Új hozzászólás Aktív témák
-
Pingüino
senior tag
Ezzel az a baj, hogy abból, hogy te rápillantottál egy reklámra a facebook-on, nekik még nem lesz bevételük. Akkor kapnak pénzt, ha rá is kattintasz a reklámra. Azt meg nyilván akkor fogod megtenni, ha olyat reklámoznak, ami téged érdekel. Ezért fontos nekik a specifikus reklámozás. Ahhoz meg tudniuk kell, mi érdekel téged, amihez követniük kell a tevékenységedet. Akik kizárólag reklámokból élnek, azoknak ez létszükséglet. Csak akkor tudnák megtenni, hogy teljesen megszüntetik a követésed, ha fizetőssé teszik a szolgáltatásukat. Amivel mondjuk nekem konkrétan semmi bajom nem lenne. Legyen havidíjas a közösségi médiaszolgáltató, de akkor hagyja békén a magánéletem.
-
Pingüino
senior tag
válasz Tigerclaw #60 üzenetére
Csak időközben megszaporodtak a reklámozni szándékozó cégek, a reklámfelület pedig véges. Persze lehet úgy is csinálni, mint amit nemrég olvastam, hogy valaki bérelt egy domain-t, és az egész oldalt feldarabolta pár centis darabokra, és külön kiadta őket reklámfelületnek (sajnos hirtelen linket nem találtam). Csak annak nem sok értelme van.
-
waccamár
senior tag
válasz Tigerclaw #60 üzenetére
A legnagyobb hiba ezzel, hogy magadból indulsz ki.
Te nem kattintasz reklámokra.
Oké, megértem.De nem te vagy a többség.
Évente 700-an halnak meg autóbalesetben. Én még nem haltam meg. Akkor nincsenek halálos balesetek?A Facebook hirdetések jól működnek - HA (és nagyon fontos a HA) jól csinálják. Ha jó a célzás, jó a hirdetés, jó a stratégia, utána a landing oldalon jó az értékesítési szöveg, a UI, jó az ajánlat...
Működik. Pénzt termel a Facebook hirdetés. Még egyszer: HA jól csinálják.A legtöbben nem csinálják jól. Csinált a FB egy tök egyszerű(nek tűnő) hirdetési felületet, meg kidobja az oldal adminoknak az 1kattintásos Kiemelés gombot. Azokból nem lesz semmi.
Baromi kevesen tudnak jól hirdetni a facebook-on, mert alapból hibás az értékesítési stratégiájuk - ha van egyáltalán. Ezért van annyi semmitmondó irreleváns reklám. Mert nem értenek a marketinghez alapból, a facebook hirdetésekhez még még annyira sem.
Sarkított példa: Ha én beállítom, hogy 18-35 közötti budapesti férfiaknak szeretnék hirdetni akik érdeklődnek az IT iránt, majd egy vidéki virágbolt hirdetését indítom rájuk, akkor ott nem a Facebook a hibás, hanem a hirdető.
Nagyon sokan, akik nincsenek a marketinges szakmában, nem gondolnak bele abba, hogy a FB csak egy rendszert ad, de a hirdetéseket vállalkozók készítik. És sajnos nem úgy működik, hogy én csinálok egy bármilyen hirdetést, majd azt a FB 100%-os pontossággal csak annak mutatja meg, akinek kell.
Jóval bonyolultabb hirdetési stratégiák vannak annál, minthogy kiraksz egy hirdetést, és kész. A Facebook egy eszköz. Egy jó késtől sem leszek jó séf, de megkönnyíti a munkát, ha tudom, hogy mit csinálok.
Ha beültetlek egy versenyautóba, még nem tanulsz meg jól vezetni, és nem az autó vagy a pálya lesz a rossz, hanem te.
A hirdetés nem csak annyiból áll, hogy kiraksz egy hirdetést. Más hirdetést raksz ki, ha már remarketingelsz, tehát azokra célzol akik valamilyen interakcióba léptek veled; tudsz csinálni pl. hasonmás közönséget pl. az eddigi vásárlóid alapján, vagy a látogatóid alapján, stb.stb.
Szívesen válaszolok itt a Facebook hirdetésekkel kapcsolatos kérdéseidre, ha vannak.
Közel sem tökéletes amúgy a FB hirdetési rendszere, egyáltalán nem lehet olyan pontosan hirdetni, mint a laikusok gondolják; a Hirdetéskezelőt is ki kellene dobni és a 0-ról újraírni mert egy bugos ...halmaz, stb. Szóval vannak bajok bőven.
De a lényeg: alapvetően pénzt termel annak, aki jól használja, tehát működik.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.