Hirdetés

2018. augusztus 16., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Béééla


Béééla
(őstag)

Mindeközben a fővárosi vízművek oldalán navigálva nem, csak a Google-keresések segítségével lehet bármilyen információt megtalálni (és az sem pontos)

Bélabá

(#2) Tsa-bika


Tsa-bika
(tag)

Elolvasva a cikket az egyetlen amit mondani tudok; Remélem egy egész meme paradicsom lesz ebből. ;]

Maximum effort! |BlackBerry user| NotebookMasterRace

(#3) milangfx


milangfx
(őstag)

(#4) milangfx


milangfx
(őstag)

A vicc motoron van meg mit csiszolni. [link]

(#5) Tsa-bika válasza milangfx (#3) üzenetére


Tsa-bika
(tag)

TUDTAM! Űristen...

Maximum effort! |BlackBerry user| NotebookMasterRace

(#6) janeszgol válasza milangfx (#3) üzenetére


janeszgol
(PH! kedvence)

Atyám. Majd jönnek a robot "társak", aztán el is képzeltem azt a beszélgetést is sajnos. 33 éves vagyok, szerencsére kimaradok ebből az egészből. Ha esetleg mégis megélném, majd teszek róla, hogy kimaradjak. :)
Persze hasznos lehet a chatbot és hiába a jó GYIK, azt nem nagyon olvassák az emberek. Az általános, unalmas tanácsokat, a nyitva tartást, ha nem akarjuk kikeresni a neten stb elmondják, akkor nem kötik le az élő ügyintézőt. Ha elmegy otthon a kábeles net (és wifi), akkor mobilnetet használva a szokásos kapcsold ki a routert 1 percre, illetve az alap hálózati beállításokat el lehet lőni. Webshopnál a kiszállításról is tudnak információt adni, nem kell hozzá élő embert pazarolni. Tehát ilyen általános dolgokra tök jók.
De ez a viccmesélés...

A női nemnél csak a női igent szeretem jobban.

(#7) atike


atike
(PH! nagyúr)

Nem is tudom mit mondjak erre.... Milyen előnye van ennek a b*romságnak az eddigi online felület menüpontjaihoz képest....? Nem hinném, hogy bármi plusz lenne, azt meg végképp nem, hogy a chatbotnak bármi előnye lenne ahhoz képest, hogy a végképp "elveszett" ügyfél felhívja az ügyfélszolgálatot. Ha chatbotolni tud, akkor az online rendszer menüpontjaiban is tud navigálni, nem? :F :F

Szóval erősen feleslegesen érzem. Bár tud mesélni viccet, hurrá.

(#8) ripla


ripla
(őstag)

Nekem tegnap volt "szerencsém" beszélgetni Vandával, a Telekom chatrobotjával.
Így zajlott le a párbeszéd.

Első körben jött a géphang, hogy megemelkedett a várakozási idő, ezért kapcsolják nekem Vandát, az "intelligens" ügyintézőt. Papíron egy M.I., a gyakorlatban mintha egy kaviccsal akarnál szót érteni.
- Üdvözlöm, Vanda vagyok a Telekom intelligens ügyintézője.... bla bla... kérem pár szóban foglalja össze hogy miért hívott minket.
- Internettel kapcsolatos probléma (próbáltam egyszerűen fogalmazni)
- Köszönöm hogy elmondta, mobil vagy vezetékes telefonnal akadtak gondjai?
- Internettel akadt problémám.
- Elnézést, félre értettem, mobil vagy vezetékes telefonnal akadtak gondjai?
- Az internettel kapcsolatban akadtak gondjaim, nem a telefonnal!
Ezen a ponton volt egy 3 másodperces hatásszünet, majd Vanda feladta és elölről kezdte a géphang, hogy megemelkedett a várakozási idő....

Hagytam is a francba inkább. :D

(#7) atike
Az a baj, hogy felhívod az ügyfélszolgálatot, legalábbis a Telekomnál, ahol mindig terheltek a vonalak, és egyből Vandához dob át. Előbb valahogy át kellene jutnod rajta, hogy emberrel is beszélhess.

[ Szerkesztve ]

Blackberry Z10 White, 100-1, 10.3.2.2474

(#9) Kopi31415


Kopi31415
(PH! félisten)

Vanda, fizesd be a számláim! Helyettem!

Part to Part | Status:122% completed | Estimated time remaining:1193hr 2min 30sec

(#10) cog777 válasza Kopi31415 (#9) üzenetére


cog777
(fanatikus tag)

-Rendben, kerem adja meg adatait, banki szamlaszamat, pinkodjat. Ne aggodjon ha nincs rajta eleg penz, mire hazaer a munkabol, addigra kiadtuk a lakasat az airbnb-n keresztul, vagy opcionalisan eladjuk az ingatlanat.

Lenovo T440s Thinkpad - Linux Mint 18.3 Cinnamon

(#11) Tsa-bika válasza ripla (#8) üzenetére


Tsa-bika
(tag)

Esetleg még sávszélesség, hálózat szavakkal próbáltam volna dobálózni, hátha. Bár valószínűleg Vandának nem nagy a szókincse.

Maximum effort! |BlackBerry user| NotebookMasterRace

(#12) ripla válasza Tsa-bika (#11) üzenetére


ripla
(őstag)

Hát, konkrétan ha ebből a 3 szóból, hogy "Internettel kapcsolatos probléma" nem érti meg, hogy mit akarok, akkor kár is tovább húznunk egymás idejét, szerintem. :)

Blackberry Z10 White, 100-1, 10.3.2.2474

(#13) tomazin


tomazin
(PH! kedvence)

Vandának a "hangposta kikapcsolás" nem ment.3x mondtam el.

(#14) janeszgol válasza ripla (#12) üzenetére


janeszgol
(PH! kedvence)

És ha ő a vezetékes, illetve mobilnetre gondolt? Csak nem adtak neki elég szókincset. Kipróbálom!

A női nemnél csak a női igent szeretem jobban.

(#15) tomazin válasza janeszgol (#14) üzenetére


tomazin
(PH! kedvence)

Ha ő azt mondja telefon, akkor ne a usernek kelljen már tudnia, mit pakoltak konkértan az alá. :/

(#16) Feketelaszlo


Feketelaszlo
(senior tag)

Valamelyik szoftvercég házal mostanában akciós chatbottal vagy mitől lett ez megint ennyire felkapott? Idestova 12-13 éve, hogy először beszéltem a BoBeRt chatbottal - s ezekhez a rendszerekhez képest az sem tűnt semmivel butábbnak.

(#17) nemlehet


nemlehet
(őstag)

Jelenleg service desk-en dolgozok és azt kell mondjam, hogy amikor az ügyfél beüzemelte a chatbotot egy áldás volt számunkra.
Rengeteg olyan hívásunk van ami valójában egy egyszerű google kereséssel az első találattal megoldható lenne, jellemzően a "How do I..." típusú kérdések, vagy nagyon triviális hibák (nincs bedugva az egér/kábel, benyomódott a caps lock és nem vette észre). Nem tudok pontos számot, de kb 30%-ra tenném az ilyesmit.

Mondjuk ez a chat bot tényleg elég jó, van benne egy fajta A.I., folyamatosan rangsorolja a releváns javaslatokat, mostanra tényleg jó hatásfokkal eltalálja elsőre azt amit a mókus akar. Szóval amúgy nagyon hasznos tud ám lenni az ilyesmi, mind a cégnek (nem kell várakozni a supportra) mind mondjuk a service desk-nek (könnyebben tarthatóak a célidők, lehet a lényeges feladatokra időt szánni, nem kell annyira sietni.

Persze ha valami hard coded hányadék akkor az többet árt mint használ, mert legalább jól felhúzza a csóringert mire telefonhoz nyúl. (a másik projektben ilyen van, pl egy többes szám már teljesen megzavarja, tök irreleváns dolgokat dobál ki, sokszor oldalnyi linkeket vagdos be, de az utolsó pár karakter már lemarad a chat karakter korlát miatt így nem működik)

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#18) csucsreg válasza ripla (#8) üzenetére


csucsreg
(kvázi-tag)

Gyanítom nem véletlenül kérdezte meg, hogy mobil vagy vezetékes internet, mert olyan kvalitású ügyintézőhöz kapcsol. Én kétszer használtam Vandát, vezetékes hiba kapcsán, pöccre kapcsolt.

(#19) otapi válasza nemlehet (#17) üzenetére


otapi
(kvázi-tag)

Nem akarlak elkeseríteni, de a cégek nem azért próbálkoznak chatbotokkal hogy könnyebb legyen a Service Desk-nek, vagy akár az ügyfélnek. Ha a te számoddal nézzük, akkor az ügyfelek 70%-a meg agybajt kap hogy mikor tud márr beszélni érdemben egy ügyintézővel. A SD-nek meg addig jó, amíg főnökség nem csökkenti le a létszámotokat is 70%-ra. Merthogy a chatbot (esetlegesen havidíjas) árát is ki kell termelni valamiből, meg eleve azért vezették be hogy költséget csökkentsenek vagy mi.

[ Szerkesztve ]

(#20) ripla válasza csucsreg (#18) üzenetére


ripla
(őstag)

Mobil vagy vezetékes telefonról kérdezgetett. :)

Blackberry Z10 White, 100-1, 10.3.2.2474

(#21) NandoXXL válasza ripla (#20) üzenetére


NandoXXL
(senior tag)

Vigyázz ő is egy chat bot. :DDD

Esetleg legközelebb kezd úgy madzagos internet :DDD

[ Szerkesztve ]

(#22) ripla válasza NandoXXL (#21) üzenetére


ripla
(őstag)

Értsd meg, hülye robot, a falból jön, nem a levegőből vazze. :D

Blackberry Z10 White, 100-1, 10.3.2.2474

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.