj, úgy dobod ki.
    -Szívósor. 760k, csak gyári van. A flepni mindegyikben eltörik. Ha nem lenne kisiparos felújító szaki, akkor a 600-700k-s autóra vehetnél egy 760k-s szívósort műanyagból :DDD
    -az ilyen gyújtáskapcsoló, index-kar, lámpakapcsoló, tetőantenna-szigetelés meg ég tudja miket nem is hozom fel, külön oldalt lehetne belőlük írni, hogy mindegy mit veszel, ha még gyári van is belőlük, sz@rok.

    Mondjuk, hogy eltérnek a tapasztalataink :K

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

Új hozzászólás Aktív témák