Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz gabor7th #20 üzenetére

    No igen, írtak róla, videót csináltak arról, hogy beszélgetnek róla. De a rengeteg problémáról, amiről beszélnek nem sikerült felvételt készíteni. Valóban meggyőzöbb úgy beszélni valamiről, hogy közben bólogatunk, mintha megmutatjuk valós körülmények között...
    Plusz bizonyos esetekben valótlanságot állítanak arról, hogy mire képes vagy nem képes a rendszer. Aktiváltak egy béta teszt funkciót, ami figyelmeztetést is kiír, majd hibás feltételezések alapján (nem olvasták el?), elkezdik köpködni. Plusz lehet el is állítgatták a beállításokat, de aki használja, aszerint akkor sem történnek olyan dolgok, amikről ők beszélnek.

  • azbest

    félisten

    válasz MongolZ #27 üzenetére

    Amit leírtál, az alapján nem a tervezők, hanem a vezetőtök és a megrendelő vezetője idióta. Ha lehetetlen vállalásával akarja megnyerni a projektet, akkor csal. Ha a gyártásnál visszadobnák a "rossz" tervet, akkor olyan tervet kellene készíteni, ami kivitelezhető. De az is lehet, hogy valójában befolyásolja a működést, csak gyártók ezt nem értik, mert jó lesz az oda, 20 éve is jó volt oda... bízva abban, hogy a túl sok selejt miatt inkább elnézi a megrendelő, mert nem akar késni és azért piaci hátrányba kerülni.

    Boingnál is ilyesmiről számoltak be az NG sorozatnál is. A magasabb terhelést csak a preciziós megmunkálás tudta garantálni, de a beszállító lemezollóval kézzel csinálta, mert hát jó volt az oda a régi, lassabb, kisebb teljesítményű gépekhez is, buta mérnökök. Más beszéllító nem lévén meg elkenték a botrányt, hogy hajlamosabbak darabokra törni azok agépek baleset esetén vagy hamarabb használódnak el. A hatóság szakértője is elbagatelizálta azzal, hogy úgy szokás az iparban, hogy kókányolnak, nincs azzal semmi probléma - írta alá a boing ügyvédje által megfogalmazott vallomást.

    [ Szerkesztve ]

  • azbest

    félisten

    válasz MongolZ #31 üzenetére

    tehát... "sajnálom, kenyérre kellett... büntetőjogi felelősségem teljes tudatában, elolvasás nélkül elvállalltam.. majd meghamisítottam minden jegyzőkönyvet arról, hogyan készítette a cég, mert így szokás."

    Ezek után szerintem felesleges a megrendelőre mutogatni, mindkét oldal nyakig benne van. Ellenben jogilag a hamisító, selejtet gyártó beszállító és annak emberei lesznek elővéve, ha buknak.

    szerk:
    A hatóságok elég nagy teret adtak a boeing-nak, cserébe elvárták a megfelő minőségi ellenőrzást. Csak épp az a helyzet állt elő, amit te is írtál. S mivel a beszállítótól kezdve a boing managerein át a hatóság embereiig mindenki benne volt, így a minőségellenőrök húzták a rövidebbet, amiért ezt felhozták. Semmi más következménye nem lett annak sem, s ez még a mostani balhé előtt volt évekkel. A sztori az elejétől [link], a végkifejlet nem volt már benne, hogy lesöpörték az ügyet.

    [ Szerkesztve ]

  • azbest

    félisten

    válasz Depression #61 üzenetére

    "Oldd meg!"

    természetesen bíróság előtt kiderül, hogy ő arra gondolt, hogy a folyamatok szerint selejtezzék le a hibás szériát. Csak az alkalmazottak értették félre, hogy kozmetikázni kell a jegyzőkönyveket. A holnapra legyen kész a szállítmány - amiből selejtezve 0 db állna rendelkezésre - pedig szintén csak logisztikai probléma volt. ;]

Új hozzászólás Aktív témák