Új hozzászólás Aktív témák

  • tserrof77

    senior tag

    válasz M0ng00se #10 üzenetére

    Nekem volt két 1-es Megane-om, facelift előtti is és utáni is. Az első az életemet védte meg egy 3D-s bukfenckor (saját korában 4* törésteszt) 1.4-es 75LE- 8V-s motorja elég jó. Az utódja, a ráncfelvarrott 1.4-es 90LE, sokkal jobb, még bowdenes, a 2-es Megane (kacsaseggű és társai) már elektronikus pedál, utáltam (volt az is, durván 2 évig, hiába 97LE-s 1.4-es, döglött csiga volt). Az 1.esek alap elektronikával vannak, semmi komoly, motorikusan jók (szerintem, saját tapasztalat)

    Szerk: A ráncfelvarrottak már 16szelepesek, '99-től 2003-ig mentek. Elég az 1.4-es, az 1.6-os többet eszik, mint amivel jobban megy (+kb15LE)

    De ahogy mások is írták, ebben a kategóriában már állapotot veszel, nem km-t. Ha 600k a full keret, akkor 450-480k a max elkölthető, mert átírás, biztosítás, olajcsere, gumik miatt kell ráhagyás.

    [ Szerkesztve ]

    Két informatikus beszélget: Neked milyen hosszú volt az eddigi legjobb kapcsolatod? Válasz: 8Mbites DSL 2 év hűségnyilatkozattal :)) Laptopszerviz (is)

Új hozzászólás Aktív témák