Új hozzászólás Aktív témák
-
Geller72
veterán
Kis pénzből .. ne röhögtess már. Amikor elemenként 45-ért fújnak és ebben nincs benne a lakatos meló. Persze ha neked a sarki ricsike ecsettel megoldja okosba egy ötösért, akkor hajrá. Ha kicsit jobban figyeltél volna vagy elolvastad volna a többi kommentemet akkor láthattad volna hogy mit írtam. Azt írtam ne vegyél semmilyen öreg szart ami rohad mert a gatyád rámegy. Tök mindegy hogy gés asztra, vagy fostaliga golf.
-
CounterBoci
senior tag
Van abból a korszakból egy négyes golfunk. PDTDI, automata. Szerintem mindent elmondtam Vezérműtengely, hidrotőkék, turbófelújítás, pd elemek felújítása, hűtőszivárgás. Az előző tulajok taknyolásai, pl sziló a vízpumpa tömítés helyén, ami emiatt csöpögött, persze az önindítóba. Valami hülye elvette az izzítási időt az agyában, nagy hidegben a Máriának nem indult. Még ráz valamelyik féltengely, foglalkozni kéne a rozsdával, elfolyik az ablakmosó, meg egy lelkes szerelő a folyton hibásan jelző kiegyenlítő tartálytból kikötötte az érzékelőt csere helyett... Rövden ennyi, de az Asszony szereti.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Mindkét autóm manuális váltóval van szerelve, de instant cserélném automatára, ha nem lenne feláras.
Szerencsére a csajom "nem tud vezetni", neki automata van.Emlékszem anno ugyanezt eljátszotta az autós nép a tolatóradarral, az is csak annak való, aki nem tud vezetni, bezzeg a valódi férfi, az őstehetség, na Ő érzi az autót.
-
veterán
Ha a fék, vagy a lengéscsillapító nem lett volna jó, akkor megbukik (a nagykönyv szerint, persze ), mert arról a mérésről el kell tenni a jegyzőkönyveket. A repedt indexbúránál félre lehet nézni, a motort meg lehet úgy fényképezni, hogy az olajfolyást ne lehessen észrevenni.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
-
-
Geller72
veterán
De még mindig ott tartunk, hogy egy olcsó, és olcsón fenntartható autót keres a kolléga. A hosszú távon nem azt értettem, hogy aki csillió km-t megy, hanem sok évre előre. A mostani 3 kocsimból nekem is 2 diesel. Ha a kolléga olcsón fenntartható kocsit keres, akkor a dieselek eleve kiesnek, ezen szerintem nincs mit vitázni, lényeges a difi a két verzió közt. Ha csak egy turbó fossa össze magát, vagy a nagynyomású rendszer, már százezrekről beszélünk. Maga a javítási költség (itt nem az anyagköltségre gondolok, hanem a munkadíjra) is több, mert általában több munkaórát is igényel. A kis benzinesem egy literrel kajál többet a kis dieselnél. Helyben. Ez helyköziben lemegy fél literre. A diesel, ha elengedik a kezét az üzemanyagoknak, ~50-100 ft-al fog többe kerülni, mint a benya. A dieseles autó nem szereti, ha kis távokra használod, és csak tötymörögsz vele. Sokkal hamarabb be fog szarni. Gyakorlatilag 50km alatt én egyik dieselt sem használom, ha nem muszáj. A 206-os pözsók oltári öregek, a 307 is 20 éves. De ha minden kötél szakad, és diesel, akkor én valami ilyet vennék, ez 7 személyes 307-es. Nem pont ezt, mert ez egy szarhalmaz, csak ilyet. . Az 1.4 harmat gyenge, legalább 1.6, vagy a 2000-es HDi. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- HBO Max & OD topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- OpenMediaVault
- Amazon Fire TV stick/box
- Autós topik
- ASUS routerek
- További aktív témák...
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC