- Microsoft Excel topic
- Mikrotik routerek
- ASUS routerek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Linux kezdőknek
- Windows 10
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
BlackBerry Passport téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Renwick
őstag
válasz sasa134 #1288 üzenetére
Szerintem összekeversz valakivel, mi áruljuk a készüléket, teljesen végleges darabok vannak nálunk.
Amúgy igen, a minőség megegyezik a feketével, ugyanaz az anyag, tehát nincs olyan különbség pl. a hátlapok közt, mint a Z10/Q10 esetében.Nagyon elegáns lett a fehér is, az egyetlen szépséghiba, hogy a LED kicsit átdereng a fehér kijelzőkáván, de ez kb. minden fehér BlackBerrynél így van.
I see you blaming each other -- And I love you still
-
Renwick
őstag
válasz SharpSA #1512 üzenetére
A BlackBerry a kelet-európai piacra hivatalosan a QWERTY-kiosztást teríti gyakorlatilag típustól függetlenül. QWERTZ modell többnyire magánimportból kerül az országba valamilyen német vagy osztrák forrásból, illetve a Telekomnál akkor voltak QWERTZ-es készülékek (akkor sem mind), amikor még a DT-n keresztül szerezték be a BlackBerryket.
Egyébként a kiosztást menüből kábé két kattintással meg lehet változtatni, bár tény, hogy ez csak félmegoldás.
I see you blaming each other -- And I love you still
-
Renwick
őstag
válasz kekkola #4105 üzenetére
A BerryBoltnak semmi köze a Telemaxhoz.
Hivatalos gyári BlackBerry szerviz a világon sehol nincs, legalábbis olyan, ahová egy egyszeri ügyfél besétálhat. Szerződött partnerek lehetnek, ilyen pl. a Telemax is, de ők csak szerződéses keretek közt javítanak/cserélnek egyes, nagy ügyfeleknek (például T-Systems).
A BlackBerry általános jótállási feltételei szerint a meghibásodott készüléket a vásárlás helyére kell visszajuttatni, a kereskedő pedig gondoskodik arról, hogy a gyártóhoz eljusson a hibás termék. Ezt azonban csak akkor tudja megtenni, ha a gyártó hivatalos disztribútorától vásárolta a telefont, egyéb esetben a kereskedőnek is az eredeti vásárlás helyére kell küldeni a cuccot - ha ez történetesen a német Amazon, akkor oda, ha egy bécsi mobiltelefon-szaküzlet, akkor meg oda.A gyártó egyébként szinte soha nem javít, az RMA process általában úgy néz ki, hogy első körben kiderítik, hogy valóban hibás-e a telefon, nem user errorral állunk szemben, illetve vonatkozik-e rá egyáltalán a jótállás (nem lett megbontva, megrongálva stb. a készülék). Ha hardverhibáról van szó, akkor pedig küldenek egy vadi új telefont, amire értelemszerűen nulláról újra indul a jótállás.
Minden más, a fentiektől eltérő megoldás (pl. bolti garancia, szoftvergarancia stb.) a "majd megoldjuk ahogy tudjuk/akarjuk" kategória.
I see you blaming each other -- And I love you still
-
Renwick
őstag
válasz Polarstar #5080 üzenetére
Azért ne hasonlítgassunk már almát körtével. És ez most nem az az alma.
Egyrészt a T-nél akkor jársz jól, ha hűséget vállalsz, meg volument veszel, gondolom ezzel nem sok újat mondtam. Másrészt meg egy T-Systems jó eséllyel a jövő hónapban is elérhető lesz, ha bármi nyűgje van az ügyfélnek, míg egyes piaci szereplők tekintetében erre azért nem merném a nyakamat tenni.Amúgy meg tudom honnét szerzik be és nagyjából azt is, hogy mennyiért, és hidd el, nem nagyon keresnek a készülékeken.
I see you blaming each other -- And I love you still
-
Renwick
őstag
válasz kárátékutyá #5079 üzenetére
Az androidozok nagyobbik hányadának a root a lényeg.
Ebben nem is tévedhetnél nagyobbat. Ne az átlag Mobilaréna-olvasóból indulj ki.
I see you blaming each other -- And I love you still
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen