Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz Integra #40 üzenetére

    Azert annyira nem reccsent meg az autoipar, mit kivulrol tunik. Max a selejt most fog kihullani. Esszerusodni is fog sokminden ezen a teren. Es mikozben a tenyleges arcok(Ford, toyota, GM, Mercedes) nyuglodnek, s vesztesegekre keszulnek jovo evre, a beszallitok azert meg nyeresegnovekedest is varnak. Gondolom nem alaptalanul teszik eme varakozasokat, meg a valsag idejen is. Mikozben a beszallitoknal is leepitesek vannak, olyan reszeken, ahol a kihasznaltsag nem megfelelo.

    A msotani valsagkorszak bizonyos szempontbol jokor jott az AMD-nek. Ha csak ket evvel korabbanra robban be ennyire- vagyis amikor elindult a kis hogolyo, ha akkor lavinakent indit, akkor most tuti nem lenne AMD. :( Mert pont akkor derult ki, mennyire tulertekeltek az ATI-t, amikor megvettek, plusz akkor meg termekileg sem voltak olyan versenykepesek, mint manapsag. Persze a vaslag nekik most sem jo, hisz toluk is von ki toket, de talan a tenyleges krizisen( ;] ) tuljutva mar nem razza meg oket annyira. Ellenben NV-t lehet jobban megviseli.

    Az NV iranyvaltasaval meg kezdhetunk aggodni a jo es olcso diszkret VGA-k alkonyulasara, mert marad az ATI. Intel ide szerintem nem fog belepni mar soha, Nv mintha kifele vonulna, uj szereplo meg nincs.

    Szemely szerint minde a VGA, mind a CPU piacon egy haromszereplos versenyt latnek szivesen, ahol midnharom szereplo kepes nem csak statisztikai hiban beluli eredmenyeket felmutatni az otthoni kozepkategoria teruleten belul. Bar erre mar semmi eselyunk nem lesz a jovoben szerintem, hacsak a VIA-NV frigybol nem lesz valami. De az meg odebb van hogy akar eredmenye is legyen.[

    Leviske: azert ha jobban megkapargatod az autoipar felszinet, hasonlot fogsz ott is talalni.

    [ Szerkesztve ]

  • #06658560

    törölt tag

    válasz leviske #63 üzenetére

    Intel + Larrabee: igen, ő jönni fog, de az nem diszkrét VGA lesz.

    Az autós. Bármelyik gyártónál előfordul, hogy pl mész főúton, megengedett sebeségel, aztán lerohad a verda, mert pl tönkrement a vezérműszíj. Vagy gonolj bele a Mercedes Sternes balhéjára, amikor hatlamasat blamáltak a csoda ráfutásgátló cuccukkal. Hatalmas blama volt. Vagy aa midnenféle funkciójuk, amit szintén a csúcs mercedesekbe építettek, és sorra hívhatták vissza őket, szintszabályzós futómű meghibásoidása miat pl. Vannak ilyen blamák. Plusz minőségi és élettartamellenőrzés? N darabot a gyártás elején kikapnak, esetleg még prototípus korban, azokkal lezongorázák az élettartamtesztet, klímatesztet, akármit, majd ha a mennyiség megfelel, akkor a teljes mennyiségre rámondják, hogy megfelelt. Tudom, benne vagyok nyakig. :)

  • #06658560

    törölt tag

    válasz Hunter2 #67 üzenetére

    Azert a szakadek meg odebb vagyon kisse. Es a jovokepuk a jelek szerint nagyon egyertelmu, egy uj piacot akarnak maguknak nyitni, es lefejezik a VGA piacot, legalabbis diszkret kartaiknal esetleg. Nem csak a desktop piacon elhet meg egy ceg, aki grafikus megjelenito chipeket tervez.

    rudi: ha az Audi beall NV-ekhez, akkor az valoban komoly csoportot fog jelenteni, jelenleg a vilag masodik-harmadik legnagyobb konszernet, akik par even belul elsokke akarnak elorelepni. S ne feledjuk, hogy a VAG tulajdona az MAN, es azzal egyutt a Neoman buszgyarto holding is, a MAN es Neoplan markanevek tulajdonosa, ami megint egy erdekes es fontos piac lehet. Varosi, helykozi, turista kategoriaban is van jovoje egy vizualis megjelenitest tamogato rendszernek, stb.

Új hozzászólás Aktív témák