- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Synology NAS
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bezárt atomerőművet indítana újra a Microsoft
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Milyen routert?
- AI-asszisztenst fejleszt a Volkswagen és a Google
- Windows 11
- Mikrotik routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
rodrigez
senior tag
válasz norbert1998 #7 üzenetére
Milyen dCi-s autóról beszélünk, csak érdeklődésképp kérdezem. Mert azért a súly és a forma igencsak meghatározza a fogyasztást, ennek a vasnak a száraz tömege pedig majdnem 1.7 tonna. Én sokszor hajtom a céges Sharant (2014), abból is a 170 lovas 2.0 crtdi-t. Súlyban picit több, az kerek 1.7 tonna, meg hosszabb is. De városban, dugóban simán megissza a 9-et vagy többet is. Persze kinek mi számít dugónak. Nekem az amikor a csúcsforgalomban a nagykörúton araszolok a Moszkva felé az Oktogontól. Autópályán persze más a helyzet, de azért ott sem látok sűrűn 5,5-6 alatti értéket. Amúgy az a 180-190-es tempónál mért 4.x liter az valami elképesztően alacsony szám. Ha nem a fedélzeti számítógép csal ennyi, akkor a következő autóm nekem is olyan lesz. Nem tudom milyen áttételezése van a váltódnak, meg mennyit pörög olyankor a motor, de az tuti, hogy irtó jó érték. Én hosszú út után rendszerint összevetem a BC fogyasztási adatait azzal, hogy mennyit tankolok vissza. Van, hogy ijesztően nagy az eltérés. Persze a visszatankolós móka sem szentírás.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz norbert1998 #11 üzenetére
Így legyen ötösöm a lottón, pont elkezdtem az előző kommentedre írni, hogy egy Renault Thaliával nem nehéz kihozni ilyen értékeket, az pehelysúly a majdnem 1,7 tonnás BMW-hez képest.
Egyébként meg a párom nagybátyjának is 1.5 dCi-vel szerelt Thaliája volt (első generációs, facelift utáni, azok ilyen 910 - 1090 kg között mozogtak kiviteltől függően), mindig büszkén magyarázott a 4,5 liter körüli fogyasztásról. Aztán átült egy Grand Scenicbe, szintén 1.5 dCi, de értelemszerűen nem pont ugyanaz, ez már megeszi a 6,5 litert is. Tömegre hasonlóan alakul, mint ez a BMW 220D.
[ Szerkesztve ]
-
mghltm
őstag
válasz norbert1998 #50 üzenetére
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
brumi1024
veterán
válasz norbert1998 #50 üzenetére
Meglepő lenne, ha a konszernen belül a VW kapná a legerősebb TDI-t, volt a Q7-nek V12-je is, 500 ló, 1000 nyúlmókus.
Az SQ7 pedig széria (lesz), az aktuális katalógusban már benne van, hogy nemsokára rendelhető.
[ Szerkesztve ]
-
gutriqper
tag
válasz norbert1998 #7 üzenetére
180-190 között 5 alatt evett? Minek ilyet leírni? Szerintem még Te sem hiszed el. Vagy azért eszik ennyit mert ebben még fluxuskondenzátor is van, igaz?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen