Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Geller72 #277 üzenetére

    "De még mindig ott tartunk, hogy egy olcsó, és olcsón fenntartható autót keres a kolléga.": nem. ott tartunk, hogy jó autót keres irreálisan alacsony tőkével.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • 8th

    addikt

    válasz Geller72 #277 üzenetére

    Erre kis pénzből az lpg az egyetlen megoldás. Kis ccm szívóbenzines már elgázosítva. Most is olcsóbb gázzal járni mint a hatósági áras benzinnel. Amikor majd piaci áron kell megtankolnia az embereknek azaz minimum 800 forintért literenként az nagyon sok embernek fog fájni. Az lpg akkor is csak fele annyi lesz mint a benzin. Én is viszem bácsgépkerékhez a központi injektoros munkásautómat még a nyáron, hogy dobják bele a gázt. Aki esetleg fázik a gáztól mert az jujjfelrobban annak ott vannak dízel fronton a VAG konszern "3L" motoros autói. Azok városban eco módban 4 liter alatt elgurulnak. No dpf, no dmf... szög egyszerű technika bontásból fillérekbe kerül hozzá minden + egy sima robotizált H sémás kézi váltó dolgozik benne amitől mindenki be van szarva pedig tök egyszerű az is ráadásul megvannak a bejáratott felújító helyek akik nem kúrják át az embert és normálisan szakszerűen felújítják, olcsón. Vagy átalakíttatja az ember kézi váltósra aztán annyi. A kézi váltó ugye adott, egy pedálsor + pár apróság kell és meg is van. Egy filléres lupóval ha 1000 forintra emelkedik a gázolaj akkor sem kell szögre akasztani a kulcsot. Városon kívül ~2.8 litert kér így kis túlzással buszjegy árából autózol.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák