Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz
brumi1024 #35 üzenetére
Arról még nem olvastam, de az biztos, hogy az elektromos turbók miatt lesznek még itt meglepetések hamarosan. Kemény +10%-ról beszélsz egyébként, ami a valóságban annyiban fog megmutatkozni, hogy ha valaki picit bebambul az erőfitogtatásnál, akkor az picit lemarad, egyébként semmi. +20-30% többlet esetén már érezhető különbség lenne az autópályán csapatáskor, egyébként meg még egy 20d is kb. csak 1 kocsinyira távolodik el mire 180nál jársz a 30d-vel, most ugyanez egy 35d esetén a 30d-hez képest 220nál történik meg, DE ez meg már olyan tempo, amit aztán végképp nagyon ritkán lehet elérni a forgalom miatt, így már egy 35d-t is erős túlzásnak tartok. Ezek a 35d feletti erejű motorok durva felárral rendelkeznek, a teljesítménytöbbletet pedig alig lehet kiaknázni, tehát kb. egy M5, RS6-hoz képest annyival van több értelme ezeknek, hogy kevesebbszer kell megállni tankolni
Szerintem ezeket fogják kiváltani idővel.
-
norbert1998
veterán
válasz
brumi1024 #35 üzenetére
Az a TDI nem szériagyártású, nem? Tudtommal a legerősebb széri TD az VW Tuareg V10-ese a maga 760 Nm-erével. Ma láttam belőle a V8-as variánst, az "csak" 4.8 literes motorral bírt. Nagyon benga gép az is, kíváncsi vagyok, mennyit ehet
A fogyasztáshoz: a fele-fele távolságban is fele-fele, elég sokat futkosunk a városban.
Új hozzászólás Aktív témák
lo Az első pillanatokban nem döbbentett le az autó, de ahogy teltek a napok megszerettem.
- Futás, futópályák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Formula-1
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Autószerelők, autószerelés
- Nintendo Switch
- Politika
- Milyen notebookot vegyek?
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...