- ArchiCAD és Artlantis topik
- ASUS routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Linux - haladóknak
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Illustrator kérdések
Új hozzászólás Aktív témák
-
jerry311
nagyúr
Hát igen.
Csak tudod az a baj, hogy ez a macerás ügyintézés majdnem minden garanciális problémára igaz. Az szolgáltató tudja mit kellene tennie és azt is mi történhet ha nem teszi meg, ugyanígy a ''károsult'' is.
Egyszer 1 szerviznél még csak-csak kijárja az ember az igazát, de mindnél? Sőt annál az egynél is leginkább csak akkor ha drága volt a cucc (havi keresetéhez képest) vagy valamilyen oknál fogva mindenképp javíttatni / cseréltetni akarja, nem pedig újat beszerezni. Az emberek belefáradtak ebbe a harcba, a kereskedők meg gátlástalanul kihasználják a helyzetet. (akinek nem inge...)
Sőt sokszor az az idő, üzemanyag, egyéb költség, amit az ember a gariztatásra fordít munkaidőben, munka helyett (sokkal) többe kerülhet mint a termék nem garanciális javíttatása a legközelebbi akármilyen szervizben vagy éppen újat venni.
Nekem is van 1000 HUF-os tökéletes kenyérpirítóm érvényes 2 évre szóló garanciával (nem szavatosság!), mégis előbb vennék egy másik 1000 HUF-os pirítót, minthogy rohangáljak a szervizbe... Viszont bizalommal vettem meg mert mertek rá 2 év garit vállalni. -
lesaux
veterán
Ebben (is) teljesen igazad van, csak innen a XVIII. kerületből bemászni a XI.-be nem két perc, a sorban állás szintén nem, hazajönni dettó, aztán 15 nap múlva még egyszer ugyanez. Van most egy szabadnapom, ma valószínűleg meglátogatom a Video-Partot. Ha megyek, vinnem kell magammal az egyik gyereket. Kicsit elevenke, kész öröm lesz így az ügyintézés.