Új hozzászólás Aktív témák
-
Alchemist
addikt
De amint állambácsiban megjelenik a központilag szabályzott akarat az alternatívák leszabályozására, ráadásul az Uber-t, mint tettenérhető céget a céltáblára véve, onnantól kezdve a "fehérgazdaságban" esélytelen az ügy.
Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
-
Agostino
addikt
állandóan ott nyomulnak az arab meg szerb meg a jó ég tudja milyen bizniszelős kétes alakokkal. van autóm, tehát nem taxizom, de az hótziher, hogy be nem ülnék a kocsijukba, hiába a szépen felmatricázott, licencelt taxi ecu rendszámos fordokat hajtják
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
easy...rider
őstag
Ennek az a lényege hogy bármilyen kibic beállhat és alávághat az áraknak, mert nem fizet se adót, de tagdíjat, se szakszervezeti díjat, meg ki tudja meg mi mindennel húzzák le a taxisokat, amiket végül mi fizetünk ki mert kénytelenek beletenni a fuvardíjba
Az utcán álló kuncsaft aki meg nyomkodja az okostelefonját, az úgyis az olcsóbbik kocsit fogja választani.
[ Szerkesztve ]
-
rudi
nagyúr
Sajnos a nagy állomások környéke, ahol nagy számban fellelhető a könnyen átverhető külföldi (esetleg kevésbé tájékozott vidéki) nagyban dívik a hiénizmus. Még a hivatalos pénzváltó is olyan, hogy messze gyengébb árfolyammal dolgozik, mint a 100 méterre lévő többiek, boltokról nem is beszélve. Mindig hányingerem van ezeket a dolgokat látva... így lehet nagyszerűen országimázst (le)építeni...
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
bambano
titán
ezt már egyszer mondtam, akkor se ment át. az uberes felhasználói értékelés nem terjed ki, mert nem tud kiterjedni egy csomó lényegi paraméterre. te, mint utas, nem fogod értékelni a sofőr egészségi állapotát, annál is inkább, mert nem lesz a sofőrnek erre vonatkozó vizsgálati eredménye.
a rendes taxis cégeknél rendszeres pályaalkalmassági vizsga, sűrített hivatalos gépjármű műszaki vizsga van, emellett rendszeresen szemlézik az autókat és a sofőröket is. ugyanezt az uberen nem lehet megtenni. az uberes utas nem fogja tudni beleírni az értékelésébe, hogy a sofőrnek jó a szeme, mert a sofőr nem ment el kötelezően vizsgálatra, tehát nincs róla papír. ugyanígy azt sem fogja tudni leírni, hogy ideje lenne már szervizbe vinni az autót, csak akkor, amikor már annyira nyilvánvalóan szétborult a verda, hogy életveszélyessé vált, vagyis későn.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
BlackPriest
őstag
ha valaki már a cikk második bekezdésénél elkönyvelte, hogy ez márpedig sz@r, annak bárki bármit írhat, csak még erősebben ragaszkodni fog hozzá...és hiába van itt példának a HA, az mindegy, mert ott is mindenkicsaló, csak neki igaza legyen...
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.