Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz Integra #40 üzenetére

    Azert annyira nem reccsent meg az autoipar, mit kivulrol tunik. Max a selejt most fog kihullani. Esszerusodni is fog sokminden ezen a teren. Es mikozben a tenyleges arcok(Ford, toyota, GM, Mercedes) nyuglodnek, s vesztesegekre keszulnek jovo evre, a beszallitok azert meg nyeresegnovekedest is varnak. Gondolom nem alaptalanul teszik eme varakozasokat, meg a valsag idejen is. Mikozben a beszallitoknal is leepitesek vannak, olyan reszeken, ahol a kihasznaltsag nem megfelelo.

    A msotani valsagkorszak bizonyos szempontbol jokor jott az AMD-nek. Ha csak ket evvel korabbanra robban be ennyire- vagyis amikor elindult a kis hogolyo, ha akkor lavinakent indit, akkor most tuti nem lenne AMD. :( Mert pont akkor derult ki, mennyire tulertekeltek az ATI-t, amikor megvettek, plusz akkor meg termekileg sem voltak olyan versenykepesek, mint manapsag. Persze a vaslag nekik most sem jo, hisz toluk is von ki toket, de talan a tenyleges krizisen( ;] ) tuljutva mar nem razza meg oket annyira. Ellenben NV-t lehet jobban megviseli.

    Az NV iranyvaltasaval meg kezdhetunk aggodni a jo es olcso diszkret VGA-k alkonyulasara, mert marad az ATI. Intel ide szerintem nem fog belepni mar soha, Nv mintha kifele vonulna, uj szereplo meg nincs.

    Szemely szerint minde a VGA, mind a CPU piacon egy haromszereplos versenyt latnek szivesen, ahol midnharom szereplo kepes nem csak statisztikai hiban beluli eredmenyeket felmutatni az otthoni kozepkategoria teruleten belul. Bar erre mar semmi eselyunk nem lesz a jovoben szerintem, hacsak a VIA-NV frigybol nem lesz valami. De az meg odebb van hogy akar eredmenye is legyen.[

    Leviske: azert ha jobban megkapargatod az autoipar felszinet, hasonlot fogsz ott is talalni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák