Új hozzászólás Aktív témák
-
MCGaiwer
addikt
arról nem is beszélve, hogy az is tele van hibával. Pl egy bankkártyával bemész egyszer, de ha nem figyelsz, akár 2x is ki tudsz "jönni" (tehát kétszer von le pénzt az utazásért, pedig csak 1x mentél be). Mondjuk még mindig jobban működik, mint a legtöbb hasonló rendszer. Azt azért érdemes figyelembe venni, hogy ott több milliók használják/fizetnek azért naponta, itthon meg jó, ha pár százezer, viszont az informatika rendszer fejlesztése kb ugyan annyiba kerül (egy normális skálázhatóságot feltételezve)
Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó
-
fordfairlane
veterán
A méretgazdaságossági okok miatt már én is gondolkodtam azon, hogy lehet, hogy nálunk nem lenne kifizetődő egy londoni típusú rendszer. Kevesebb az utazó, és, tetszik vagy sem, de jóval olcsóbb az élő munkaerő.
Másrészt viszont maga a rendszer, illetve a díjelszámolás talán lehetne egyszerűbb, mint a londoni. Nálunk kvázi "flat" tarifarendszer van, leszámítva a szakaszjegyet, így a kifele-menet-lehúzás talán el is hagyható a rendszerből.
x gon' give it to ya
-
Nekomajin
aktív tag
Egy 18 évesnél, aki éppen nyári szüneten van? Ne vicceljünk már. Miért nem volt elég egy idézés, hogy szíveskedjen megjelenni? Ember élet forgott veszélyben? Szökésre utaló jelek voltak? A srác kb. saját magát jelentette fel, tehát teljes jóhiszeműséget kellett volna feltételezni.
És ne emeljük már ki ezt a dolgot a kontextusból! Voltak itt arrogáns sajtó nyilatkozatok, fenyegetőzések, bocsánatkérés helyett mismásolások meg hülyének nézések. Eléggé egyértelmű, hogy a megfélemlítés volt a cél, szerintem.
-
MageRG
addikt
Egy BKV méretű cég ilyen amatőr szinten kezeli az adatbiztonságot és a személyes adatok védelmét, aztán sűrű meaculpázás helyett napokig nagy arccal hazudoznak. Ez nálunk teljesen normális?
Na ezért tart itt az ország.
A T-Systems automatikus feljelentését még nehezen, de meg tudom érteni. Vállalati PR-ból akkor is egyes alá."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
"Jani menteni próbálta a bőrét, és ezért hazudott a főnöknek, aki meg benyögte a kamerába azt, amit a Janitól hallott.."
Ennyire ne legyünk naívak. Akkor ez a főnök ígyis-úgyis alkalmatlan.
Azóta nem volt képes kinyögni, hogy bocsánat, hibáztunk."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
"...azért vannak az alkalmazottak, hogy ők segítsék a döntésekben. ha az alkalmazott ássa alá a főnököt, az csak részben az ő hibája."
Pontosan így beszél egy totál alkalmatlan főnök, aki nem tud felelősséget vállalni.[ Szerkesztve ]
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
-
válasz MCGaiwer #104 üzenetére
persze, persze.
a botrány nem csak arról szól, hogy hibás a rendszer, hanem arról is, és ez gyújtotta meg igazán a tüzet, hogy pökhendi paraszt módjára kommunikáltak az illetékes vezetők.
ehhez képest az, hogy ez a fiatal rosszul intézett valamit, sokadrangú probléma.
ráadásul, szerintem, előállítani azt szokták, aki nem jelenik meg az idézésre.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
BlackPriest
őstag
válasz MCGaiwer #122 üzenetére
pedig ez jobban fáj nekik, mint bármi negatív hírverés. ügyfelet bukni=halál. nyilván nem egyet, de sok kicsi elás bármilyen céget
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz MCGaiwer #124 üzenetére
pedig de. ha azok a helyek, ahol van konkurencia, csak 20%-a a teljes ügyfélkörnek és azok mind átmennek máshova, az elég nagy érvágás. és akkor még nem beszéltünk mondjuk egy nagyvállalatról, akinél ha most nincs is konkurencia, kigurítja oda az üveget, az tuti. szóval a nem tehet semmit egy ember elég buta hozzáállás.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-