Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz Tigerclaw #4 üzenetére

    oh wait, a gdpr pont ezt mondja.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • Pingüino

    senior tag

    válasz Tigerclaw #4 üzenetére

    Ezzel az a baj, hogy abból, hogy te rápillantottál egy reklámra a facebook-on, nekik még nem lesz bevételük. Akkor kapnak pénzt, ha rá is kattintasz a reklámra. Azt meg nyilván akkor fogod megtenni, ha olyat reklámoznak, ami téged érdekel. Ezért fontos nekik a specifikus reklámozás. Ahhoz meg tudniuk kell, mi érdekel téged, amihez követniük kell a tevékenységedet. Akik kizárólag reklámokból élnek, azoknak ez létszükséglet. Csak akkor tudnák megtenni, hogy teljesen megszüntetik a követésed, ha fizetőssé teszik a szolgáltatásukat. Amivel mondjuk nekem konkrétan semmi bajom nem lenne. Legyen havidíjas a közösségi médiaszolgáltató, de akkor hagyja békén a magánéletem.

  • Pingüino

    senior tag

    válasz Tigerclaw #60 üzenetére

    Csak időközben megszaporodtak a reklámozni szándékozó cégek, a reklámfelület pedig véges. Persze lehet úgy is csinálni, mint amit nemrég olvastam, hogy valaki bérelt egy domain-t, és az egész oldalt feldarabolta pár centis darabokra, és külön kiadta őket reklámfelületnek (sajnos hirtelen linket nem találtam). Csak annak nem sok értelme van.

  • Pingüino

    senior tag

    válasz Tigerclaw #95 üzenetére

    A veges reklámfelületet csak azért mondtam, mert ha engem x, y és z témák érdekelnek, akkor ha ezt tudják rólam, elém felesleges q, p vagy r reklámot tenni, mert csak a helyet veszi el az x, y és z elől.

  • waccamár

    senior tag

    válasz Tigerclaw #60 üzenetére

    A legnagyobb hiba ezzel, hogy magadból indulsz ki.
    Te nem kattintasz reklámokra.
    Oké, megértem.

    De nem te vagy a többség.
    Évente 700-an halnak meg autóbalesetben. Én még nem haltam meg. Akkor nincsenek halálos balesetek?

    A Facebook hirdetések jól működnek - HA (és nagyon fontos a HA) jól csinálják. Ha jó a célzás, jó a hirdetés, jó a stratégia, utána a landing oldalon jó az értékesítési szöveg, a UI, jó az ajánlat...
    Működik. Pénzt termel a Facebook hirdetés. Még egyszer: HA jól csinálják.

    A legtöbben nem csinálják jól. Csinált a FB egy tök egyszerű(nek tűnő) hirdetési felületet, meg kidobja az oldal adminoknak az 1kattintásos Kiemelés gombot. Azokból nem lesz semmi.

    Baromi kevesen tudnak jól hirdetni a facebook-on, mert alapból hibás az értékesítési stratégiájuk - ha van egyáltalán. Ezért van annyi semmitmondó irreleváns reklám. Mert nem értenek a marketinghez alapból, a facebook hirdetésekhez még még annyira sem.

    Sarkított példa: Ha én beállítom, hogy 18-35 közötti budapesti férfiaknak szeretnék hirdetni akik érdeklődnek az IT iránt, majd egy vidéki virágbolt hirdetését indítom rájuk, akkor ott nem a Facebook a hibás, hanem a hirdető.

    Nagyon sokan, akik nincsenek a marketinges szakmában, nem gondolnak bele abba, hogy a FB csak egy rendszert ad, de a hirdetéseket vállalkozók készítik. És sajnos nem úgy működik, hogy én csinálok egy bármilyen hirdetést, majd azt a FB 100%-os pontossággal csak annak mutatja meg, akinek kell.

    Jóval bonyolultabb hirdetési stratégiák vannak annál, minthogy kiraksz egy hirdetést, és kész. A Facebook egy eszköz. Egy jó késtől sem leszek jó séf, de megkönnyíti a munkát, ha tudom, hogy mit csinálok.

    Ha beültetlek egy versenyautóba, még nem tanulsz meg jól vezetni, és nem az autó vagy a pálya lesz a rossz, hanem te.

    A hirdetés nem csak annyiból áll, hogy kiraksz egy hirdetést. Más hirdetést raksz ki, ha már remarketingelsz, tehát azokra célzol akik valamilyen interakcióba léptek veled; tudsz csinálni pl. hasonmás közönséget pl. az eddigi vásárlóid alapján, vagy a látogatóid alapján, stb.stb.

    Szívesen válaszolok itt a Facebook hirdetésekkel kapcsolatos kérdéseidre, ha vannak.

    Közel sem tökéletes amúgy a FB hirdetési rendszere, egyáltalán nem lehet olyan pontosan hirdetni, mint a laikusok gondolják; a Hirdetéskezelőt is ki kellene dobni és a 0-ról újraírni mert egy bugos ...halmaz, stb. Szóval vannak bajok bőven.
    De a lényeg: alapvetően pénzt termel annak, aki jól használja, tehát működik.

Új hozzászólás Aktív témák