Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    Én pont most toltam ki teljesen a játékot ( kicsit bővebben [itt írtam] ).
    A játék hangulata és a kézzel csinált tartalmak (küldetések, scriptek) általában zseniálisak és nagyon jók. A grafika iszonyú szép (bár a random NPC-k és a játékosunk karaktere látványosabban gyengébb, mint a valóban igényesen, kézzel csinált karakterek, lásd Dex, Judy, Placide, stb.), a zenék többsége nagyon hangulat. Ha játékélményre nézem, a Steam szerinti 161 óra bőven élvezetes volt, szóval egy irgalmatlanul jó játék a Cyberpunk 2077 - PC-n.

    Hogy a "véleményvezérek" pattognak azon, hogy XY játékban ez vagy az jobb, meg hogy milyen bugokkal találkoztak a játékban, és hogy a korábbi ígéretekből mi minden nem valósult meg azért vicces, mert nem arról szól, hogy a játék amúgy jó-e. Pedig ezért fizetünk a fejlesztőknek, és ha élvezzük a játékot, akkor mi a probléma?

    Igen, bugok akadnak, kisebb-nagyobb is (bár kb. 3 tucat alkalommal volt összesen olyan, amikor kénytelen voltam visszatölteni a játékot egy korábbi állásra ilyesmi miatt, általában a párbeszéd választási lehetőségek között nem lehetett választani...), ezért aki ezekre házsártos, az szerintem várjon a játékkal. A The Witcher 3 alapján fél-egy év, és egy nagyban polírozott játékot fogunk kapni, ami sokkal teljesebb élményt nyújt majd (érdekes amúgy, hogy ott erre már nem emlékeznek sokan, pedig ott is ez volt anno).

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz bunfi #35 üzenetére

    Relatíve nyugalom van ilyen téren. Tégy egy próbát. ;)

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz VágniValó #37 üzenetére

    Soha. Soha nem lesz méltó az RDR2 összehasonlításhoz.
    vs.
    Ja és no offense, de a kritika nem egyenlő a nyálveréssel.

    Na látod, pont az ilyenek miatt hagyták ott sokan a CP2077 topicot... :U
    Nem fogadod el, hogy esetleg valakinek más véleménye lehet, mint a Tied, és dühöngő bikaként rontasz mindenkire, aki mégis kifejti azt.
    Utána meg jön az, hogy egyébként a kritika az nem "nyálverés". Szerinted az milyen kritika, hogy csak a saját nézőpontodat fogadod el? :(

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz VágniValó #40 üzenetére

    Nem arról van szó, hogy nem fogadom el más nézőpontját.

    Szóval miközben azt mondod, hogy elfogadod a másik véleményét, mégis belekötöttél abba, amit bunfi leírt, mert nem egyezik a Tiéddel. Tehát mégse fogadod el.

    Engem az RDR2 kb. 25 óra után nem tudott lekötni. Gyatrán vannak a küldetések a szememben összerakva (a főszál számomra túlságosan kötött), nem szimpatikusak a karakterek, nem érzem azt, hogy én ezzel játszani akarok. Mégse megyek az RDR2 topicba, és kezdek el kötekedni azokkal, akiknek tetszik a játék.

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz VágniValó #45 üzenetére

    ...Te (mint ott moderátor)...

    For the record: topicgazda <> moderátor

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Döglött Róka #64 üzenetére

    A w3 egy bughalmaz volt szintén amikor kiadták.

    Gondolom azért azt nem tagadod, hogy a 2. fizetős DLC-re ellenben nagyon szépen kikalapált játék lett...

    Mondjuk ki, ez egy szimpla open world RPG, az átlagnál kicsit kreatívabbnak tűnő köntösben.

    Azért a "szimpla" erős túlzás, a Cyberpunk 2077 abban erős, amiben a The Witcher 3 is volt: megragadó, szórakoztató történeteket mesél, amit élvezet átélni.

    Egy olyan világban játszódik, ami közismert a nerd kultúrában, mégsem mert még hozzányúlni senki.

    Mondjuk tegyük hozzá, hogy ennek van háttere (apró kiadó játéka, nem annyira propagált, mint a Shadowrun például, amelynél több tucat novellát adtak ki, tehát van merítés).

    Ami szerintem a legmulatságosabb az egészben, hogy ez a projekt egy 7 éves pénztemető volt.

    A fejlesztés a The Witcher 3 második DLC-jének kiadása után indult el igazán, 2016-ban. Addig kb. koncepcióképeket és a háttértörténeten dolgoztak. Szóval az első 3 évben túl sok pénzt éppenséggel nem vitt el.

    Ez egy garázscégnél elmegy. Egy tőzsdén szereplő AAA stúdiónál nem.

    Ezt especiel én írtam, és 162 óra játék mellett. Hogy a játék bugos, azt senki sem tagadja szerintem. De especiel ettől még iszonyatosan élveztem minden percét.
    Aki az ilyenek miatt a falat kaparja, az szerintem várjon fél-egy évet. Feltehetően ahogy a The Witcher 3 esetén is, itt is rendbe fogják rakni a játékot. Nem, én sem örülök annak, hogy ez így megy, de ettől még a játék pozitív oldalait is elismerem, nem csak a negatívakat...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák