Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Igaz, de mikor forgalomban áll meg a technika alattad, főleg egy új, vagy nagyon fiatal kocsinál az elég nagy gond és veszélyes is lehet. Nekem egy nagyon keveset futott Opellel volt ez 2* is (BOSCH adagoló miatt). Szerencsére nem előzés közben. Ilyet nem kívánok senkinek.
[ Szerkesztve ]
EATON motorvédő kapcsolók eladók, keress privátban.
-
Graphics
Jómunkásember
-
bambano
titán
egy Földünk van. nincs olyan, hogy nem a városban termeli.
alapvetően hülye ötlet elsavasítani a víztárolónkat.a tankereket azért nem szabályozzák rendesen, mert útjuk nagy részén egyik állam felségterületéhez sem tartozó helyen közlekednek. nincs fennhatóság.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Tikakukac
titán
Akartam mondani, hogy igen, a bolygó oldaláról mindegy, tüdőgondiról és rákos kezelésekről nézve azért annyira nem Amiknek a költsége horror, amit szintén lehetne inkább másba tolni. Lásd cigi, amivel szintén milyen jól állunk
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
bambano
titán
"Végülis teljesen mindegy hogy a kisgyerek alá puffogtatsz vagy a semmi közepén teszed ugyanezt.": igen, teljesen mindegy, mindkettő kivédhetetlen károsodást okoz.
azzal védeni a tengerjáró hajókat, hogy nem az orrod alá pöfögnek, téves, mert az orrod alá pöfögnek.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Ezekiell
veterán
állítása szerint kiiktatta a részecskeszűrőt a dízeljéből mert őt nem érdekli a Föld, az emberi egészség.
wtf??
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
Húbazdmeg....
És ezek után itt nekiáll aggódni, meg "két végén égetjük a gyertyát"... Hát a képmutatásnak tényleg nincs határa ezek szerint.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Coyot
őstag
Te tényleg nem érted amit mondani akarnak neked az a baj. Azért jár dízellel amin gyárilag nincs részecsekszűrő mert az a legoptimálisabb neki - mert hosszú utakra használja. Arra pedig nagyon sokáig jólesz még a dízel, jobb mint bármi egyéb.
És én osztom részben a véleményt, attól hogy a városi nép tovább él kb annyi fog történni, hogy ők is látják ahogy mind megfőlünk.
De továbbra is nagyon aranyos ahogy a szövegkörnyezetből kiragadsz állításokat, majd próbálod máshogy értelmezni mint ahogy szánták
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
És a másik oldal amivel hasonlítod mennyit termel? Még csak becsléseink vannak róla, de azok sem azt mutatják hogy megtaláltad a szent grált a villlanyautóval. Főleg hogy le kell őket gyártani a régieket el kell takarítani, ezek mind iszonyat kibocsátással járnak.
A két érdekelt oldal a saját igazára hamisít mindent és csúsztat (igen a villanyautósok.hu is egyszer meghallgattam egy podcastet tőlük az volt az utolsó is annyi sületlenséget beszéltek), mégis te honnan tudod hogy annyi az annyi?
A tét a lét - - max nem a miénk hanem gyermekeink és az ő gyermekei léte.
Ezekiell
Arra próbál rávilágítani, hogy a villanyos autódhoz előállított coulombok amikor bemásznak az akksiba akkor bizony valahol egy jobban füstölő kémény az eredmény.Bocsi reagálnék az előzőre is:
Azt könnyen belátható hogy ő a régi dízel autójával töredékét sem fogja szennyezni, azzal hogy tovább használja, mintha venne egy villanyost és azzal járna. Ugyanis nem gyártanak le neki egy autót iszonyat környezetszennyezéssel. Erre próbált utalni.[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
Semmit nem utálok, csak utálom ha hülyének vagyok nézve. És vallásként sem tudok tekinteni egyetlen meghajtásmódra sem. Csak azt tudom hogy melyik mire jó és a villany tök jó be a belvárosba, meg agglóból bejárni azt annyi. Nincs vele megoldva semmi, csak nem fog a fórumtárs ablaka alá füstölni a belvárosban - ami határozottan előny, csak nem oldja meg a fortyogú bolygó problémáját még ha szeretnénk elhinni akkor sem.
Az általatok utált ódis mérnök kerek levezzette, hogy neméri meg a villany csak X futás után.
A villanyosok levezetik, hogy nem is mert már X/3 km futás után megéri.És jössz te és - nyilván miféle barmok ezt a fajta tudományt megérteni nem tudjuk, de neked pacsira elhiszem:
"a villanyautó már most annyira hatékony és akkora potenciál van benne, nem biztos hogy co2-ben kevesebbet termelnénk akkor ha nem gyártanánk több autót".És akkor kit vegyek komolyan? Téged aki nem érti meg hogy az elmélet között elméletileg nincs különbség, csak a gyakorlat szokott mást mutatni? Lásd a hozzáállásod a villanyos autó árához.
Sima villanyhívő vagy semmit több.[ Szerkesztve ]
Má' nem
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Vallás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Tudományos Pandémia Klub
- Ubiquiti hálózati eszközök
- További aktív témák...
- Apple Ipad Pro 11-inch 5G+WIFI M1 128GB SpaceGrey
- ÚJ! Xiaomi Redmi Note 10 Lite LTE Dual Sim 64GB 4GB RAM Blue
- ÚJ! Xiaomi Redmi Note 10 Lite LTE Dual Sim 64GB 4GB RAM White
- Apple Watch S9 Stainless Steel / Acél Milanaise GPS + CELLUAR - GYÁRI GARANCIÁS
- ÚJ! Huawei P30 Lite ( MAR-LX1A ) LTE Dual Sim 128GB 4GB RAM Blue
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs