- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- DIGI kábel TV
- Milyen routert?
- Zyxel NAS326
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Mozilla Firefox
- ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
weinmaker
őstag
-
BalanceR
addikt
Thx
Egyre inkább kíváncsi vagyok a CMre, de egyenlőre a gyári is teljesen jól működik...
Nincs lassulás, fagyás...
Persze egy picit mókoltam a rendszeren...
Jut eszembe, egy érdekes bug:
Ha text editorral, vagy bármivel megpróbáljátok megnyitni a /sys/goodix_debug/diffdata file-t olyan szépen elszáll a touchscreen, hogy öröm nézni, csak resettel lehet újraindítani...#Raspberry #Orangepi #HassOS #Esp32
-
BalanceR
addikt
Mintha számítana az a plussz 200 MHz...
Nálam a gyári is annyin pörög.
Ahogy nézem, az Allwinner chipek 1GHz körül adják a legjobb teljesítmény/fogyasztás arányt, ha 1,2-1,5GHzen akarnánk futtatni , a stabilitás érdekében felül kellene feszelni a procit, ami több hőt termel, sokkal többet fogyaszt, de drámaian nem hoz sebességnövekedést...#Raspberry #Orangepi #HassOS #Esp32
-
gipsztigris
addikt
A probléma az mint már annyiszor, hogy mindenki a forgalmazóhoz viszi a készüléket! Kijelentetted, hogy a concorde szerviz leszerepelt, holott azt sem tudod, hogy a forgalmazó beszélt-e valójában a szervizzel!
Szerintem megint a kereskedő volt a link, és most a concorde-on akarod elverni a port. Írtál már a concordenak vagy felhívtad őket? .......szerintem próbáld meg!"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
pinnacle
nagyúr
Hol vetted? Az elállás joga fel van tüntetve a honlapon?
2. § (1)8 A vállalkozás a szerződés megkötése előtt kellő időben köteles a fogyasztót tájékoztatni:
e) az elállás jogáról (4. és 5. §);3. § (1)11 A vállalkozás köteles a 2. § (1) bekezdés a)-e) pontjában foglaltakról való tájékoztatást írásban - papíron vagy más, a fogyasztó számára hozzáférhető tartós adathordozón - a fogyasztó rendelkezésére bocsátani. Ha e kötelezettségének a szerződéskötést megelőzően nem tett eleget, ezt az írásbeli megerősítést a szerződés teljesítése során kellő időben, de - kivéve, ha a teljesítés harmadik személy részére történik - legkésőbb a teljesítés időpontjában köteles a fogyasztó részére rendelkezésre bocsátani.
4. §15 (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
(3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére - a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben - a termék kézhezvételének napjától, illetve - a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben - a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra.
Szerintem ez azt jelenti, ha a cég nem tájékoztat írásban az elállás lehetőségéről, akkor ezt 3 hónapig teheted meg. Szépen elhúzták a 8 napot, mert ez az ismertebb. Azért kérdezd meg a NFH-t.
[ Szerkesztve ]
-
BalanceR
addikt
Az, hogy meddig skálázható a proci, egy dolog...
Más tabban láttam már 1.5 ön is futni, erősen függ a többi hardverelemtől is..
A Concorde nem hazudik, az Allwinner A10 tudtommal 1,2GHzes, csak itt downclockolva van, a jobb akkuidő,stabilitás érdekében, nem tartom lehetetlennek, hogy egy frissítés után 1,2-n fog menni...
A gyári rom valami dinamikus skálázást használ, szóval az is lehet, hogy az is felmegy 1,2re, csak nem látod...#Raspberry #Orangepi #HassOS #Esp32
-
BalanceR
addikt
Énis eszerint frissítettem, annyival egészíteném ki, hogy még mielőtt a LiveSuittal bármit is csinálnánk, érdemes próbaképp összekötni a táblát a géppel az említett gombkombinációval, hogy fel tudjanak települni a driverek....
Utána restart, és mehet Live Suittal is...[ Szerkesztve ]
#Raspberry #Orangepi #HassOS #Esp32
-
CNS
csendes tag
Ha visszaolvasok akkor nekem az jön le, hogy Te oda vitted a készüléket ahol vetted. Nem pedig a központi szervizben voltál.
A Supportos kollégánál biztosan nem voltál. Tudna rólad. Egy viszonteladó hozzáállásából következtetést levonni a ConCorde Support és ConCorde Szerviz minőségére vonatkozólag talán nem etikus.www.cnspna.com, www.concordetablet.com, www.concorde.hu
-
gipsztigris
addikt
De igen bakker! Ha ezen a fórumon kértél volna segítséget, akkor mondhatnád ezt amit itt előadsz! De a concorde által üzemeltetett hivatalos fórumon kapott választ nem fogadtad el!
Ha emailt kaptál volna Mari néni takarítónénitől, akkor azt elfogadtad volna? Nemár! Ez nagyon úgy fest, hogy neked mindegy, csak beleköthess valamibe!
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
Persze, én nem értettem! Már kiskoromban is nehéz felfogású voltam. Főleg így negyven felett már nem úgy forognak a kerekek! .......de legalább még mindegyik meg van..........
Teljesen rendben való dolog, főleg akkor, ha ugyanaz az ember a fórumon is megkérdezi . Ha a fórumon kap választ, akkor miafenének kellene még emailben is válaszolni neki?......jaaaa! Mert Ő egy ilyen manusz, hogy egy válasz nem elég neki.
[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
CNS
csendes tag
Nem szokott bemutatkozni mindenkinek a kolléga. Mert teljesen felesleges. Arra lettél kérve, hozd be a gépet hozzánk. Vagy juttasd el. Ha bejössz, nyilván bemutatkozik.
Nem hoztad. Nem mutatkozott be. Az NNG (régebben Nav N Go) mindenkinek úgy ír: Naviextras Support. Ott sincs név. És lefogadom sok szervizben, támogatásnál nincs.
A fórumon több ember válaszol a kérdésekre, több ember van jelen. Természetes, hogy mind admin.
Én is vittem már be rossz készüléket szervizbe, soha nem mondta a szervizes:
Jó napot Kovács Béla vagyok, miben segíthetek (persze lehet hogy nem így hívták, azért nem mondta )?
Szóval próbált Neked segíteni a fórumon, lehet hogy azt a hibát elkövette, hogy nem e-mailben tette. De válaszolt neked.
Csak jelzem, ma egy ügyféllel 2 azaz kettő órán keresztül foglalkozott az általad említett admin. Az ügyfél ki sem tudta csomagolni a tabletet, nem tudta mi az a Google Play, mi az a wifi, de még azt sem tudta hogyan kell megformázni a Micro SD kártyát. Így minősítsd az elhivatottságát.Így utólag is elnézést kérünk tőled.
[ Szerkesztve ]
www.cnspna.com, www.concordetablet.com, www.concorde.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- Apple iPhone XS - kerül, amibe kerül
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- IPad Air 5 64gb Wifi+TOK+FÓLIA+TOLL !Ajándék!
- Legújabb - M4 iPad Pro 13" 512 GB WIFI + Cellular - Bontatlan - 1 Év garancia
- Magic Keyboard iPad PRO 12.9 magyar fekete, fulldoboz!
- BONTATLAN Új Ipad 2021-2022 9th 10th gen. + Air Pro Mini 6 IPADEK Azonnal DEÁK Térnél Átvehető. 1év
- BONTATLAN Új Magyar Magic Keyboard és Smart Keyboard iPad Pro 12.9 Azonnal Átvehető DEÁK Térnél
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen