Új hozzászólás Aktív témák

  • Petyka366

    csendes tag

    Szép a téma srácok, csak eddig senki nem tudott kb. semmi értelmeset hozzátenni. Érdekes, hogy nem igazán olvastam a kommentekbe, hogy "nem a tesla szarta a spanyol viaszt". Villanyautó volt a '90-es évekbe is, csak akkor nem volt mögötte egy Elon Musk aki eladja, és a lithium-os technológia sem volt elérhető. Villanyautót gyártott a Peugeot, a Citroen és a Skoda is. A legismertebb a GM EV-1-ese. Ezek azt hiszem savas aksikat használtak, és csekéj 50-60 km-es hatótávval rendelkeztek. Namost eltelt 20-30 év, leporolták ezeket a projecteket és a CO2 kibocsájtás csökkentésére hivatkozva dobáljuk a 250-300 km-es távokat sem képes megtenni autókat 12-13 Milláért dobálni. Ne fűts, mert akkor nem bír ki az autód egy BP-Nyíregy távot 120-130 km/h sebességgel. Azért ne már..... Most komolyan, aki példáúl télen ingázik egy 120 km-es távon az most sakkozzon, hogy mit ne csináljon hogy egy 12 Millás autóba? Egy 4-500 ezres autó tud fűteni meg klímázni úgy, hogy nem kell gondolkodni azon, hogy kihúzza-e hazáig, vagy majd valahol megállunk 40-50-60 percet "gondolkodni" meló után. Télen meg a fagyott szélvédőt mi fogja kiolvasztani? Komolyan kérdezem, ki az a hülye aki eladja a 25 éves Suzuki Swiftet amibe van fűtés meg klíma (igen van olyan amelyikbe van), és vesz 13 millióért egy olyat amibe nem klímázhat egy 120 km-es ingázásnál mert akkor nem ér haza délután, mert mondjuk a városba már dugó van és szippantja az aksit, nem beszélve arrol, hogy 120 helyett most inkább mennék 140-150-el mert sietek a gyerekért a bölcsődébe, oviba, iskolába. Van annyi alternatív környezetkímélő hajtásrendszer, mint például a CNG, vagy az üzemanyag cella, erre hülyéskedünk itt az elektromos hajtással.......

Új hozzászólás Aktív témák