Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Góbi

    csendes tag

    válasz 5ent1nel #53 üzenetére

    Azért a tökéletesség és, hogy ne trafáljunk telibe egy másik közlekedőt között van néhány oktávnyi távolság.

  • Góbi

    csendes tag

    válasz 5ent1nel #64 üzenetére

    Jó, ha egy arra tévedő meteoritot nem kalkulál bele, mint reális eshetőséget, akkor arra azt mondom, hogy OK.
    De jelen esetben egy darab humán természetű élőlény került oda valahonnan.
    Igen, valahonnan, de nem a levegőből, hanem az önvezető autó közvetlen környezetéből. Ergó, az a műszaki foshalmaz kábé azt sem tudta, hogy hol van, holott érzékelhette volna még idejében.
    De majd a programozók reszelnek egy kicsit rajta, hozzáállásra meg csak azt tudom mondani, hogy nekik is inkább közlekedni kellett volna rendesen megtanulniuk.

  • Kansas

    addikt

    válasz 5ent1nel #86 üzenetére

    "Szerencsére az emberek intelligensebb része nyitottabb gondolkodású és ők mindig vezető szerepet vállalnak az új technológiák elterjesztésében. Amit egy idő után a többiek is megszoknak és elfogadnak és onnantól ők is részesülni tudnak a fejlesztések előnyeiből. Ha a 60-80%-ra hallgatnánk, akkor még mindig barlangrajzokra recskázhatnánk unalmas estéinken. "

    Ha a technológiára fókuszálsz, a haladásra, agilisan, "fail fast, fail cheap" elven, az az egyik ismertetőjegye a startup-szemléletnek. A Tesla is így kezdte, de mára láthatólag elmozdult egy sokkal konzervatívabb irányba.

    Egy veszélyes üzemre fejlesztésen sokadlagos szempont a nyílt gondolkodás és az elfogadás. A fáról való lemászásba nagyon sokan belehaltak, csak akkor ez még nem volt "show stopper", hisz a túlélők esélyei nagyot nőttek az élelmiszer-beszerzésre. Most már ott tartanak az elvárások pl. az USA-ban, hogy háborút is lehetőleg emberveszteség nélkül nyerjenek...

    A fent idézett hozzászólás érvek és megfontolás helyett a mai divat szerint tele van buzzword-ökkel, mint egy random marketinganyag.

    A konkrét eset persze valószínűleg szenzorhiba lehetett, amit talán a legegyszerűbb javítani(megspékelve emberi nemtörődömséggel), de attól még tartom, hogy jelenleg annyira rá van mindenki izgulva a témára, hogy már kezdik elhagyni a józan észt is.
    Annyira divat lett mindent startup-szerűen csinálni, az azonnali kielégülésre, csillivilli fícsörökre kihegyezni, aztán lesz ami lesz, utánam a vízözön.

    "az emberiség még nem tart ott hogy akár 50km/h-ról állóra fékezzen x méteren belül egy több tonnás járművet" túlegyszerűsíted, a valóság az, hogy valóban nem, amennyiben az a több tonnás jármű egy tehervonat...
    A lényeg, hogy sokkal több paramétere van egy autóvezérlésnek, mint amit jelenleg elfogadható minőségben kezelni tudnak az önvezető autók. Az árról és a megbízhatóságról nem is szólva, az még messzebb van, hogy azokra is optimalizáljanak érezhető minőségcsökkenés nélkül...

    [ Szerkesztve ]

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

Új hozzászólás Aktív témák