Új hozzászólás Aktív témák
-
Alpi.
addikt
Ahogy a Ps4-en elfogy, azt sztem nem lehet optimalizálással meglépni, már azon kívül, hogy a jelenlegi minimumoknál alacsonyabb szintre szorítod a grafikai beállításokat. És az sem mindig működik vállalható hatékonysággal, értem ez alatt, hogy már nagyon csúf lesz, de még alig jobb az fps. Engine, api, stb. függő, nem tudom a jelen név ebben a tekintetben milyen. Ez egyébként nem új dolog, már Gta 5 is teljesen más szinten jelent meg anno pc-re, mint a korábbi, konzolos verzió. Ezzel egy baj van, ha még nincs is látható buktató, az hogy csomó meló és idő, ami a CP2077 jelen verziójának elkészülési idejét tekintve lesz irreleváns project. Mert 2077-be kinek kell már Ps4-re optimalizált verzió !
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
1.06-os patchel játszottam tegnap és ma reggel. Xbox one x és ssd kombóval. Nekem teljesen játszható volt. Úgy értem, hogy se brutális fps drop se látványos felbontás csökkenés nem volt. De bent maradtak olyan bugok, ami mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Az ai botrányos, a fizika is. Az egész város halott, mert kb nazi zombie army 1 szinten vannak a városlakók. Puszta kézzel elpöcköltem egy dobozos kólát, és félig letarolt egy szobát. Ennyire jó a fizika.
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
RetepNyaraB
veterán
Biztos vagy ebben az újrahívósban? Van pár karcolt járgány, azokat letettem mert a karcok ott vannak, nem akartam súlyosbítani. Van Jackie Galena-ja, na annak már leszakadt a fél orra, de azóta nem hívtam. Próbát megér...
"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
ddekany
veterán
Nyilván nem egy valóság szimulátor a GTA meg RRD, de azért látszik, hogy finoman szolva többet fektettek bele ilyen téren. Ez szerintem vitán felül áll. Az hogy kell-e ez... hol húzod meg a határt? A történetet az sem befolyásolná, ha csak vigyázban állnának emberek az utcán. Vagy ott se lennének, ha nem lehet velük beszélni érdemben úgy sem. Sőt, maga a grafika is csak azért próbál valósághűbb lenni, hogy könnyebben belemerülhessen a játékos, stb. A történetet anélkül is át lehetne adni...
[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
A vízjel azon segít, ha valaki azért picsogna, hogy de a demóban nem úgy nézett ki a menü, meg volt falon futás. Az belefér. Azt nevezem hazugságnak, mikor szándékosan mondanak olyanokat, sőt emelni ki olyanokat, aminek más mai játékok viszonylatában kb az ellenkezője az igaz. Azon a vízjel nem segít. Úgy segítene, ha ők akkor még tényleg azt hitték, meg tudják csinálni, de pont ez gond, hogy ez ebben a fejlesztési fázisban nem túl hihető. Na mindegy, innentől az nem érti, aki nem akarja. Ha támogatjátok ezt a hozzállást, akkor ezt fogják folytatni.
-
Rasnac
aktív tag
Skacok nemár, elég egyértelmű hogy a CDRP ordas nagyot kamuzott sokmindenről, példa több kaszt, eltérő képességgel.
Arról hogy mennyit kamuztak milyen mértékben kár vitatkozni, a tény az hogy sok-sok olyan infó volt amiről perceket beszéltek aztán nem lett belőle semmi. Véleményem szerint, ez csak a hype generálása semmi több! Viszont ezek nélkül is egy jó játék lett.
A játék történetét annak egészét nyilván nem befolyásolja, mert arról nem mondtak semmit. De azért egy nyilvánvaló Rpg játékban gyakorlatilag ugyanolyan tulajdonságú karakterrel indulsz és majd csak később "specializálódsz". Ezért is írtam a cikkben, hogy rpg... De mégsem.Szoval értitek, olyat húzott a cdrp ami elég csúnya volt, de ezzel vagy megbékélsz vagy nem és nagyon csúnyán nézve sóhajtózva grimaszokat vágva játszod végig és élvezed a játékot
"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember."
-
nuke7
veterán
jaja, witcher 3 asszem két és fél, és abban asszem 160 órám van...
(#151) Pirosász: ok
(#150) icemad: te meg folyton a gta-t hozod fel, nagyon nem kellene. Következő mi lesz? Pac-man?
Ha nem tudod felfogni, hogy mi a különbség a két játék között, akkor felesleges ide írni.
Miért nem a witcher3-al hasonlítod össze?
(annak még értelme is lenne, ugyanaz az engine, ugyanaz a műfaj - ja, dehát akkor nem lehet hőbörögni, az már igaz )Mesélhetnél amúgy, hogy neked mit tesz hozzá a játékélményhez CP-ben (vagy mit vesz el) hogy az autó gumiját nem tudod kilőni..? (ami mondjuk még reális is lehet abban az időben)
[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
ddekany
veterán
Fent linkelt Wiki oldal szerint kb 60% volt a marketing itt. Keanu bácsi gázsija is gondolom oda számít, jobb híján. Bár franc tudja. Azon felül, azt hinném, hogy a W3 után kb bármi hírt ha kipottyantanak a projektjükröél, azt felkapja a net és terjed az ingyen is. Persze ha vettek pl. rakás Google addot...
-
South Velen
addikt
Velen is sötét volt, Novigrad is a maga módján, mégis élettel teli és hangulatos volt.
Touissant nem volt (általában) sötét, nem is szerettem annyira a várost szóval egyáltalán nincs baj azzal, ha dark és reménytelen érzést kelt, de itt valahogy ezt számomra baromi ingerszegényen teszi a CP.Itt a fő szál kb. 20 óra sincs, ott meg kb 50, ezek tények.
Már mindkettőt végigjátszottam, a CP-t nem akarom többször, a W3-nál meg arra várok, hogy nagyjából elfelejtsem és indulhassak 2 éven belül harmadjára neki.
Nekem teljesen elsőre a W3 DLC-k nélkül 90 óra volt, ez meg 40.Nem rossz a CP fősztori egyébként, csak baromi rövid. Volt 1-2 igazán jó mellékküldetés ahol elismerően mondtam, hogy azért csak tud még a cdpr, de W3-ban ebből is több volt.
Mindent összevetve, az objektíven kimondható, hogy a CP sokkal kisebb játék, kevésbé szerteágazó sztorival. A történet és a hangulat szubjektív lehet, de nekem ebben is hatalmas visszaesés.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- MG4 menetpróba
- Ubuntu Linux
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gyúrósok ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Ukrajnai háború
- Politika
- További aktív témák...